Izdvojeno

Surer: Schumacher je dugoročno bolja opcija od Hulkenberga

Piše: Marko Litvić

Prije 3 tjedana, 8 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Bivši vozač Formule 1, Marc Surer, izjavio je kako bi Mick Schumacher bio puno bolja opcija za Haas s obzirom na to da je u momčadi proveo već dvije godine i već je donekle poznaje. Mladi Nijemac na kraju prošle sezone bio je zamijenjen nešto iskusnijim Nijemcem, Nicom Hulkenbergom.

„S Mickom imate nekoga tko je praktički platio dvije godine učenja u Formuli 1 i sad ga se rješavate. Možda bi se napredak vidio baš sad u 2023., iako je to dvosjekli mač. Kratkoročno: da, iskusniji Nico Hulkenberg koji ima glad za uspjehom bolji je izbor za jednu sezonu. No, Mick je zasigurno dugoročno bolji izbor jer smo mnogo puta vidjeli kao na primjer za vrijeme kvalifikacija u Meksiku, kako pokazuje bljeskove te kako ima talenta.“

„Mislim kako nismo još sve vidjeli što se Micka tiče. On je dobar vozač, a dobri vozači mogu postati svjetski prvaci. Kad se pogleda s ove točke gledišta; ako ga posjednete u dobar bolid i sve dobro funkcionira, kao što smo vidjeli u Formuli 2 i Formuli 3, može ga dobro implementirati i imat će dobre rezultate. Zasad je sve to malo razbacano.“

Marc Surer

Schumacher će 2023. imati ulogu rezervnog vozača u Mercedesu te će tako pokušati zaslužiti vozački ugovor za 2024. godinu.

Tko je marc surer?
Marc Surer (1951.) je bivši švicarski vozač utrka koji se natjecao u Formuli 1 i drugim automobilističkim događajima tijekom 70-ih i 80-ih. Natjecao se za nekoliko ekipa, uključujući Ensign, Arrows i Tyrrell, te osvojio ukupno 18 bodova u svojoj F1 karijeri. Surer se također natjecao u drugim motosportovima kao što su utrke sportskih automobila i utrke touring automobila. Povukao se iz profesionalnih utrka 1997. godine, a trenutno radi kao komentator i analitičar za motosportske događaje na švicarskoj televiziji.

Komentiraj

8 komentara

  1. Svi počinju od krive pretpostavke, da je Haas zainteresiran za rezultate.



    14

    0
    • Michael Schumacher
      Ema26 Prikaži

      Upravo tako, njima je cilj vozati se okolo i paziti bolide da bude sto manje troska. A zasto bi trpili nekog mladog vozaca, jer u slucaju da se pokaze kao buduca zvijezda otici ce u vecu ekipu.



      6

      0
      • niko i ništa ne “postaje brend” preko noći . tako je i sa mladim vozačima . neko započima karijeru u McL , neko u minardiju , williamsu ili haasu . lewis je u F 1 “starta” u McL koji je npr od 1987. do dolaska lewisa 2007. u tih 20 sezona bija među 3 najbolje momčadi u konstruktorskom prvenstvu 15 sezona. alonso je starta u “malom” minardiju , seb u osrednjem toro rosu , kimi u sauberu itd . russell u williamsu koji je sezone završava zadnji 2019/20. , haas je te 2 sezone završava predzadnji , a 2021. ZADNJI ! GR je kroz 2019./20. “osvojia” 0 bodova ali je “dobija titulu” mr. saturdaj man jer je zna odvozit dobre Q s obzirom na konkuretnost williamsa . tim ga je “odgaja” 3 sezone i onda je ka buduća zvijezda otiša u MB . je li treba ostat u williamsu iz zahvalnosti šta su mu omogućili da “uđe” u F 1 ? naravno da ne jer u sportu sportaš teži rezultatima , timu koji ima šanse da ispuni ambicije sportaša . virujem da svi mladi vozači koji su uspješni u nižim kategorijama teže da dođu u F 1 jbga … stvar je i sriće sa kojim timom će započet karijeru . mick je ima “sriće” da svoj put započme u haasovom bolidu kaji je 2021. uzeja “pauzu” tj u sezonu su krenuli sa bolidom iz 2020. koji je te sezone završija PREDZADNJI u konstruktorskom prvenstvu sa tek 3 osvojena boda . da je mick bija “koktel” talenata svoga oca , lewisa i seba sa takvim bolidom bi postiga NIŠTA . ovo je micku zapravo bila prva sezona i osvojia je 12 bodova tj 5 bodova više nego russell u 3 sezone williamsa jer ovde ne računam onih 9 bodova koje je georg osvojia u spa 2021. u onoj komičnoj trci od 3 kruga . zbog katkad za williams dobrig Q i one trke u MB GR je dobija misto u mercu ( ne negiram njegov talent koji je zaslužan za namredovanje u top tim ) , a mick je dobija nogu u haasu mada bi bodovno bija puno bliže kevinu koji je odvozija 3 X više trka od micka da ovom haas svojim odlukama nije sje*a nešto potencijalnih bodova zar ne ? svaki tim koji je uzeja nekog mladca je istoga i “trpija” , a ako je ovaj pokaza telent normalno da je dobiva šansu u nekoj većoj ili top ekipi . i sauber je 2019. “trpija” leclerca iako si znali da će vrlo brzo takav talent otići u puno bolji tim . to je tako normalno i mislim da svi mladi vozači tome teže osim talentiranog norrisa koji se čvrsto drži McL …. ako je mick trpija haas 2021. , oni njega i trpili i taktikom znali sje*at mogli su ga trpit još i 2023. ka i williams russella . jer budućnost tima se ne gradi na vozačima od 35 godina nego na mlađima zar ne ? i zato je marc više u pravu nego u krivu ….



        7

        0
  2. Iako nisam neki baš fan Micka.Momak definitivno zaslužuje još jednu šansu,iako je bio loš na početku sezone znatno je se popravio u nastavku.Šteta vjerujem da će biti ponovno prilike da ga gledamo.



    9

    0
  3. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Pohvalio bih članak zbog info o bivšem F1 vozaču Marc Sureru.
    To je lijepa gesta, korisno je,…… i u svakom slučaju dobar – pozitivan potez. Hvala.



    14

    0
  4. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    Toliko je dobar da su se ekipe trgale za njega,mali je rang AG,samo prezime ga drzi u formuli.
    Dvije sezone napravi najvise stete,imajte vi firmu pa nek vam radnik 2 godine radi samo minus.
    Ali barem nije prljav na stazi kao njegov otac,za to svaka cast.



    4

    8

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Još kolumni