Izdvojeno

Audijeve želje: Potpis razvojnog vozača do kraja 2023., borba za pobjede 2028.

Piše: Lovro Andraka

Prije 1 mjesec, 5 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Vodeći čovjek Audijevog F1 projekta Adam Baker otkrio je neke od želja i ciljeva njemačkog proizvođača koji uključuju skoro angažiranje razvojnog vozača i borbu za pobjede u roku od tri sezone.

Audi u F1 ulazi 2026. kao proizvođač motora, dok će Sauber, momčad trenutno poznata kao Alfa Romeo, postati njihova tvornička momčad.

“Možda se čini da je naš debi daleko, ali želimo imati razvojnog vozača do kraja 2023.”, rekao je Baker za španjolski SoyMotor.

Dodao je kako je prioritet da je taj vozač brz i da mora imati iskustva u F1:

“Vrlo je važno da imamo nekoga tko ima iskustva kako bi razvijao naš novi motor u simulatorima koje imamo u Neuburgu.”

Mick Schumacher zasad nije među kandidatima zbog prelaska na mjesto rezervnog vozača Mercedesa, što Baker smatra razumljivim s obzirom na njegov cilj što bržeg povratka na trkaće mjesto. Baker ga nije spominjao u izjavama, no mašta će mnogima sigurno dobaciti ideju o tek umirovljenom 35-godišnjem Nijemcu, četverostrukom prvaku Sebastianu Vettelu.

Što se tiče ciljeva momčadi, Baker je u intervjuu za španjolski As istaknuo jasan rok za borbu za pobjede od tri sezone:

“Želimo biti konkurentni unutar tri godine. To je realističan cilj. Želimo se boriti za pobjede u trećoj godini.”

“Svjesni smo izazova koji je ispred nas. Audiju je privlačno ući 2026. jer smo se odlučili na vrijeme. Imamo 42 mjeseca do prve utrke. To mora biti jedna od najranijih odluka nekog proizvođača unazad 30 godina.”

“Uz to, 2026. počinje novi ciklus pravila, a drugi bi obično ulazili usred ciklusa. Pogonske jedinice se mijenjaju, ali i šasije. Na neki način to može resetirati prednost iskusnih natjecatelja i olakšati novim proizvođačima da budu konkurentni.”

Dobavljanje motora drugim momčadi zasad nije u planu, ali Audi će biti spreman za slučaj da to bude potrebno.

“FIA bi prema pravilima mogla tražiti od nas da dobavljamo motore. Ako se to dogodi, bit ćemo spremni, naravno, ali trenutno ne tražimo kupce među momčadima, prerano je za to. Fokusirat ćemo se na naš tvornički program.”

Komentiraj

5 komentara

  1. Ako Vettelu bude dosadno u penziji…. Ali mislim da mu simulator pogotovo u ovoj ranoj fazi nije baš zanimljiv…. Kimi nikad nije volio simulatore iako sad u godinama možda bi mu to i leglo….
    Možda bi Grosjean htio? Za dobru paru… Nadati se povratku u F1 s Audijem 2026.



    2

    0
  2. Vettel rođen za ovaj posao :)



    2

    0
  3. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    ma naći će nekog
    Možda čak i alonso – audi bi mu bio dobar dodatak u portfelju


    0

    0
  4. Ja vidim Norisa u Audiju ako McLaren opet kiksne i ove godine.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Još kolumni