Izdvojeno

Rezultati F1puls ankete

Piše: Ante Vetma

Prije 1 mjesec, 9 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Dragi naši, nakon jučerašnjeg poziva da glasujete u velikoj anketi kako bismo propisno zaključili 2022. godinu – vas dvjestotinjak se odazvalo već unutar prva 24 sata i na tome vam iskreno zahvaljujemo.

98.4% ispitanika su muške osobe, dok su samo 3 žene odlučile sudjelovati. Dobne skupine nešto su ravnomjernije raspoređene pa tako u uvjerljivoj većini imamo starije od 40 godina (28%). Nakon njih slijede oni od 23 do 26 godina, pa 36 do 40 i tako dalje.

Formulu 1 čak 42% ispitanika prati duže od 20 sezona. Najmanje njih (samo dvoje) su odgovorili da im je prošla bila prva koju su ikad gledali.

Kako je bilo za očekivati, najviše je navijača Ferrarija, ali ne više od pola – 48%. Najmanje je zainteresiranih za Alfu Romeo, Haas i Williams, po troje.

Što se tiče vozača, Charles Leclerc je vodeći, ali ne emulira u potpunosti Ferrarijevu popularnost jer ga u samo par glasova prati Fernando Alonso. Slijede Sebastian Vettel i Max Verstappen, ispred Carlosa Sainza. Najmanje su popularni Esteban Ocon i Lance Stroll. Njima nitko nije dao svoj glas. Vrijedi spomenuti da je bilo moguće odabrati više vozača (kao i više ekipa), pa je time još neobičnije da postoje vozači koje baš nitko ne simpatizira.

Kad je riječ o medijima, ogromna većina (99%) prati besplatne portale poput F1pulsa, F1.com, RaceFans i sličnih. 58% prati Youtube i različite podcaste, 39% je glasovalo za društvene mreže, a 8% za plaćene portale poput Autosporta.

Pitanja o zanimljivosti bila su posebno zanimljiva. Tako 43% glasača vjeruje da je Formula 1 danas jednako zanimljiva kao prije deset godina kad je vladao Sebastian Vettel s Red Bullom. S druge strane, nostalgični efekt vjerojatno se još jače vidi kod pitanja o tome je li F1 zanimljivija danas ili prije 20 godina. Tamo se 45% ispitanika u potpunosti ili djelomično ne slaže s time da danas gledamo zanimljivije utrkivanje.

Sprint vikende ne preferira skoro nitko (71% protiv), 19% neodlučno, kao ni ulične staze za koje 87% ispitanih vjeruje da ih treba godišnje biti jedna, dvije ili nijedna.

Kako je bilo za očekivati kvalifikacije i utrku gledaju skoro svi, 21% vas gleda cijeli GP vikend, a 44% ponekad neki trening i obavezno kvalifikacije i utrku.

Detaljne rezultate možete pogledati na priloženim slikama.

Komentiraj

9 komentara

  1. Ovo je bilo brzo! Svaka čast i sudionicima ankete i vama na brzoj obradi.

    Ima jedna greška

    Što se tiče vozača, Charles Leclerc je vodeći, ali ne emulira u potpunosti Ferrarijevu popularnost jer ga u samo par glasova prati Fernando Alonso. Slijede Sebastian Vettel i Max Verstappen, ispred Charlesa Leclerca.

    vjerujem da je tu Carlos Sainz umjesto Leclerca na kraju.



    3

    0
  2. Razocaran sam samo 11 posto navijaca McLarena. Ocekivao sam barem 20 iako i to me nebi zadovoljilo :D.

    Vjerojatno je razlog nedostatak rezultata , ali opet nije opravdanje :).



    3

    0
    • Veći šok je to što Haas i Williams ima isti broj glasova.



      5

      0
    • To je tako zato sto dosta njih koji prate sport navijaju za pojedinca a ne ekipu. Ja npr navijam od malena za Ferrari neovisno tko bi vozio za njih. Shodno tome vjerovatno je Lewis pokupio dobar dio ljudi kojo su navijali za McLaren pa su zamijenili McLaren sa Mercedesom. Slicno je bilo sa Vettelom nakon prelaska u Ferrari. RB je imao velik broj navijača ovdje dok je dominirao. Kako je prešao u Ferrari taj broj navijača koji su navijali za RB odnosno Vettela su navijali za Ferrari Vettel kombinaciju.


      0

      0
  3. Nisam uocio da se moze glasati za vise vozaca, premda ni tada ne bi dao glas Strollu i Oconu :zubo:
    Merc blize Alpini iza nego McLarenu ispred, ne bi se bunio da tako budu i po brzini 🙂



    2

    0
  4. …nisam ni stignuo poklikati, valjda sam prespavao jučer… :)


    0

    0
  5. 98,4% muških.Ovaj portal je teški sausage fest 😂



    4

    0
  6. Nigel Mansell
    The Simpsons Prikaži

    Zanimljivo.
    Bravo za anketu.
    Iako je ovdje dosta nas staraca ohrabruje da ima i podmlatka.
    Zanimljivo je i to da je Alonso skoro pa najpopularniji.
    Bilo bi zanimljivo znati dob ovih Alonsovih fanova.



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Još kolumni