Izdvojeno

Arnoux: Ferrari je davno trebao otpustiti Binotta, ali nema puno takvih kao što su Todt ili Dennis

Piše: Ante Vetma

Prije 4 tjedana, 11 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Bivši Ferrarijev vozač Rene Arnoux kaže da je ekipa trebala otpustiti Mattiju Binotta “još davno”, nakon svega što je pogrešno učinio u ekipi.

Podsjetimo, Ferrari je krajem prošlog mjeseca objavio da ih Binotto napušta, a nedugo nakon toga je potvrđeno da će novi šef ekipe biti Frederic Vasseur, Francuz koji je prije bio na čelu Alfe Romeo, odnosno Saubera.

Ferrari je 2022. godinu započeo izvrsno. Imali su najbolji bolid, a Charles Leclerc je odradio neke od svojih najboljih utrka u karijeri. Međutim, kombinacija tehničkih problema, grešaka stratega i grešaka vozača ostavila ih je opet praznih ruku.

“Pogreške koje je on učinio za mene su neoprostive.”

“Nikad nisam bio na njegovoj strani. Netko tko uvijek ponavlja da će biti bolje iduće godine – taj ne zaslužuje svoju poziciju.”

Arnoux nastavlja:

“Trebao je biti smijenjen prije par godina. To sam već nekoliko puta ponovio.”

“Takvo ponašanje nije dopustivo kad ste na čelu najbolje ekipe na svijetu. Možda vam se sviđa ili ne sviđa Jean Todt, ali on nikad ne bi rekao da će biti bolje iduće godine. On je pobjeđivao. Tek nakon toga je razmišljao o idućoj godini. No, nema puno takvih kao što su Todt ili Ron Dennis.”

Komentiraj

11 komentara

  1. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Tko zna, hoće li ikada opet biti takvih kao što su bili Jean Todt, Ron Dennis, Ken Tyrrell i slični? Flavio Briatore?
    Ili će sve preuzeti lova i interes, i nestati će sportski duh…….



    6

    0
  2. svaka čast reneu zbog one spektakularne borbe sa villeneuveom Sr ali čini mi se da malo pretjeruje npr kad ferrari “proglašava” najboljom ekipom na svitu . i ko zna šta je todt govorija posli svake sezone dok je ferrari “čeka” 2000. s obzirom da je rene vozija za ferrari 1983./84. pa preša u ligier , a todt doša u ferrari 1994. ( 10 godina posli odlaska renea iz tima ) nekako sumljam da su njih dva bila tako bliski da bi rene zna šta se u timu događalo .
    naravno , ljudski mozak je tako “konstruiran” da pamti samo sretne dane pa možda zato rene i kaže “… ali on (todt) nikad ne bi rekao da će biti bolje iduće godine. On je pobjeđivao. ” da , od 2000. do kraja 2006. ferrari/todt je ostvarija 67 pobjeda tj prosječno 9,6 po sezoni ali kako je bilo po pitanju pobjeđivanja ( kako kaže rene ) od 1994. do kraja 1999. “pod” todtom ? 22 pobjede u 6 sezona tj prosječno 3,6 pobjeda po sezoni . ispada da je todtu trebalo 6 sezona da se ferrari izvuče iz gabule no svi su imali strpljenja čekat todta . mattia je na poziciji koju je obnaša i todt 4 sezone i po arnouxu je već treba osvojit bar 2 – 3 dvostruke krune ? rene zaboravlja i neke sitnice , npr “tržište radne snage” . tada su na “tržištu” bili rory byrne 3. najuspješniji dizajner u povijesti F 1 od kojeg su uspješniji samo capman i newey . “uradci” rorya su osvojili 99 GP – a , 7 konstruktorskih i 7 vozačkih titula . tu , na “tržištu” je bija i ross brawn . da se MS nije odlučija napustit benetton i doč u ferrari ko zna bi li u tim došli byrne i brawn koji su takođe bili u benetonu kad je MS osvojia 2 titule . koliko bi uspješan “šef” bija todt da nije bilo ove dvojice + michael ? sad bi o ovom mogli samo špekulirat zar ne ?
    je li u protekle 4 sezone mattia ima osobe ekvivalentne byrne -u i brawnu ? ima li ih uopće na “tržištu” ? da takve “kalibre” ka šta su bili ova dvojica mattia ima u timu moglo bi se ovom prigovarati zbog rezultata ali ih NEMA . nema ih ni na vidiku u u nijednom timu osim u RB tj neweya ili merca u “vidu” tota .
    zadni uspjesi todta u ferrariu su završili krajem 2004. sa modelom F2004M kojeg je dizajnira rory , MS osvojia svoju zadnu titulu . već 2005./06. todt više nij ebija tako uspješan , otiša je rory , bolide je dizajnira costa i mada su tu još bili i brawn i michael titule su otišle alonsu/renaultu . odlaskom MS otiša je i todt .
    rene spominje i dennisa … da ron je bija uspješan “šef” ali arnoux “zaboravlja” da je ima u timu između ostalih i prosta , sennu , adriana . !zaboravlja” i da je ron svojom odlukom o ekskuzivnosti PU honde za McL zapravo unazadija tim . 2015. prelaskom na hondinu PU pod vodstvom rona McL je ima jednu od najneupješnijih sezona u svojoj povijesti ekvivalentnu sezonama 1966./67. no to su im bile prve sezone u F 1 pa je nekako i normalan težak “ulazak” u “ring” sa već “uigranim” timovima . btw 2015. je bila 49. sezona McL u F 1 , tim koji je ima iza sebe 8 konstruktorskih i 12 vozačkih titula završija je tu 2015. predzadni u konstruktorskom prvenstvu jedino bolji od marussie . alonso ako ne računamo rookie sezonu nikad lošije plasiran u karijeri . iako iskusniji od mattie sa PU honde koju je želija isklučivo za McL je uradija kardinalnu grešku tim potezom . je li mattia uradija nešto kardinalno loše ako ne računamo 2020. šta i nije njegova greška ? u 4 sezone matie ferrari 2 X 2. i jednom 3. , a ipak ga je trebalo smjenit prije par godina kako mudro zaključuje arnoux . kvaliteta/uspjesi “šefa” ovise i o izboru na “tržištu” , todt je ima fenomenalan izbor , dennis također , a mattia i ne baš zar ne ?



