Izdvojeno

Gasly prokomentirao pad u formi AlphaTaurija, svoje performanse i pregovore s Alpineom

Piše: Ante Vetma

Prije 3 tjedana, 13 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Pierre Gasly je u intervjuu za njemački Auto Motor und Sport prokomentirao prethodnu sezonu, AlphaTaurijev i svoj očigledni pad u formi u usporedbi s 2021. godinom, a dotaknuo se i ljetnog odmora koji se već prvog dana pretvorio u sve osim odmora.

“Ne samo da je bilo teško shvatiti novi koncept bolida nego je bilo jako teško nositi se s ograničenjem budžeta. Jako nas je pogodilo kako funkcioniramo i kako se razvijamo. U svakom slučaju, bilo je teže nego što smo očekivali. Nas je više pogodilo nego neke druge ekipe koje su bile iza nas sezonu ranije.”

“Nakon pet ili šest utrka imate jasniju sliku o svojim performansama. No, s promjenom tehničkog pravilnika znao sam da će biti ključno kvalitetno razvijati bolid kroz sezonu. Nije toliko važno s koje pozicije krenete nego koliko se brzo možete razvijati. Na početku nisam bio pretjerano zabrinut, štoviše, bio sam pun nade i optimističan da se možemo pomicati prema gore.”

“Pogledate li recimo McLaren – oni su u Bahreinu bili jako spori, imali su problema s kočnicama, a oba vozača su završila izvan kruga osvajača bodova. Svejedno, uspjeli su preokrenuti situaciju i na kraju su se natjecali za vrh sredine poretka. Takve sam nade imao i za nas.”

“Međutim, dogodili su se neki problemi s bolidom koji su usporili razvoj. Nismo uspjeli odraditi razvoj kako smo htjeli. Dogodilo se dupinjanje, savijanje podnice… Pokušali smo shvatiti bolid i učvrstiti ga na tim dijelovima. Objektivno, sredina poretka je bila vrlo neizvjesna i forma je varirala od utrke do utrke. No, ispada da smo mi upali u onu grupu ekipa koje nikako nisu uspijevale dohvatiti dobre rezultate.”

Gasly je u 2021. bio jedan od najboljih vozača na gridu. Ipak, ta forma je negdje nestala u prošloj sezoni. Francuz se s time ne slaže:

“Moja forma je bila ista kao i 2021. godine, ali je izazov bio potpuno drukčiji. Imali smo puno manje kompetitivan bolid i morao sam iskoristiti maksimum iz prilika koje su se stvarale. Raspoloženje u inženjerskim uredima je bilo drukčije. Kad se borite za Q3 svakog vikenda ili za top 6 – atmosfera je drukčija. Možete vidjeti možda pobjedničko postolje ili finiš unutar top 5. Međutim, kad se dogode ovakva razočaranja kao 2022. onda to osjete i inženjeri i vozači.”

Prepričao je i dane kad je dobio poziv u Alpine:

“Bio sam u Grčkoj i provodio prve dane svog ljetnog odmora. To mi je trebalo jer sezona nije išla po mojim očekivanjima. Morao sam se isključiti. Tad me Alpine kontaktirao, Laurent Rossi. Sve sam proslijedio svom menadžmentu. Nakon toga su krenuli razgovori između Alpinea, Red Bulla i mene osobno. Istražili smo može li se što izroditi iz toga.”

“Tog ljeta sam se htio mentalno isključiti, a dogodilo se upravo suprotno. Svakog dana smo bili u kontaktima i kako se bližio dogovor tako smo razgovarali o detaljima u ugovoru. Naravno, znao sam da me Red Bull želi zadržati i znao sam da neće biti lako razgovarati s Helmutom. Ipak, on je shvatio koliko je to važno za mene i uspjeli smo se dogovoriti. Bila je to win-win situacija za sve strane.”

Pierre Gasly će u Alpineu voziti uz Estebana Ocona, a u AlphaTauriju će vozački duo činiti Yuki Tsunoda i Nyck de Vries.

Komentiraj

13 komentara

  1. Fernando Alonso 14
    tapa-tapa Prikaži

    Ante mislim da je potrebna korekcija u naslovu…



    5

    1
  2. Nadam se da će Alpina ove godine napraviti dobar bolid koji bi se mogao tu i tamo boriti za pobjede.Sramota je da jedan fabrički tim za 7 sezona ne može napraviti bolid koji bi se mogao boriti za pobjede.



