Izdvojeno

Red Bull: Dvostruka pobjeda u Imoli bila je u borbi s Ferrarijem strašno važna s psihološke strane

Piše: Ante Vetma

Prije 2 mjeseci, 5 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Red Bullov šef Christian Horner vjeruje da je dvostruka pobjeda u Imoli još u travnju imala ogroman psihološki utjecaj u borbi s Ferrarijima.

Podsjetimo, Imola je bila četvrta utrka sezone, a dotad je Charles Leclerc pobijedio u dvije od tri utrke. Istovremeno, Max Verstappen je imao dvostruko odustajanje. No, na domaćem terenu Verstappen je direktno na stazi prošao Leclerca, a kasnije i pobijedio s Perezom na drugom mjestu.

“Mislim da smo uspjeli održati korak i to je bilo vrlo važno.”

“Naše prvenstvo sastojalo se od 21 utrke jer smo na prvoj imali dvostruko odustajanje. Morali smo zadržati korak.”

“Za mene je Imola bila jedan od ključnih vikenda sezone sa sprintom i utrkom. Pobijediti u obje utrke i završiti 1-2 na Ferrarijevom domaćem terenu – mislim da je to za nas bila velika stvar s psihološke strane. Vjerojatno i za njih.”

“Razvili smo bolid, poboljšali se i izgubili nešto mase. Onda je došla brzina. Ovi dečki su bili fantastični cijele godine.”

S Imolom je krenuo niz od šest uzastopnih pobjeda za Red Bull, a zaustavio je Carlos Sainz tek u Silverstoneu u srpnju. Dotad je Verstappen nakupio već 43 boda ispred Leclerca.

Komentiraj

5 komentara

  1. Fernando Alonso 14
    tapa-tapa Prikaži

    Još ostaje vidjeti kolko je sve skupa koštalo…. Da nebi opet šnicle radile probleme.



    6

    4

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Još kolumni