Izdvojeno

Verstappenu nije jasno zašto dueli s Hamiltonom završavaju sudarom

Piše: Ante Vetma

Prije 3 tjedana, 26 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Max Verstappen kaže da mu nije jasno zašto dueli s Lewisom Hamiltonom završavaju u sudarima ako se s drugim vozačima čisto utrkuje, čak i kad je riječ o istoj stazi i istom bolidu.

Verstappen i Hamilton su se sudarali pet puta, uključujući i prošlogodišnju utrku u Saudijskoj Arabiji. Međutim, čak i ove sezone, kad Hamilton nije bio blizu borbe za naslov, dvojac je i dalje htio zauzeti isti dio asfalta u Brazilu.

U intervjuu za Motorsport portal je rekao:

“Moram biti pažljiv što pričam, ali jasno je da sam se ove godine borio s više vozača. To su bile žestoke, agresivne bitke i nije bilo sudara.”

“Iz nekog razloga – s Lewisom je priča drukčija. Iskreno, to ne shvaćam.”

“Evo recimo uzmimo ovu godinu – nismo imali previše duela, ali u Brazilu smo se sudarili. To nije bila moja namjera, a svejedno su me okrivili i dobio sam kaznu, što nisam smatrao poštenim. Lakše bi mi bilo prihvatiti da su presudili da se radi o trkaćem incidentu.”

“Ali, ne shvaćam. Možda je riječ o različitim generacijama, možda se vršnjaci utrkuju bolje i čišće, ne shvaćam. Ništa drukčije ne radim kad je riječ o Lewisu. Dan ranije sam imao bitku s Georgeom. Bilo je nevjerojatno, zatvarali smo vrata, branili se i pokušavali nadmašiti jedan drugog na kočenju.”

“To je bilo zabavno i pokušao sam isto učiniti i u glavnoj utrci [s Lewisom]. Međutim, ishod nije bio isti.”

Na pitanje novinara da pojasni zašto mora biti pažljiv kad priča o ovome, Verstappen je direktno izjavio da je svjestan pristranosti u dominantnoj britanskoj medijskoj mašineriji:

“U Engleskoj se ove riječi vrlo brzo mogu protumačiti kao kritika. I onda me se proziva zbog toga.”

“Uvijek sam cijenio Lewisa zbog svega što je uspio napraviti u sportu, ali zato ne razumijem zašto se ne možemo utrkivati kao što se utrkujem s drugima.”

“Naravno, svačiji pristup je različit. Znam da je Charles malo drukčiji od Georgea, ili od Carlosa ili od Checa, ili od bilo kog drugog.”

“Moram biti pažljiviji jer se odmah sve uzima kao kritika i ljudi vas krenu pljuvati. To nije moj cilj.”

Komentiraj

26 komentara

  1. I ja sam zbunjen…

    Možda je riječ o različitim generacijama, možda se vršnjaci utrkuju bolje i čišće, ne shvaćam

    He didn’t just say what I think he did, did he…
    A ovaj brit press scare :zubo:



    1

    1
  2. Tricolore Gorila
    Zendo Prikaži

    Zašto naše novinarstvo uvijek traži samo kontroverzne članke da se ekipa u komentarima mora natjecati ko ce zbijati bolje šale na račun drugih, naravno treba i toga i pridonosi ukupnom užitku praćenja F1.
    Samo postoji mnogo stranih medija, jedan njemački kao ams je prilično dobar u tehničkim analizama i komentarima.
    Volio bih vidjeti više tehničkih članaka na ovome portalu, a ne samo političkih



    3

    2
    • Dietrich Mateschitz
      Ante Vetma glavni urednik Prikaži

      Zato jer nemamo nikog tko zna nešto o tehnici u F1. Doduše, ne zna ni Red Bull ništa o tehnici u Ferrariju (i obrnuto) tako da se pisanje o tome svede na nagađanja, pa za mjesec-dva-deset ispadne smiješno čitati takve “analize”.

      Naravno, moglo bi se pisati o temama poput razvoja sigurnosti u F1, pregledima karijera umirovljenih vozača, nekonzistentnosti sudačkih odluka kroz sezone unatrag i slično, ali za to je potrebno puno više vremena nego za ovaj članak. Uz naše stalne poslove od kojih živimo – za neprofitni hobi se ne može izdvajati toliko vremena. Ako netko misli suprotno, uvijek je dobrodošao u ekipu. :)



      22

      4
    • I tata bi sine!

