Izdvojeno

Honda ponovo u nazivu motora; novi vozači odabrali brojeve

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 mjeseci, 8 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nakon samo jedne sezone od Hondinog “napuštanja” F1, njihovo ime vratit će se u nazivu motora koji pogone Red Bullove i AlphaTaurijeve bolide.

FIA je objavila službeni popis natjecatelja za 2023. na kojem je otkriveno da će Hondini motori nositi naziv “Honda RBPT” – prošle sezone bili su brendirani kao “Red Bull Powertrains”.

Honda je formalno napustila F1 nakon sezone 2021., no njihovi motori ostali su u bolidima Red Bullovih ekipa, uz konstantnu tehničku podršku japanskog proizvođača. Dodatno proširenje suradnje dogovoreno je uoči ovogodišnje VN Japana, kada su na bolid vraćeni Hondini logotipi.

Red Bull i Honda bit će partneri barem do kraja 2025., odnosno sve do uvođenja novog tehničkog pravilnika za motore. I RBPT i Honda prijavili su se kao proizvođači za 2026., ali zasad se ne zna hoće li nastaviti suradnju ili će svatko imati samostalni program.

Popis natjecatelja otkrio je i brojeve trojice novih vozača. Nyck de Vries debitirao je na VN Italije s brojem 45, no to je bio Williamsov broj za rezervne vozače, a Nizozemac je odabrao broj 21 kojeg je prije njega koristio Esteban Gutierrez.

Oscar Piastri debitirat će s brojem 81 kojeg zasad nitko nije odabrao kao osobni broj, dok je Logan Sargeant izabrao broj 2 kojeg je ranije nosio Stoffel Vandoorne.

Komentiraj

8 komentara

  1. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Ovi ni sami ne znaju šta bi.



    13

    0
  2. Super Aguri
    Luka Softić urednik Prikaži

    JUPIII !!!



    1

    0
  3. Williams
    Montoya Prikaži

    Gdje se može naći podatak koji su sve brojevi korišteni na slobodnim treninzima od uvođenja ovog sistema vozačkih brojeva 2014 ?


    0

    0
  4. Honda nije nikad ni otisla. Niti njihovi motori niti oni kao kompanija. Samo je ime otislo pa se vraca.
    Iako neznam sta im je trebalo da su opce spominjali ikakav odlazak.



    3

    0
  5. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    drago mi je da je RB “dopustio” Hondi povratak u ime, jer ne bi se čudio da su htjeli forsirat svoj RBPT dalje u prvom planu, jer honda je samoinicijativno odlučila ić ća.



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Još kolumni