Izdvojeno

Brawn: Ako F1 bude trebala moju pomoć, moj telefon će uvijek biti uključen

Piše: Marko Litvić

Prije 1 mjesec, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Ross Brawn, jedan od najznačajnijih ljudi Formule 1 u zadnja dva desetljeća, povukao se u mirovinu nakon završetka prošle sezone. Imao je velik broj uloga u sportu, među kojima se najviše ističu uloge tehničkog direktora u Benettonu i Ferrariju, šefa momčadi Honde i Mercedesa te osnivača i šefa momčadi Brawn GP. Do službene objave o odlasku u mirovinu u studenom 2022. godine imao je ulogu generalnog direktora motosporta Formule 1.

Iako je ta priča završena, Brawn je za portal Motorsport otkrio kako neće u potpunosti okrenuti leđa Formuli 1 te kako je spreman pomoći ako bude potrebno.

“Zadržat ću nešto interesa. Stefano Domenicali je moj jako dobar prijatelj i baš kao što sam njemu rekao, moj telefon će uvijek biti uključen. Dakle, ako bude bilo čega s čime mogu pomoći, pod uvjetom da mi ne oduzima previše vremena, bit ću i više nego voljan pomoći. Iako, to bi više bila neka savjetodavna, a ne aktivna uloga.”

Brawn je također rekao kako zaista obožava Formulu 1 te kako sport ima „to nešto“ što ga jako izdvaja u usporedbi s ostalim sportovima.

“To je predivan sport i ta nevjerojatna kombinacija tehnologije i vozačkog talenta je ono što ga čini posebnim. Dakle, možete imati odlične vozače u užasnim bolidima, prosječne vozače u odličnim bolidima, a nekad i odlične vozače u odličnim bolidima. I sama činjenica koliko se to može promijeniti iz sezone u sezonu, ali i tijekom jedne sezone.”

“Ako pogledate većinu drugih sportova, poput atletike ili tenisa, netko je cijelo vrijeme na vrhu i osim ako nemaju jako loš dan, skoro ih je nemoguće pobijediti. U ovom sportu Vi možete pobjeđivati, i znam da smo imali razdoblja dominacija, ali onda se pojavi netko drugi tko je ostvario veći napredak na svom bolidu i odjednom više ne pobjeđujete. Mi cijelo vrijeme imamo tu dinamiku i uz to natječemo se na različitim stazama.”

“Mislim da je ovo jako unikatan sport i zadovoljan sam što vidim strast za njim koja se pojačala nakon što je, iskreno, sport pao u stanje potištenosti prijašnjih nekoliko godina. Moramo se potruditi sačuvati tu strast, no ja sad odlazim i stvarno sam zadovoljan, oduševljen čak, s time kakva je Formula 1 danas. Ne smijemo zaboraviti što smo sve napravili kako bismo dospjeli ovdje te pobrinuti se da nastavimo napredovati.”

Ross Brawn

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Još kolumni