Vozač Haasa Kevin Magnussen bio je spreman za nastup na slavnoj američkoj utrci izdržljivosti, 24 sata Daytone, koja se održava tijekom posljednjeg vikenda siječnja, no zbog manje operacije ruke najvjerojatnije neće nastupati.
Magnussen bi trebao voziti za MDK Motorsport u posadi s ocem Janom te Markom Kvammeom i Trentonom Estepom.
“Osjećao sam bol u zapešću, stoga sam otišao liječniku na pregled i pronašli su cistu koja mora biti uklonjena sada kako bih bio spreman za F1 sezonu. To je bezazlena procedura, ali vjerojatno se moram odmarati par tjedana nakon toga”, rekao je Danac.
“Moram pričekati da vidim što će liječnik reći, ali nije izgledno da ću se moći utrkivati na Daytoni.”
U Haasu nisu zabrinuti za Magnussenovu spremnost za predsezonski test u Bahreinu koji traje od 23. do 25. veljače.
“Kevin Magnussen držao je MoneyGram Haas F1 Team u potpunosti informiranim o njegovoj potrebi za manjom operacijom ruke. Tim se veseli Kevinovoj punoj spremnosti za njegove predsezonske testne obaveze koje počinju idućeg mjeseca.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ovo “držati informiranim” mi uvijek nekako rogobatno zvuči…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
doslovno prevođenje.
1
0