Izdvojeno

Steiner vjeruje da će ove godine Haas biti bolji nego u 2022.

Piše: Ante Vetma

Prije 4 tjedana, 10 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Haasov šef Guenther Steiner kaže da će bolid za 2023. godinu biti bolji od prošlogodišnjeg zato jer je njihova tehnička ekipa sad još jednu godinu iskusnija.

Podsjetimo, ekipa je vrlo rano odustala od razvoja za sezonu 2021. kako bi se što bolje pripremili za promjenu tehničkog pravilnika i novu eru Formule 1. I zaista, početak nove ere donio je nekoliko iznenađenja, a možda najveće od njih bio je upravo Haas koji se često borio za bodove.

Steiner je u razgovoru za Speedcafe komentirao da će i novi bolid biti napredak u odnosu na prethodni, i to iz vrlo jasnog razloga:

“Naš tehnički odjel ne surađuje dugi niz godina. Kad su počeli dizajnirati bolide za 2022. godinu – nisu bili uigrani.”

“Sad su odradili jedan bolid i rezultat nije bio loš. No, moram reći, sad su već godinu dana zajedno. Surađuju kao ekipa i zato mislim da će idući bolid biti bolji. Puno toga smo postigli. Očigledno, rezultat je na kraju bio osmo mjesto.”

“Jesam li u potpunosti sretan? Ne baš. Ali, to je dobra polazišna točka za budućnost. Haas je ekipa s perspektivom. Jaki smo i u budućnosti možemo samo biti još jači.”

Haas u iduću godinu ulazi s napola novom vozačkom postavom koju će činiti Kevin Magnussen i Nico Hulkenberg.

Komentiraj

10 komentara

  1. Pirelli Wet
    r2d2 Donator Prikaži
    x1
    x2

    Znači Steiner hoće reći da su ‘mlada momčad’.



    15

    0
  2. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Mister Steiner, nemaš brige……. vjerujem ti…….


    0

    0
  3. Michael Schumacher
    Unwoken European Prikaži

    Ferarijeva dugoročna strategija. Svake godine sve više rastu i do kraja stoljeća ne gine prava borba za naslov.



    5

    0
  4. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži
    x1

    Rijetko iritantan lik.



    15

    0
  5. Zdusno cu navijati da budu iza Wiliamsa ove godine.



    9

    0
  6. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    Nije mi bas nesto kao sef ovaj lik,mozda napokon budu bolji ove godine sad kad mogu racunat na oba vozaca tijekom vikenda,a i mogu ulagat u unaprijeđenja bolida a ne necije popravke.


    0

    8
  7. Fernando Alonso
    Brane FA14 Prikaži

    Ja očekujem vatromet između njihovih vozača, što će poništiti eventualni napredak bolida hahaha



    6

    0
  8. Sada ce mlađašni Hulk razvalit ove godine.



    5

    0
    • On je zaposlen da ništa ne razvali, kao i KMag. Njihov zadatak je da bolid potraje. Nikakvi rizici, pizdarije, kruženje stazom, po mogućnosti da nisu zadnji i to je to. Nemoj da je netko radio sranja pa probao pretjecat bez DRSa. To je strogo zabranjeno.



      5

      0
  9. Pastor Maldonado
    perodeformero Prikaži

    Pa teško da možete biti puno slabiji od prošle sezone.



    1

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Još kolumni