      Evo ja sam napisao nekoliko članaka ovdje. Samo jedan, epitaf Laudi je nastao u sat vremena. Sve ostalo se rađalo neko značajno vrijeme. Nije trivijalno prikupiti podatke koji ti trebaju, svesti to na “iste mjerne jedinice”, napisati prvu verziju, pomisliti koja budala je ovo napisala pa napisati drugu verziju, pa još malo popravljati progutane i nerazumljive rečenice i na kraju nakon puno muke dobiješ članak koji netko pročita za 10 minuta i u sljedećih 30 sekundi napiše svoj komentar i ode raditi nešto drugo.



      19

      0
  3. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    Da pokusamo drugacije;sta je zajednicko dvobojima FA-LH,JB-LH,NR-LH,SV-LH,MV-LH.
    Meni izgleda da kad je bio neki problem u dvobojima uvijek je bila ista osoba upletena kroz sezone.



    13

    5
  4. Alain Prost
    Alain Prost Prikaži

    Popis onih kojima je zaj…. trku je pozamašan.



    5

    1
  5. Malo se i sudarate koliko ides glavom kroz zid u duelima sa njim.. Uglavnom pametniji (Lewis) popusta inace bi toga bilo puno vise ( Barcelona 21, Imola 21, Brazil 21..).



    11

    3
  6. Tricolore Gorila
    Zendo Prikaži

    Zato i jesu prvaci jer ne popuštaju ni mm, a na sucima je da im dosude kad pretjeraju, druga je priča što suđenje nije konzistentno



    9

    0
      • Do toga dolazi jer je F1 presigurna. Nekad je bila velika frka lupiti u barijeru. Moglo se i poginuti….
        Danas je to postalo puno sigurnije i onda lako ulaze u kontakte, a suci su prilično blagonakloni. Ti svojom glupošću nekome uništiš trku, a oni to proglase trkaćim incidentom… ili ti daju 5-10 sekundi kazne, a tvoja žrtva je završila u ogradi ili s probušenom gumom….

        Jednostavno svaki kontakt s drugim bolidom se mora suditi, ako je trkaći incident onda obojica 10sec drive through, ako nije onda onaj koji je kriv…. To je način da se to iskorijeni jer postaje potencijalno puno preskupo.



        7

        0
      • Sebastian Vettel
        Pastor Prikaži

        Razlika je što je ovaj video objavila F1 na svom youtube kanalu, dok onaj drugi trebaš tražiti od nekih anonimusa… Britanska mašinerija. Isto kao i ove demokrate u americi, samo se smije objaviti ono što oni propagiraju, a ostalo se cenzurira na sve načine i na svim bitnijim mjestima…



        1

        2
      • Blue Flag
        dFixxx3r Prikaži

        jedino što je ferari uspješno napravio da prekine dominaciju hamiltona je što je poslužio za treniranje Maxa, tj jačanje maxovih mišića u vremenima kad je RB bio treća ekipa a ferari druga, tako da kad je RB napokon izrastao u izazivača mercu, je max imao iskustva stečenog nad kimijem i sebom u pronalasku granice (ne)korektnosti i legalnosti u potezima branjenja i napadanja.
        barem nešto od ferarija ha ha (sad face)



        1

        0
  7. Zna Max zasto, samo nije rekao onako izravno kao Alonso u Belgiji…
    Nije Max med i mlijeko, ali za njega je doktor wheel-to-wheela.



    8

    7
  8. rekao je alonso, lewis zna voziti samo kad starta prvi ili kad vodi…
    treba biti pošten, i max i lweis se ne mogu podnijeti, očiti je animozitet među njima izrazito jak…pa..kad se njih dvojica nađu jedan do drugoga, malo čvršče se postavljaju..



    15

    1
  9. Kimi Raikkonen 7
    Ciki-F1 Pretplatnik Prikaži

    Tko imalo objektivno prati formulu svjestan je da Lewis zat ara vrata bio u pravu ili ne suparnici moraju van staze ili se sudaraju.
    To prolazi jer je Englez, da nije, bio bi u nekom lošijem timu sa onom jednom titulom.



    12

    6
  10. Pa to je zato što Lewis ne zna gubit i onda kad netko tko je mlađi i bolji i u boljem ili jednakom bolidu dođe da ga prestigne on to ne može podnijet. Naravno sve to prolazi isključivo jer je Britanac inače ne bi bio tu gdje je. Sljedeće sezone ocekujem sudare i s Rusellom jer je pokazo da ima brzine da prestigne Ham što ovaj ne može podnijet.



    7

    3
  11. Pastor Maldonado
    perodeformero Prikaži

    ae
    Oduvijek je tako bilo.
    Englezi F1 smatraju svojim lordovskim sportom.
    Tako do kraja 80tih godina ako, nisi znao razgovarati na engleskom jeziku bez naglaska – utjecaja svojeg jezika smatran si debilom i doslovno nisu htjeli razgovarati niti te uzimati u momčad.
    A Hamilton. Pa ta princeza im je od početka njihov pokazni crnac ili crni bijelac kojim dokazuju da nemaju veze sa šovinizmom svih oblika. Uostalom Hamiltona ja zovem fantomski bušač guma (otkada je u Mercedesu)
    Englezi su silili cijeli svijet da tuguje za smrću svoje kraljice a za boravljaju da Indija, zapravo sve njihove bivše kolonije su pod njom patili gore nego Europa pod Hitlerom.
    Svako ima svoju slijepu točku. Imamo ju mi, Ameri, Rusi, Ukrajinci……



    12

    3
  12. Jedini razlog zašto se Max ne sudara s drugima je zato što mu drugi u 50/50 situacijama popuste jer znaju da on neće i ne žele probleme, Max cijelu karijeru bezkompromisno vozi i idalje ne zna kad on ipak treba popustiti. Lewis ga je godinama izbjegavao i u duelima sa njim popuštao i čak su on i Seb izjavili da s Maxom imaju skroz drugi pristup jer se lik ne zna normalno utrkivati, sve do 2021 kad mu je Max u par navrata zalupio vrata i išao na nož, pa da Lewis nije popustio došlo bi do sudara. U Silverstonu nije popustio sudarili su se i od tad njih dvojica imaju taj animozitet.

    Mislim pogledajte samo dvoboj Russella i Maxa u Brazilu, George pokušava obići Maxa u prvoj krivini, Max mu zalupi vrata i George digne gas i onda ista situacija kasnije gdje Max isto pokušava protiv Hamiltona, Hamilton isto kao Max protiv Russella zalupi vrata, ali Max tu ne popusti i desi se sudar. Duele Maxa i Leclerca ne treba uopšte pominjati jer realno osim Britanije 2019 nisu ni imali pravi duel, nego su to bila obična DRS obilaženja, i u Bahreinu i u Saudijskoj Arabiji i u Austriji. Kad bude situacija 50/50 vjerovatno ćemo vidjeti sudar Maxa i Leclerca jer ne vjerujem da će Leclerc popustiti, pogotovo ne u borbi za titulu. Ni za Russella ne vjerujem da će mu propustiti kao što je u Brazilu uradio.



    7

    0
  13. Lewis Hamilton 44
    Berislav Donator Prikaži

    Što se tiće kritika na račun britanaca, nisam siguran da su na mijestu. Gledajuči cijelu “Kuglu”, dvije države imaju najbolji automobilski pedigre. AS, MS, AMuS su, čini mi se, među najboljim pretstavnicima tog pedigrea. Red je da i imaju nekakvu prednost u autoritetu u odnosu na ostale na toj, našoj “Kugli”. Mislim da je to pogrešno zvati pristranošću.
    A Maxu…. što prije shvatiš u ćemu je problem, prije ćeš postati najbolji!


    0

    3
  14. Fernando Alonso
    junior Prikaži

    Pa obojica su po meni ponekad pretjerali u duelima. Danas sve vise vozaca ide svjesno u rizik prilikom starta ili pretjecanja…kao recimo Stroll koji cesto ima izvanredne startove, ali nekada napravi kaos u prvom krugu zbog toga sto vise riskira.
    Koliko puta su Lewis i Fernando imali sudar od 2007 godine…meni sad pada na pamet Bahrein 2008, Malezija 2011 i sad Kanada.
    Ili koliko incidenata je imao Kimi tijekom duela 1 na 1 gdje je cesto morao pustit poziciju ili ne preteci nekog jer je isao na sigurno.


    0

    0
  15. Michael Schumacher
    Unwoken European Prikaži

    Hamilton nikada nije znao kako se bori na stazi. Massa i Albon su često vidjeli tog velikana na djelu.



    3

    7
  16. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    znam ja zašto.
    lewis je prepreden. on zna tko je njegova (jedina) konkurencija i s tobom osobom/vozačem igra prljavo/nekorektno odnosno na samoj ivici legalnosti. ali sa svima drugima je čist jer mu nisu konkurencija (izrazito pametna taktika, gotovo da mu se divim). i onda uz pomoć engleske media mašinerije nema “dovoljno dokaza” da je lewis problematičan nego problematičnim se pokušava napraviti uvijek onaj drugi.
    tako je bilo prvo s rosbergom (jedinom tada lewisovom konkurencijom), zatim sa sebom (također jedinom lewisovom konkurencijom tada), i sada sa maxom (ista priča).



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni