Izdvojeno

Zak Brown podržao FIA-u oko zabrane isticanja poruka od strane vozača

Piše: Ante Vetma

Prije 1 mjesec, 8 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

McLarenov direktor Zak Brown vjeruje da je FIA u pravu kad postavlja restrikcije na različite poruke koje su vozači posljednjih godina krenuli isticati na kacigama ili na odjeći.

Kaže da je ponekad cilj ispravan, ali ponekad se radi samo o distrakciji oko onog što bi F1 zapravo trebala biti.

“Nezgodno je, zar ne? Neke teme su zaista dobre, neke su kontroverzne, neke su polarizirajuće.”

“Mislim da u globalu želimo da ovaj sport čini pravu stvar. Moramo pronaći balans. Ne može na početku svake utrke biti politička tema za nekoga. Mislim da to nije zdravo i može odvratiti pozornost ljudima koji su se u prijenos uključili gledati Formulu 1.”

“Drago mi je da vozači i ekipe imaju otvorena vrata kod FIA-e, može se razgovarati o bilo kojem problemu. Ne radi se o tome da se nešto zabranjuje, nego se najprije mora doći do FIA-e i provjeriti imaju li dozvolu za to. Prema tome, barem postoji mogućnost.”

“Svi imaju slobodu govora. Ponekad je odvraćalo pozornost s toliko različitih poruka, zar ne? Vozači u slobodno vrijeme mogu raditi što god žele, a mislim da je na Formuli 1 i na FIA-i da kažu – u redu, evo pravilnik kojeg očekujemo da ćete slijediti tijekom GP vikenda. Slobodni ste činiti što god želite od ponedjeljka do petka. Jasno, vozači imaju najviše kamera uperenih na sebe upravo tijekom vikenda.”

“Nisam siguran postoji li nešto što je potaknulo ove promjene. Ne znam dolazi li to iz Svjetskog nogometnog prvenstva, s obzirom da je to bila velika tema tamo. Politika je nezgodna sama po sebi. Formula 1 pazi da ne postane platforma za različite političke teme. Ovo je jedna od onih situacija gdje je jedna stvar loš odabir, ali je i druga stvar loš odabir, barem kad je riječ o nekim temama.”

Lando Norris je bio jedan od vozača koji je bio glasan oko određene teme, i to oko važnosti mentalnog zdravlja. Vidjet ćemo hoće li mu FIA dozvoliti da nastavi s takvim aktivnostima.

Podsjetimo, anketa o ovoj temi na Puls portalu bila je jedna od neizvjesnijih.

Je li FIA u pravu kad brani vozačima da ističu poruke?

Rezultati

Loading ... Loading ...

Komentiraj

8 komentara

  1. Felipe Massa 19
    mrgud88 Prikaži

    Vidi Zaka starog homofoba i mrzitelja osnovnih ljudskih prava…



    4

    2
  2. Ma to je ok. Sport treba očistiti od politike i ideologija bez obzira kojih.

    Meni je bezveze što je Švarcman morao mijenjati pasoš i što su Mazepina izbacili iz krivih razloga.

    F1 se mora čuvati od bilo kakve politike uključujući i onu s kojom se F1 bossovi slažu.



    13

    2
  3. Tako su se uvijek kroz povijest mijenjala ljudska prava – gazdu se pitalo: smijem li?

    Zabrana ili ne onaj tko želi mijenjati stvari i slati poruke raditi će to unatoč zabranama.



    2

    0
  4. Michael Schumacher
    Unwoken European Prikaži

    Smiju se boriti za svoja prava. Znači prava vozača i odlučivanje vozača, ali ništa mimo toga. Nisu oni stručnjaci za druge životne stvari.


    0

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Još kolumni