    1

    0
    • francuzi. dobri za upalit rostilj i to je to manje vise. tako da ne,vidim ikakvu sansu da alpine napravi dobar bolid.



      6

      1
      • Nažalost ne vidim ni ja,ali nada umire posljednja


        0

        0
      • i dok su tako palili roštilje francuzi/renault su u povijesti F 1 šta kroz tvornički tim , šta kroz motore koje su prodavali drugima osvojili 12 konstruktorskih i 11 vozačkih titula . bi li onda za nijemce moglo napisat da su dobri samo za organizirat oktober fest jer do 2014./turbo ere su timovi koji su kupovali njihove motore i tvornički tim 1954./55. (fangio ) i od 2010/13. ostvarili dosta mizeran rezultat = 2 konstruktorske i 6 vozačkih titula . japanci sposobni tek za suši jer u povijesti imaju tek 5 konstruktorskih i 7 vozačkih titula .
        te “roštiljđije” su prvi “plasirali” turbo motor u F 1 , ferrari ( i hart ) tek nekoliko sezona kasnije su imali svoje turbo motore ;) btw renault je osvojia 169 pobjeda kao dobavljač motora, čime je četvrti u povijesti Formule 1. od njih su bolji tek ferrari sa 243 pobjede , mercedes ( rejting im je popravila ova nova turbo era ) sa 212 pobjeda i ford cosworth sa 176 pobjeda ;)
        problem renaulta/alpine je šta nemaju konstantu tj dolaze i odlaze pa im fali “temelj” , moraju “hvatat” druge koji su konstantno tu . npr posli 2011. su ka tvornički tim otišli , vratili se posli 4 sezone pauze 2016. pa idemo opet iznova sustizati druge . sad kroz alpinu je taj zadatak i teži zbog limitiranog budžeta šta i gasly spominje ka problem AT u shvatanju i razvoju bolida .
        ne znam za šta su dobri neki englezi jer npr williams je zadnje titule osvaja 1997. tj prije 25 sezona , a već 5 uzastopnih sezona imaju jedan od najgorih bolida na gridu . McL je posli fijaska sa hondinom PU najuspješniji engleski tim , a renault je tu , plasmanom uz njih , a 2022. su ih ka alpina i prestigli . interesantno da se McL prelaskom na PU renaulta plasmanima drastično popravija u odnosu na vrime kad su koristili hondinu PU , čak su 2020. prvenstvo završili na P 3 u konstruktorskom . prelaskom na PU mercedesa se nisu nešto popravili zar ne … a francuzi su dobri samo za upalit roštilj ?



        4

        0
        • ma avalone zanemari moj komentar manje vise nije uopce usmjeren na f1 nego na muke po mom 308 govnu francuskom pa ces oprostit sto sam trenutno ovako nastrojen prema svim vrancuzin.



          5

          0
        • Blue Flag
          dFixxx3r Prikaži

          hahah sta je s 308icom?
          moja i tatina 1.6THP iz 08/09 idu ko zmajevi :D



          1

          0
        • ma kod mene 2008 sma 2.0 dozel 136 konja. full. ali 270 tisuca na satu. uzeo je stari novu. samo zadnje 2 godine neki kurac. alternator. turbina. kompresor klime. motor od prozora. voda u zadnjim vratima. sam pali zadnji prisac i pusta vodu kad god na rupu. sam vraca duga na kratka kad je na automatici panorama se sjebala. ma show program.


          0

          0
    • Nevjerojatno je koliki je razmak između Merca, RBR i Ferrarija i svih ostalih momčadi. Sad smo imali veliku promjenu pravilnika i nitko im se nije uspio približiti. Alpine i McLaren su najbliži, ali nemaju nikakve šanse za postolje u normalnim okolnostima.
      Očito su ove ekipe sada na drugoj razini od svih po svim pitanjima kako F1 ekipa funkcionira jer razmak je ogroman.



      2

      0
  3. Sebastian Vettel
    Pastor Prikaži

    Nebi tebe Helmut pustio da nije iskočio Debris. 😀



    4

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni