Andreas Seidl iduće će sezone imati novu ulogu u svijetu Formule 1. Bit će izvršni direktor Saubera i nadgledati njihov tehnološki posao uz ono što se događa s njihovom momčadi u Formuli 1. Za razliku od Frederica Vasseura, koji je danas potvrđen kao novi šef momčadi Ferrarija, on neće u isto vrijeme imati ulogu direktora i šefa momčadi, nego će pomoći Sauberu u pronalasku prave osobe za taj posao.
“Odlično je što ću se pridružiti Sauber grupaciji u siječnju. Ovo je momčad s bogatom poviješću u Formuli 1 i organizacijom koja mi je dobro poznata iz vremena kad sam proveo četiri godine radeći u Hinwilu. Jedva čekam pridružiti se momčadi i s kolegama iz Sauber grupacije raditi na ambicioznim ciljevima koje smo postavili za sebe. Želim se zahvaliti Finnu Rausingu i svima u Sauber grupaciji što su me odabrali. Radujem se što ću svojim radom moći opravdati njihovo povjerenje.”
andreas Seidl
“Neizmjerno nam je zadovoljstvo pružiti dobrodošlicu Andreasu Seidlu natrag u Hinwil kao izvršnom direktoru Sauber grupacije. Andreasovo iskustvo je bez premca i sa sobom u Sauber grupaciju donosi jasno razumijevanje onoga što je potrebno za uspjeh. On preuzima tvrtku koja je na putu prema gore i s nama dijeli predanost tome da naša organizacija raste. Veselim se mnogim uspješnim godinama koje ćemo provesti zajedno.”
Finn Rausing, predsjednik sauber grupacije
“Pozdravljamo odabir našega budućega partnera. Andreas Seidl ima puno iskustva u vodećim ulogama u moto sportu. Što se toga tiče, njegov životopis je impresivan.”
Oliver Hoffmann, tehnički direktor Audi AG
Nudite proizvod ili uslugu? Reklamirajte se na najposjećenijem specijaliziranom sportskom portalu u Hrvatskoj. Kontaktirajte nas na [email protected].
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Završila je pretposljednja utrka kalendara Formule 1 na ulicama Las Vegasa O samom događaju je napisano pregršt tekstova uz neviđenu pompu oko samog eventa pa ćemo se ovdje pokušati manje fokusirati na neke „cringe“ trenutke, a više na sami sportski događaj koji je sve u svemu donio zanimljivost i na samome vrhu Borba u vrhu se odvijala između Ferrarija i Red Bulla, točnije Verstappena i Leclerca, gdje se uz pomoć SC-a...
Nakon nekoliko prijašnjih analiza što momčadi tako i vozača došlo je vrijeme za podrobniju analizu najstarijeg od svih Nekima drag nekima mrzak, ali vjerojatno svima vozač koji plijeni pažnju svojim vožnjama (bome i karakterom) iz vikenda u vikend od ranih dvijetisućitih pa do Velike Nagrade Brazila prethodnog vikenda, a tko zna koliko još Stoga, uživajmo u ovakvim izvedbama dok traju kao i u ovakvim utrkama koje Interlagos...
Kroz prizmu taktike i odabira guma za završetak utrke u Meksiku sve se svelo na medium ili hard Što odabrati ovisi o postavkama bolida, pretpostavljenoj potrošnji guma i slično Svaka od ekipa ima simulacijski softver pomoću kojih provjerava ogromne količine podataka koje će na kraju dovesti do jedne konačne odluke Naravno, puno je parametara u igri, ali čini se da se u Ferrariju od hrpe podataka znaju pogubiti pa možemo izreći...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Andrea Stella novi šef McLarena!
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne znam pozadinu odlaska iz McLarena, ali referirat ću se samo na ovu rečenicu: “Ovo je momčad s bogatom poviješću u Formuli 1 i organizacijom…” A što je onda McLaren? S druge strane, Stella je dovoljno dugo u McLarenu, pa se nadam da će donijeti bar mali napredak momčadi. Seidlu sretno u novim izazovima
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Možda dogovor oko motora?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@Dani Ako misliš samo na Audijev motor, manje je moguće., Audi želi svoju momčad odnosno kupiti McLaren, a time bi se i izbrisalo slavno ime. Zato su ti pregovori odmah otišli na krivi kolosijek. No Zak Brown je ostavio mogućnost partnerstva, ali ne i preuzimanje ekipe. Audi je pak tvrd i ne želi biti samo dobavljač motora, već želi imati svoju kompletnu ekipu. Za to im se najpogodniji čini Sauber. Ne bih imao ništa protiv da se dogodi jači partnerski odnos između McLarena i Audija i nastup pod dvojnim imenom. Uostalom, već smo kroz prošlost navikli na to, zar ne. Volio bih da i Andretti malo stane na loptu
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kakav “prelazni rok” šefova 🤪
Proljeće je 13. u decembru 😉
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
kakav gubitak za Woking braaate nema nas nigdje do promjene pravila smo donji
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne znam zašto bi trebalo žaliti za “superuspješnim” Seidlom.
2020 su bili 3 u prvenstvu, a onda ih je Seidl poveo 2021 do 4, a 2022 čak do 5 pozicije u prvenstvu. S obzirom da bude npr. Aston Martin druge sezone prilično opasan i za Alpine i za McLaren, da je ostao možda bi ih 2023 uspio dovesti i na 6 poziciju u prvenstvu.
Niste bog zna što izgubili.
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
za taj ” neuspjeh” je kriv Ricciardo.
Da su imali Sainza bili bi blizu Merca
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nije mi sada ništa jasno.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nisam siguran, ali mislim da je Andreas Seidl Audijev čovjek i da su već kolale priče da ga Audi namjerava instalirati na mjesto tima kojeg kupi u F1. To je bio i jedan od razloga zašto je Christian Horner bio tako glasan protiv dolaska Audija /Porschea u RB.
Rekao bi da mu Audi daje Sauber u ruke i moć da ga posloži u pobjednički tim. Nešto kao kopija Toto Wolfa.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da, njihov je čovjek, VW.
No, u McLarenu bi ga vrlo brzo, već 2025 najkasnije pitali za rezultate.
U Sauberu ima vremena puno više. Audi veli 2026 + 3 godine, znači 2028 bi trebali biti neki rezultati.
Imam neki osjećaj da će se i Binotto vratiti doma u Švicarsku na neku poziciju.
A pošto su Seidl i Weber jedan drugome ko brat rođeni, ne bi me čudilo da za jedno dvije godine i Piastri ode voziti u Audi.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Njega je Ferrari trebao pokusati vrbovati :(
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Koliko ja znam, i jeste to bio slučaj. Seidl je odbio Ferrari zbog već ranijih dogovora s Audijem i generalno bolje situacije u smislu odriješenih ruku i prostora za rad na svoj način. Što vremenski, što s aspekta ovlaštenja.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Šteta, čovjek je na mjestu
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A što mislite zašto nema otkaznog roka? Zato što McLaren rasprodaje svoje uspomene da bi ostao financijski iznad vode. Zbog toga im dobro dođe da prodaju pravo na otkazni rok, a i da što prije prestanu plaćati jednu veliku plaću. Iz istog razloga je nasljednik stigao iznutra.
Dio financijske konsolidacije je i Piastri, on će voziti za jednu nulu manje od DRa, a lošiji rezultat teško da će imati….
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ja mislim da McLaren ne moze priustit i Siedela i Piastrija… Had to go…
0
0