Izdvojeno

Wolff objasnio zašto je Bottas otišao iz Mercedesa u pravom trenutku

Piše: Ante Vetma

Prije 2 mjeseci, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Toto Wolff vjeruje da je Valtteri Bottas otišao iz Mercedesa u pravo vrijeme, te da je sad puno sretniji kad nije pod tolikim pritiskom.

Finac je Mercedes napustio nakon pet sezona tijekom kojih nije uspio pobijediti Lewisa Hamiltona, i to u situacijama kad bi to značilo sigurno osvajanje titule. Usput je primio mnoštvo kritika jer nikad zaista nije ozbiljnije ni zaprijetio timskom kolegi.

No, renesansa mu je stigla u Alfi Romeo gdje je uz debitanta Guanyua Zhoua pokazao dobru formu i početkom godine neke izvrsne rezultate.

“Mislim da je Valtteri otišao iz ekipe u pravom trenutku. Pritisak je bio ogroman. On nije htio biti ‘wingman’.”

“Čini mi se da mu je sad u Alfi potpuno drukčija situacija, čini se sretniji nego dok je bio pod pritiskom u Mercedesu.”

Wolff je priznao da je htio Russella u tom bolidu i puno prije nego je Bottas otišao, ali nije htio to odraditi dok nije bio siguran da će Bottas imati drugo vozačko mjesto.

“Što se mene tiče, znao sam jako rano da želim Georgea u bolidu, ali nisam se htio odlučiti na taj potez dok nisam znao da će Valtteri imati osigurano mjesto.”

“Nisam se obvezao na Georgea i nisam to komunicirao prema javnosti iz poštovanja prema ljudima do kojih mi je stalo.”

“Kad je Valtteri prešao u Sauber tijekom ljetne stanke u kolovozu – onda sam otišao do Georgea i rekao mu da upada, da ga želimo umjesto Valtterija.”

“Georgeu sam objasnio da sam svjestan da je dugo čekao, te sam mu rekao da ću učiniti isto i za njega. Mislim da je shvatio.”

Komentiraj

3 komentara

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Još kolumni