Izdvojeno

Danner: Ferrari se ovim potezom unazadio tri godine

Piše: Marko Litvić

Prije 2 mjeseci, 5 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Ferrari će nakon četiri godine imati novog šefa momčadi, Frederica Vasseura. Prijašnji šef momčadi, Mattia Binotto službeno će 31. prosinca 2022. otići s te pozicije nakon što je njegova momčad imala vozača na drugoj poziciji u poretku vozača te bila drugoplasirana u poretku konstruktora.

Dok većina komentatora smatra kako je to bio pravi potez za Ferrari – bivši njemački vozač Formule 1, Christian Danner misli kako je tim potezom Ferrari “izbrisao” tri godine napretka od 2020. do 2022.

“Postoji čarobna riječ u Formuli 1, koja je ključna za put do uspjeha. Ta riječ je ‘kontinuitet’. Čak i kad stvari ne idu najbolje, bolje ih je analizirati i proučiti probleme, čak ih i rekonstruirati, ali važno je neka se radi unutar neke veće strukture.”

“Bojim se kako će Binottov odlazak unazaditi Ferrari za tri godine.”

Christian Danner

Ako se pogleda prema vrhu poretka Formule 1 i momčadima koje su bile uspješne zadnjih desetak godina, čini se da Danner možda ima logike iza svojih izjava. Christian Horner je u Red Bullu još od samog početka momčadi 2005. godine. S njima je prošao sve scenarije – od vremena kad nisu imali bolji plasman od pete pozicije u prvenstvu konstruktora, preko ere Sebastiana Vettela i četiri uzastopna naslova vozačkog i konstruktorskog prvaka; nekoliko godina borbe za vrh s Ferrarijem i Mercedesom, pa sve do današnjeg dana kad su ponovo osvojili oba naslova s Maxom Verstappenom za upravljačem.

Komentiraj

5 komentara

  1. Charles Leclerc 16
    Domach Donator Prikaži

    Mišljenje ovog lika je važno kao i sva 4 boda koje je skupio u svojoj F1 karijeri.



    1

    0
  2. Michael Schumacher
    Unwoken European Prikaži

    Ferrariju trebaju dokazani šampioni na svim kategorijama. Tu pričam o likovima kao Horner ili Wolff. Znači super alfa šefovi, pa onda najveći mozgovi tipa Adrian Newey i njegovi mlađi nasljednici, najbolji stratezi u svijetu F1… Ako si najbolja firma, ako si Manchester City, onda želiš asove na svakoj poziciji.
    A ako si zadojen u talijanizaciju, e onda ti se dogodi sudbina Juventusa i sličnih.



    10

    0
  3. Mick Schumacher 47
    senna66 Donator Prikaži

    Bolje se unazaditi 3 godine pa možda doći do napretka kasnije nego činiti više manje isto od 2014.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Još kolumni