    5

    2
    • Stefan Bellof
      pigmalion Prikaži

      Slažem se, da je Ron Dennis KARDINALNO pogriješio dovodeći nespremnu Hondu 2015.
      ( Ili je ipak dobio dobru lovu od Japanac za to? )
      Uglavnom, prema mojem subjektivnom mišljenju, najveći Ronov zajeb je GURANJE Alonsa u stranu na uštrb promocije tamnoputog Britanca 2007.
      Ne bi bilo ni Spygate-a, niti bi McLaren tako potunuo od 2008. na ovamo. Ali, to je čika Ron; prvo biznis, a onda sport.



      7

      0
      • Lewis Hamilton
        smr201 Prikaži

        Kako misliš ne bi bilo Spygatea?
        Pa nije Alonso krao povjerljive informacije od Ferrarija u fušu jer je nezadovoljan tretmanom od Rona. Možda misliš da se ne bi otkrilo, ali to nije isto.



        3

        0
        • Bernie Ecclestone
          Dani Donator Prikaži

          Želi reći da Alonso tada ne bi drukao tim koji ga plaća zbog nadurenosti. Ima u tom spygateu puno rupa koje će kad tad izaći na vidjelo. Međutim mclaren je i u narednim godinama bio kandidat za titulu. Razlika je jedino što se sada uključio i rb .



          2

          0
    • Znaci drugim rijecima todt je bio dobar sef jer se okruzio sposobnom ekipom?! Nisam bas siguran ali nije tako u svakoj m poslu…ako sef zeli da se posao odradi mora se okruzit ljudima koji ce to odradit…a mi vec godinama slusamo onog smijesnog ruedu kojem na glasu cujes da nema pojma sta prica a kamoli sto radi i binotto mu ne daje pedalu…matia je dobila pedalu jer nije sposoban za vodit ekipu i zasluzio ga je potpuno…trebo je ostat u radu na motoru jer to zna za sefa momcadi je presmijesan



      2

      0
    • James Hunt
      Luca Badoer Prikaži

      Nez, meni kad netko napise “sumljam” sve pada u vodu koliko god imalo dobru poantu…a cisto “sumljam” da je sarkazam



      1

      0
  3. Michael Schumacher
    Unwoken European Prikaži

    Flavio Briatore je bolji od većine današnjih bosseva. Nije niti potrebno spominjati Todta koji je 2 stupnja iznad njega.



    3

    0
  4. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    Mislim da za vođu ekipe ferarija treba osobu tražiti izvan F1, jer nitko dostupan unutar f1 nije kalibar koji će se politički suprotstaviti horneru i totu.
    Formula je biznis, treba doći biznismen koji je čvrsta ruka, dobar političar i lobista i koji je ofc dobar lider te će znati stručnjacima prepustiti razvoj (odnosno prepoznati prave ljude unutar ferarija koji su sposobni isporučiti, voditi teamove i odgovarati)



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni