Izdvojeno

Mick Schumacher novi je rezervni vozač Mercedesa

Piše: Luka Softić

Prije 1 mjesec, 25 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Mjesto rezervnog vozača u Mercedesu, upražnjeno angažmanom Nicka de Vryesa na vozačko mjesto u AlphaTauriju, popunit će Mick Schumacher. Schumacher će time raskinuti štićeništvo s Ferrarijem pod čijim okriljem je proveo 4 godine, a za Mercedes će obnašati dužnosti testiranja u simulatoru, marketinških obveza, i prisustvovanja svim utrkama u slučaju da Hamilton ili Russell neće biti u mogućnosti nastupiti.

Donedavni vozač Haasa utrkivao se za američku momčad dvije sezone. 2021. Haasov bolid bio je daleko najlošiji na gridu, a te sezone Mick je deklasirao momčadskog kolegu Nikitu Mazepina. 2022. Mazepin je zbog geopolitičkih razloga dobio nogu te je momčad u zadnji čas za početak sezone u Bahrainu angažirala veterana sporta i povratnika u momčad, Kevina Magnussena koji je odmah osvojio peto mjesto i zasjenio Schumacherovo jedanaesto. Schumacher tijekom sezone nažalost nije uspio dokazati svoju kvalitetu ostvarivši duplo manje bodova od iskusnog Danca, a vrijedi naglasiti da je dvije godine zaredom bio na vrhu tablice koja bilježi sumu troškova popravaka bolida svakog vozača.

Šef momčadi Steiner se tako za 2023. odlučio zahvaliti Micku i angažirati još jednog veterana uz Magnussena, Nicu Hulkenberga, a mladi Mick će priliku za vozačko mjesto 2024. čekati u momčadi za koju je posljednju nastupao njegov legendarni otac Michael.

“Oduševljen sam postati dio Mercedes-AMG Petronas F1 momčadi kao njihov rezervni vozač za 2023. i dat ću sve od sebe da doprinesem njihovom uspjehu u ovom veoma kompetitivnom i profesionalnom okruženju.”

“Ovo je za mene novi početak, vrlo sam uzbuđen i zahvalan Totu i ekipi na ukazanom povjerenju.”

“Formula 1 je jedan fascinantan svijet u kojem nikad ne prestajete učiti, tako da se radujem upijanju novog znanja i doprinosu boljitku Mercedesa.”

Mick schumacher

“Mick je talentirani mladi vozač i oduševljeni smo što će nam se pridružiti. Marljiv je, smiren i metodičan te željan učenja i napretka. Ovo su sve važne kvalitete i radujemo se što će nam pomoći u razvoju W14.”

“Također smo svjesni da će s dvije godine iskustva utrkivanja u Formuli 1 biti spreman u kratkom roku uskočiti u bolid ako će trebati mijenjati Lewisa ili Georgea.”

Toto Wolff

Komentiraj

25 komentara

  1. Alain Prost
    Alain Prost Prikaži

    Bravo. Ferrari bi naradije izbrisa sve Schumijeve naslove.



    6

    0
    • Kimi Raikkonen
      zoka Prikaži

      Zamisli da Sumi nije vozio za njih a a da masa i kimi nisu nista osvojili, tesko da bi 5% navijaca pamtilo ferari kao sampionski bolid.
      Zaduzio ih je Mihael mnogoo



      15

      1
      • Sebastian Vettel
        Pastor Prikaži

        Zamisli da je otišao u McLaren umjesto u Ferrari. Koji je tada bio i trofejniji i u boljoj formi, a sa ekipom koja je pratila Schumachera u Ferrari, da su umjesto toga došli u McLaren… Bili bi daleko trofejniji od Ferrarija.



        3

        0
    • Nigel Mansell
      drv Prikaži

      Ne razumijem.
      Schumi je debelo zadužio Ferrari, nitko to ne negira, ni u Ferrariju, ni izvan njega.
      Znači li to da onda Mick mora voziti za Ferrari, samo na osnovu tatinih zasluga?
      Jer su inače nezahvalni?

      Mislim, svaka njemu čast, zahvaljujući donekle i svemu tome je dospio tu u F1, ali dalje od toga se mora sam dokazati i zaslužiti. Inače će ostati samo marketinški objekt. Što zapravo i je trenutno u Mercedesu. Lutka za pokazivanje i marketing. Dovoljno dobar za odrađivanje simulatora i sličnih obaveza, može odvoziti trku umjesto nekoga, ali teško da će ikada u Mercedesu imati ulogu pravog vozača. Možda eventualno Bottas 2.0.

      Osobno ne mislim da je dečko posebno loš, mislim da bi imao mjesto oko sredine, tipa Yuki Tsunoda, Albon, Bottas i sl. , ali to nije materijal za vrhunske timove, osim kao wingman.

      Istina, mogao je i Ferrari odigrati tako nešto, dati mu ulogu rezervnog vozača, za naslikavanje i marketing. Zašto nije? Trenutno mi se čini da je u Ferrariju preveliki kaos da bi stigli i o tome razmišljati…



      4

      0
    • Alain Prost
      Alain Prost Prikaži

      …. najrađe…


      0

      0
  2. Lijepa gesta Tota i Mercedesa.



    14

    1
  3. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    Neka vrsta marketinga,a dobro bili su Vandorn,De Vryesa itd rezervni.U najboljem slucaju moze biti novi Botas GR



    2

    2
  4. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    Ovako se Ferrari posere na svoju ostavstinu. Mick nije bio nehljebar ili tatin sin (svi znamo sta znaci ta fraza). Mick je imao i ima jos potencijala, samo nije imao jaka ledja. Ali neka, Mercedesu svaka cast. Vratili su Michaela, sada vraćaju Micka. Sto bi se reklo tako rade džentlmeni 👏



    11

    1
    • Fernando Alonso 14
      tapa-tapa Prikaži

      Znači Michaela su vratili jer su pristojni jel i jer je njemu bilo dosadno? Daj ajde🤦‍♂️



      3

      5
      • Michael Schumacher
        Slavenowsky Donator Prikaži

        Vratili su MS-a kao posljednji ples, plus MS u to vrijeme je bio ključan u rebrendingu tima. U to vrijeme Mercedes je bio novi kolač, bez obzira sto je godinama u F1. Ovo vraćanje Micka je ništa drugo nego respekt prema Schumacher prezimenu. Od Micka su digli svi ruke, Haas i Ferrari, Mercedes je uradio ono što je Ferrari trebao.



        10

        3
        • Fernando Alonso 14
          tapa-tapa Prikaži

          MS je posljednji ples obavio u ferkanu – budimo ozbiljni. Ti kažeš da su ga povukli u svrhu marketinga-ja kažem daj se uozbilji – kraj golemog iskustva i znanja ti kažeš da je marketing u igri… Ferkan je digo ruke od Micka? Jel nije vozio za Haas par godina? Jel trebao sad voziti umjesto lec-a? Vidjet ćemo kad će u mecki dobit priliku voziti…



          5

          0
        • Michael Schumacher
          Slavenowsky Donator Prikaži

          U Ferrariju nije bio zadnji ples. Da je bio, ne bi se Schumi nikada vratio u F1. Defakto. Bio je zadnji ples sto se tice Ferrarija i njegovog bitisanja tamo u tome se slazemo.

          Michael je gorkog ukusa napustio F1. Osjetilo se. Mercedes ga je nakon 4 godine vratio, bilo je obostrano zadovoljstvo. Michael je htio ponovo, Mercedesu trebao je neko u tom momentu takav.

          Drugo, Schumacher je itekako bio ključan u rebrendingu Mercedesa, prvo nauci sta to znaci. Teza ima mnogo – uključujući i tvoju.

          Treće čitaj sa razumijevanjem, tj ne površno. Niko ne spominje da je Mick trebao da vozi umjesto Leclerca ili Sainza, već Mick je izbačen iz svih mogućih planova u Ferrariju. Ne mora to biti samo F1, Ferrari ima brdo drugih trkačih serija u opticaju. Nevažno.

          Mercedes ni manje ni više nudi mu poziciju testnog vozača sto je itekako pohvalno. Ne dužmo više temu.



          8

          3
        • Bernie Ecclestone
          Dani Donator Prikaži

          Nije Mick ni imao uz koga učiti u formuli1. Jesu to možda Nikita i Kevin? Ne . Šumi je vozio uz Patresea, Mika uz Sennu, Alonso uz Trullija, Hamilton uz Alonsa, Max uz Ricciarda.



          3

          0
    • Blue Flag
      dFixxx3r Prikaži

      ja ne bih rekao da je merc vratio michaela, nego da je michael stvorio mercedes.

      a merc je doveo micka jer je to brutalan marketing. a i mick nije lajbek da nebi znao vozit merc ako eventualno zatreba. win win.

      ali činjenica je da je mick trebao biti 3.ći u ferariju a ne mercu. jbga tamo je talijan đovanaci pa nema mjesta. bolje za micka.

      Toto Wolf dobio +.
      al toto je ekonomist i financijaš. biznismen. savršeno logičan potez.
      A ovi u ferariju su lajbeki..



      5

      3
  5. Koliko god mi TW ne sjeda, treba ga pohvaliti i zahvaliti mu. Ako se Hamdo povuče kroz sezonu, dvije nadam se da će Mick dobiti vozačko mjesto.



    10

    2
  6. Sebastian Vettel
    Pastor Prikaži

    Nadam se da će se neko od dvojice standardnih vozača malo razboliti tokom sezone, dovoljno da ne može nastupiti na utrci. 😉



    2

    2
  7. mislim da će im ovo najviše koristi imati s neke marketinške strane i repozicioniranju branda (nije baš da su omiljeni), a što se vožnja tiče i možda pokojeg razbijanja bolida (nije zlonamjerno, više je šala), bumo vidjeli. MiniSchumi je simpa i drago mi je da je bar na neki način ostao uz F1.



    2

    1
  8. ovo je slična relativno situacija kao i sa brunom sennom.. pazi koje prezime imaš.. senna.. normalno da se od njega puno očekivalo, sigurno bi imao bolje rezultate da nije imao to prezime, tj da nije bio pod tolikim pritiskom.. isto tako i mick schumacher.. svi uspoređuju njega i tatu.. mislim da ima talent, i nije tako loš vozač kao što se želi potencirati.. opet, na kraju prezime mu je donijelo više problema nego koristi, a drugo.. koliko vozača je bilo u f1 a da nisu nimalo zaslužili? maldonado, latifi, mazepin i slična ekipa… mislim da je mercedes napravio dobar posao, imaju nekog tko će razvijati na simulatoru bolid, željnog dokazivanja, ne smijemo i marketing zaboraviti također.. a i ne mislim da je mercedes njega potpisao samo na temelju prezimena i slično…



    4

    1
    • “koliko vozača je bilo u f1 a da nisu nimalo zaslužili?” kako , na osnovu čega , kojih kriterija se postaje vozač F 1 ? ako npr gledamo kroz lewisa onda su to rezultati u nižim kategorijama di je osvojia 3 titule … F renault UK , F 3 i GP 2 . 37 pobjeda je ostvarija LH u tim nižim kategorijama . a maldonado koji nimalo nije zaslužija kokpit u F 1 ? dvi titule … F renault 2.0 , GP 2 s tim šta je mu u F renault serija 3.5 zbog tehničkog prekršaja oduzeta pobjeda u misanu i sa tih izgubljenih 15 bodova umisto da postane prvak završija je prvenstvo na P 3 . btw , tokom karijere u tim nižim kategorijama maldonado je ostvarija 28 pobjeda , 9 manje od lewisa . ko bi reka da je bija tako uspješan po pitanju titula i pobjeda ? ako je LH zaslužija F 1 rezultatima u nižm kategorijama možda je to zaslužija i pastor .
      a imamo i neke druge kriterije ulaska u F 1 , gotovo da bi ih mogli nazvat “umjetnički dojam” . npr alonso je ima jednu titulu iz 1999. u euro open by nissan , seb jedna titula … F BMW , 29 pobjeda u tom periodu . kimi …F renault UK i zimsko prvenstvo F renault UK ali ovo i ne bi nazva titulom jer su bile tek 4 trke . ukupno u nižim kategorijama kimi je ima 13 pobjeda . dolaskom u F1 /sauber kimi je dobija licencu za tek nekoliko trka ( mislim 3 ) da vide je li “spreman” za F 1 . ovim ne želim kazat da alonso , seb ili kimi nisu zaslužili F 1 jer su dokazali da jesu ali zašto pastor nije ? jer je bija “žestok” na stazi ? za neke omiljene se piše da upravo takvi ( žestoki) moraju biti jer je to jedna od odlika budućih prvaka . za neke je to plus ( npr maxa ) , neki su zbog toga divljaci ?
      btw , zadnja pobjeda williamsa je iz 2012. , a donija im ju je baš pastor koji je iza sebe u trci ostavija iza sebe alonsa (2.) , kimija (3.) , seba , lewisa . od 66 krugova pastor je vodija trku 37 krugova , alonso 27 , kim 2 kruga ;) u povijesti F1 kroz nju je “prodefiliralo” 1029 vozača , a tek njih 113 je pobjeđivalo … maldonado je jedan od tih 113 ;)
      još nešto … kad je hulkenberg bija u timu koji je 2015. pobjedija u 24 sata le mana to je bilo wowww i dokaz kvalitete ali valjda niko ne zna da je 2019. pastor učestvova u 24 sata daytone i sa timom za koji je vozija ostvarija pobjedu .
      rob wilson vozački trener kroz čiju su školu prolazili npr montoya , kimi , colulthard , bottas pa i sam rossi je za pastora ( valjda ga je i maldonado “posjetija” ) izjavija da je vrlo brz vozač ali isto tako da bi treba ukrotit svoj temperament . po robu pastor uopće nije zaluta u F 1 iako ovde neki ( mnogi ? ) misle suprotno . je li se itko zapita zašto su posli njegove pobjede u španjolskoj te 2012. suzdržani kimi i temperamnentni fernando na podiju podigli pastora na ramena ? možda jer je ostvarija čudo pobjedivši sve u nekonkurentnom williamsu , a ova dvojica su to shvatila , znala i odali priznanje pastoru . nikad u 5 sezona PM nije dobija pravu šansu ( konkurentan bolid ) isto ka ni mick u svoje 2 sezone . on je pravi tatin sin , ne mislim po prezimenu nego po temperamentu jer se ponaša ka i michael koji je jednom izjavija dok je vozija za mercedes kako je teško startati iz sredine poredka ( ili još niže) jer težeći boljem plasmanu u tim gužvama greške , udesi su učestaliji . mick je moga bit bodovno uz kevina da g anekoliko puta nije “ukopala” pogrešna taktika tima . to bi bija uspjeh jer 2021. i onu “propast” od bolida teško je uzet za mjerodavnu pa je ova 2022. po meni bila zapravo tek prva sezona micka . nijedan sin u povijesti F 1 nije ima tako težak “zadatak” ka šta ima mick jer nijedan mladac nije za oca ima jednog od naj uspješnijih vozača u povijesti F 1 , a mnogi po inerciji rade usporedbu micka sa njegovim ocem . zbog prezimena je treba pobjedit puno iskusnijeg kevina ? 13 bodova zaostatka z akolegom je pokazatelj da mick nije pravi schumacher ? mislim da ne mick nego bilo ko drugi ma koliko bija telentiran će imati “probleme” dostizanja MS i zato micka ne treba uspoređivati sa michaelom ali u konkurentnom bolidu mick može pokazat da ima makar nešto tatinih gena . možda je toto vidija nešto što je steiner propustija vidit ?



      6

      0
    • Slažem se sa avalonom od riječi do riječi.Ne možes slučajno uzeti pole i da odvezeš trku bez greške pri tome iza sebe ostaviš takve vozače kao što su Kimi i Alonso.S druge strane to što neko ima dobre rezultate u nižim kategorijama ne mora da znači da će se dobro snaći u F1 i obrnuto.Strolla dosta ljudi ovdje podcjenjuje i smatra kako je loš vozač,istina nije neki šampionski materijal ali daleko je on od lošeg vozača.On ima tri podiuma jednom može biti ‘slučajno” tri puta ne.



      3

      0
    • @avalon
      za razliku od tebe na ovom portalu/forumu postoje članovi koji prate druge motorsport kategorije pa im nije promakla npr. Maldonadova pobjeda u klasi u Daytoni 2019. Naglasak na klasi.
      https://f1.pulsmedia.hr/forum/viewtopic.php?f=19&t=431&start=80


      0

      0
    • Sebastian Vettel
      Pastor Prikaži

      Zašto Maldonado nije zaslužio? Bio je po meni solidan vozač, a ima i pobjedu… S druge strane, Bruno Senna, vrlo loš. Ne može se porediti sa Mickom. Mick definitivno zaslužuje mjesto. I dalje je na gridu dosta lošijih vozača od njega, a on joč nije potpuno razvijen. Ima u njemu još brzine koju nije još pokazao. Može se i radom doći do respektabilnih rezultata. Ne mora sve biti talenat… Nije stvar u tome zaslužuje li, nego u timu/šefu. Da je bio u nekom drugom timu, nebi ni vodili sada ove razgovore, jer za Franza Tosta ili neke druge šefove bi i ovo što je pokazao bilo sigurno dovoljno da nastavi voziti.


      0

      0
  9. Ayrton Senna
    FerrariF1 Prikaži

    Iskreno me čudi kako su svi nekako brzo digli ruke od mladog Micka.. Mislim možda baš nije klasa svog starog ili Alona ili Maxa ili Lewisa ali nevjerujem da je toliko loš.. Osvojio je F3 i F2.. Bilo je i puno lošijih vozača koji su se puno duže zadržali u F1.. Svaka čast Totu što je odlučio dati malcu još jednu priliku.. Mislim da ju svakako zaslužuje..



    3

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni