Izdvojeno

Verstappen o virtualnoj Le Mans utrci: Jednostavno su nekompetentni

Piše: Ante Vetma

Prije 3 tjedana, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Aktualni svjetski prvak Max Verstappen ne može pobjeći daleko od utrkivanja čak ni u vrijeme zimskih praznika. Naime, prijavio se za sudjelovanje u službenoj virtualnoj utrci 24 sata Le Mansa koja, blago rečeno, nije protekla bez poteškoća.

Naime, Verstappen je u simulaciji proveo 18 sati samo da bi ga server odspojio dok je bio u vodstvu. Utrka se održavala na Motorsportovoj igri rFactor 2, a Verstappen je najprije relativno mirno podnio tehničke probleme, da bi nekoliko sati kasnije napisao podužu poruku u kojoj je poručio organizatorima da su nekompetentni i da se u ozbiljnom natjecanju takve stvari ne bi smjele događati.

“Oni to nazivaju lošom srećom, ali budimo iskreni – to je jednostavno nekompetencija.”

“Iskreno, ovo je smiješno. Ovo se ne može nazvati utrkivanjem, ovo je cirkus. Bolje je umiroviti bolid nego šest sati voziti na 15. poziciji. To nema smisla. Ovo je velika šteta jer smo kao ekipa uložili veliki trud u ovo natjecanje.”

“Nadam se da će organizatori (24 sata Le Mansa) ubuduće promisliti na kojoj platformi organiziraju simulaciju jer na ovoj platformi to neće funkcionirati.”

Inače, rFactor 2 je nastao iz rFactor Pro kojeg su u Formuli 1 i u NASCAR-u koristili za simulator. Od 2021. godine razvoj je preuzela firma Motorsport Games koja pod svojim okriljem ima i medijske kuće poput Autosporta i Motorsporta.

Komentiraj

4 komentara

  1. Tako to bude kad luftbremzeri preuzmu. Ako pogledate na kojim featurima se radilo u zadnje vrijeme, sve će biti jasno: iskrenje podvozja, zvuk motora i photo mode.

    A još prije 3 godine su isto imali problema sa serverom.



    10

    0
  2. Gran turismo je sasvim ok, samo kad bi se online uvela šteta zbog dirty vozača, jbg greške se plaćaju, ali bi bilo manje dirty vozača. I da svaki put moraš odvoziti qualy time, ovako i ćorava koka zrno pogodi


    0

    0
  3. motorsport grupa bacila kandže i na sim racing.



    2

    0
  4. Simulacija stara 10 g.
    Definitivno puno bolja je Assetto Corsa koja je isto toliko stara.



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Još kolumni