Oktanski koktel

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Piše: Ante Maras

Prije 4 tjedana, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 8 minuta

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg. U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku prošlost. Za ovaj nastavak sam pripremio i događaj iz privatne sfere nekog F1 vozača čiji bi drugačiji ishod utjecao na neke od vozača te na samu F1 na dosta drugačiji način stoga ostanite sa mnom te izdvojite malo vremena za ovu kolumnu.

Enstone, 1995.

Briatore:”Šta je Miha, jesi donio odluku?”

Schumacher:”Ma ne znam ni sam više, McLaren nije loša opcija, Mercedes je sad u partnerstvu s njima, a oni su me doveli u F1 i bio bi red da im se nekako odužim za to.”

Briatore:”Ima smisla to što kažeš, iako je ove godine McLaren jako loš, a izgledu bolida neću ni pričat. Pa Mansell nije mogao sjesti u početku u bolid, a poslije se oprostio od F1 nakon samo 2 utrke za njih. Trebat će njima godine dok se vrate na vrh, a ovdje ti je već sve izgrađeno, samo skupljaš plodove svoga rad”

Schumacher:”Pa i ne čudi me što se Mansell malo udebljao, koliko mlati po burgerima u zadnje 2 godine čovjek bi pomislio da se ugledao na tebe i Rossa po pitanju fizičkog izgleda.”

Briatore:”Mali, nastaviš li s glupostima, poslat ću te Ronu u kutiji.”

Schumacher:”Ma šalim se malo, što trzaš odmah. Da nastavimo. Tu je i Ferrari, oni rastu iz godin-…”

Briatore:”Daj, di ćeš tamo, oni zadnjih 15 godina znaju samo pizzu napravit, a uostalom tamo su gotovo svi Talijani, a znamo svi da Talijani nisu baš marljivi i točni te da im je jutarnji espresso bitan gotovo kao majka.”

Schumacher:”Čovječe, u pravu si. Ja ne znam kad si ti zadnji put došao na sastanak bez kašnjenja, a koliko piješ espresso, možeš Kadetta upalit. Uostalom, mislim da bi stvarno mogao smanjiti taj espresso, piješ ga više od vode.”

Briatore:”Pusti ti mene i moj espresso, nego što ćeš, ostati s nama, otići kod Rona ili put Italije naučit konačno kavu skuhati kako treba, jer svaka ti je katastrofa?”

Schumacher:”Nakon svega, mislim da ću ostati još koju godinu pa onda vidjeti kako dalje.”

Briatore:”Bravo mali, lijepo je to čuti. Ajmo sad na jedan espresso. I da mi nisi više spomenuo ništa o tome koliko kave popijem ili koliko jedem.”

Schumacher:”Ma ja to za tvoje dobro, što se odmah nerviraš? Al ajde nek ti bude. Ajmo onda, samo što ja neću espresso, nego zeleni čaj.”

Briatore:”O količini popijene kave mi prigovara lik koji pije zeleni čaj, ma svašta…”

Mađarska, 2009.

“Ferrari je stvarno u jako lošoj formi, bolid jednostavno ne funkcionira, od toga da se bore za naslov spali su na to da im podiji predstav… Žuta zastava? Što se tu dogodilo? Bolid Felipea Masse stoji u izletnoj zoni i to poprilično oštećen iznad glave vozača, kao da ga je neki projektil pogodio. Da vidimo ponovljenu snimku. Zasad ništa neobično, možda je sa… Auuuuu! Pa nisam puno pogriješio, komad bolida Rubensa Barrichella je kao projektil pogodio bolid Felipea Masse malo iznad njegove glave, ispod otvora za zrak. Iskreno ne želim ni pomisliti što bi bilo sa Felipeom da je komad bolida otišao malčice ispod. Bome, ovo je bilo blizu.”

Milton Keynes, 2014.

Horner:”Adriane, znači to je konačno?”

Newey:”Da, moj Christiane, dajem otkaz i odlazim u Ferrari.”

Horner:”A čovječe, ovo ide iz groznog u gore. Ferrari ozbiljno radi na uzimanju Vettela iz naših ruku i onda sad i ti ideš u Italiju.”

Newey:”Christiane, iako mi je već dulje vrijeme želja da odem u Ferrari, što znaš jako dugo, ne bih uopće išao iz momčadi da nije Renaulta koji je sastavio grozne motore ove sezone, a i ne trude se baš oko toga da ih imalo poprave, ma koliko mi njih nagovarali.”

Horner:”Dobro, to je istina, ali kako ćemo mi bez tebe?”

Newey:”Ne brini, Pierre će me dobro zamijeniti, dobro se uhodao u momčad te sam siguran da s njim neće biti preteško mene preboljeti.”

Horner:”A vidjet ćemo. Adriane, bilo mi je zadovoljstvo surađivati godina s tobom, želim ti puno sreće u Ferrariju, valjda ćeš se malo pomladiti u Italiji, iako u Ferrariju nekako to nije slučaj.”

Newey:”Hahahaha, dobra, dobra. Sretno vam, bilo mi je zadovoljstvo raditi s tobom i ovom momčadi.”

Horner:”Doviđenja Adriane!”

Newey:”Doviđenja Christiane!”

“15 minuta poslije”

Horner:”A što sad? U biti, zvat ću Roba Marshalla, on je radio s Allisonom, a bome Allison je sjajan inženjer. Talijani nama uzmu Neweya, pa ćemo mi njima Allisona. Oko za oko, zub za zub.”

Woking, 2014.

Dennis:”Onda, što ćemo? Vi ne odustajete od toga da uz nas sklopite partnerstvo s nekom manjom momčad?”

Arai:”Da, tako je. Uostalom, to će biti dugoročno bolje za sve uključene.”

Dennis:”Ali na taj način smo mi bez ekskluzivnog statusa, što velike momčadi moraju imati.”

Arai:”Onda po tome Red Bull nije velika momčad jer Renault isporučuje motore njima, Lotusu i Caterhamu?”

Dennis:”Dobro, to drži vodu. Ali kako to nama skupa može donijeti dugoročnu korist?”

Arai:”Pa lijepo. Mnogo toga možemo na toj momčadi testirati kao što su potencijalne nadogradnje,a uz podatke iz McLarena, to može biti jako dobro. A da ne pričamo da mnoge vozače iz vaše i naše akademije možemo kaliti u toj manjoj momčadi, kao što je Vandoorne.”

Dennis:”Pa to čak ima i smisla. Nego koga mislite uzeti kao testnu mulu?”

Arai:”Malo lakše s tim izrazom, no u planu nam je Caterham, na što će oni rado pristati jer su gotovo bez novca pa će im nešto naših jena doći kao spas s neba.”

Dennis:”Dobro, neka tako bude. Drago mi je što smo ponovno skupa. McLaren-Honda, to dosta dobro zvuči

Arai:”Malo si i rekao, Rone.”

Silverstone, 2021.

“Verstappen cik-cak potezima pokušava razbiti slipstream Hamiltonu koji ima nevjerojatnu brzinu kroz pravac Wellington, ali su sad kotač uz kotač i Hamilton ide s vanjske strane Brooklandsa, ali Verstappen zatvara vrata! Pokušava Lewis i kroz Luffield, ali mu ne ide, no zato je dobio strašnu zavjetrinu. prolaze Woodcote, jure starom startno-ciljnom ravninom i Hamilton ide s unutarnje strane iiii… ipak koči u zadnji trenutak, no sad mu s leđa prijeti Leclerc! Uffff kakva borba, još jedan u nizu sjajnih duela između sedmerostrukog svjetskog prvaka i mladog Maxa Verstappena, ponovno na rubu, lagano se skidaju rukavice. Iako mu je malčice pobjegao, Hamilton rapidno topi prednost Nizozemca dok jure kroz Hangar pravac. Ova utrka je počela pravim spektaklom, ne mogu ni zamisliti što nas sve čeka u nastavku, ali svakako će biti jako zanimljivo.”

Abu Dhabi, 2021.

“Maxu Verstappenu ponestaje vremena, kako stvari zasad stoje, Hamilton je… žuta zastava u 3. sektoru, što se sad zbi… Latifi u zidu! Latifi u zidu! Jedini koji je mogao začiniti ovo finale je upravo to i napravio. Safety Car izlazi na stazu. Režiser nam pokazuje snimku udara i to je čista greška Kanađanina. Ipak crvena zastava! Svi bolidi će jako brzo se vratiti u bokseve i bit će zanimljivo vidjeti kako će se odviti restart utrke. Max Verstappen i Lewis Hamilton ponovno jedan pokraj drugoga. Zasigurno će zbog svog motora Mercedes i Hamilton biti u prednosti, no nikad ne treba otpisati Red Bull i Verstappena jer su tijekom cijele sezone pokazali da se Mercedes može poraziti. Treba pričekati da se staza očisti stoga ostanite s nama do kraja jer uzbuđenja neće nedostajati.”

Meribel, 2013.

9:15

Mick:”Tata, idemo li danas skijati?”

Michael:”Sine, ne bih ipak danas, ajmo danas to preskočiti.”

Mick:”Ali tata, dogovorili smo se da ćeš sa mnom danas skijati.”

Michael:”Dogovorili smo se da idemo u Dubai, pa evo nas u Meribelu.

Mick:”Pa dobro, gdje ćemo zimi u Dubai? Tata, obećao si.”

Michael:”Dobro, aj može. Uostalom, kakav bih bio otac kad se ne bih držao dogovora sa sinom.”

Mick:”Tooo! Baš si dobar tata.”

Michael:”Dobro, dobro. Ali nećemo na neoznačenu stazu, previše je to opasno, ne želim da ti se štogod dogodi, nego ćemo na normalnu stazu. Poslije malo skijanja idemo na ručak. Važi?”

Mick:”Može.”

Michael:”Ajmo lagano krenuti, mora ti stari pokazati par trikova.”

13:00

Mick:”Znao sam ja da dobro skijaš, ali ovako dobro nisam očekivao.”

Michael:”Ja sam ti iskusnjara, imam par trikova u rukavu. Nego požurimo se, čekaju nas mama i sestra.”

Mick:”Ajmo onda. Nego znaš li imaju li možda u restoranu ćevape uz malo kajmaka i pomfrita?”

Michael:”Sine, nije ti ovo Vlašić ili Kupres, nema ti toga tu.”

Mick:”Baš šteta.”

Komentiraj

4 komentara

  1. Meribel, 2013… ove godine 10 jebenih godina.. moj Bože.
    Inače, sve drugo super, svaka čast… ali ova činjenica da je već gotovo 10 godina prošlo.. uh!



    9

    0
  2. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    hahhahahhhahahha…….. pa ja sam po toj izmišljenoj priči Enstone 1995. ……. Talijan, a ne Hrvat.

    Genijalan i duhovit tekst. ( Nijemac-Talijan / kafa – zeleni čaj )!!!!!!!!!

    Anteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee,……………….. javi seeeeeeeeeeeeeee.



    4

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Još kolumni