Izdvojeno

Andreas Seidl postao novi direktor Saubera

Piše: Marko Litvić

Prije 2 mjeseci, 16 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Andreas Seidl iduće će sezone imati novu ulogu u svijetu Formule 1. Bit će izvršni direktor Saubera i nadgledati njihov tehnološki posao uz ono što se događa s njihovom momčadi u Formuli 1. Za razliku od Frederica Vasseura, koji je danas potvrđen kao novi šef momčadi Ferrarija, on neće u isto vrijeme imati ulogu direktora i šefa momčadi, nego će pomoći Sauberu u pronalasku prave osobe za taj posao.

“Odlično je što ću se pridružiti Sauber grupaciji u siječnju. Ovo je momčad s bogatom poviješću u Formuli 1 i organizacijom koja mi je dobro poznata iz vremena kad sam proveo četiri godine radeći u Hinwilu. Jedva čekam pridružiti se momčadi i s kolegama iz Sauber grupacije raditi na ambicioznim ciljevima koje smo postavili za sebe. Želim se zahvaliti Finnu Rausingu i svima u Sauber grupaciji što su me odabrali. Radujem se što ću svojim radom moći opravdati njihovo povjerenje.”

andreas Seidl

“Neizmjerno nam je zadovoljstvo pružiti dobrodošlicu Andreasu Seidlu natrag u Hinwil kao izvršnom direktoru Sauber grupacije. Andreasovo iskustvo je bez premca i sa sobom u Sauber grupaciju donosi jasno razumijevanje onoga što je potrebno za uspjeh. On preuzima tvrtku koja je na putu prema gore i s nama dijeli predanost tome da naša organizacija raste. Veselim se mnogim uspješnim godinama koje ćemo provesti zajedno.”

Finn Rausing, predsjednik sauber grupacije

“Pozdravljamo odabir našega budućega partnera. Andreas Seidl ima puno iskustva u vodećim ulogama u moto sportu. Što se toga tiče, njegov životopis je impresivan.”

Oliver Hoffmann, tehnički direktor Audi AG

Komentiraj

16 komentara

  1. Fernando Alonso
    Brane FA14 Prikaži

    Andrea Stella novi šef McLarena!



    2

    0
  2. Mclaren
    raca Prikaži

    Ne znam pozadinu odlaska iz McLarena, ali referirat ću se samo na ovu rečenicu: “Ovo je momčad s bogatom poviješću u Formuli 1 i organizacijom…” A što je onda McLaren? S druge strane, Stella je dovoljno dugo u McLarenu, pa se nadam da će donijeti bar mali napredak momčadi. Seidlu sretno u novim izazovima



    3

    0
    • Bernie Ecclestone
      Dani Donator Prikaži

      Možda dogovor oko motora?


      0

      0
      • Mclaren
        raca Prikaži

        @Dani Ako misliš samo na Audijev motor, manje je moguće., Audi želi svoju momčad odnosno kupiti McLaren, a time bi se i izbrisalo slavno ime. Zato su ti pregovori odmah otišli na krivi kolosijek. No Zak Brown je ostavio mogućnost partnerstva, ali ne i preuzimanje ekipe. Audi je pak tvrd i ne želi biti samo dobavljač motora, već želi imati svoju kompletnu ekipu. Za to im se najpogodniji čini Sauber. Ne bih imao ništa protiv da se dogodi jači partnerski odnos između McLarena i Audija i nastup pod dvojnim imenom. Uostalom, već smo kroz prošlost navikli na to, zar ne. Volio bih da i Andretti malo stane na loptu


        0

        0
  3. Kakav “prelazni rok” šefova 🤪
    Proljeće je 13. u decembru 😉



    13

    0
  4. kakav gubitak za Woking braaate nema nas nigdje do promjene pravila smo donji



    4

    0
    • Ne znam zašto bi trebalo žaliti za “superuspješnim” Seidlom.
      2020 su bili 3 u prvenstvu, a onda ih je Seidl poveo 2021 do 4, a 2022 čak do 5 pozicije u prvenstvu. S obzirom da bude npr. Aston Martin druge sezone prilično opasan i za Alpine i za McLaren, da je ostao možda bi ih 2023 uspio dovesti i na 6 poziciju u prvenstvu.
      Niste bog zna što izgubili.



      1

      2
  5. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Nije mi sada ništa jasno.



    3

    0
    • Nigel Mansell
      drv Prikaži

      Nisam siguran, ali mislim da je Andreas Seidl Audijev čovjek i da su već kolale priče da ga Audi namjerava instalirati na mjesto tima kojeg kupi u F1. To je bio i jedan od razloga zašto je Christian Horner bio tako glasan protiv dolaska Audija /Porschea u RB.

      Rekao bi da mu Audi daje Sauber u ruke i moć da ga posloži u pobjednički tim. Nešto kao kopija Toto Wolfa.



      3

      0
      • Da, njihov je čovjek, VW.
        No, u McLarenu bi ga vrlo brzo, već 2025 najkasnije pitali za rezultate.
        U Sauberu ima vremena puno više. Audi veli 2026 + 3 godine, znači 2028 bi trebali biti neki rezultati.
        Imam neki osjećaj da će se i Binotto vratiti doma u Švicarsku na neku poziciju.
        A pošto su Seidl i Weber jedan drugome ko brat rođeni, ne bi me čudilo da za jedno dvije godine i Piastri ode voziti u Audi.


        0

        0
  6. Njega je Ferrari trebao pokusati vrbovati :(


    0

    0
  7. A što mislite zašto nema otkaznog roka? Zato što McLaren rasprodaje svoje uspomene da bi ostao financijski iznad vode. Zbog toga im dobro dođe da prodaju pravo na otkazni rok, a i da što prije prestanu plaćati jednu veliku plaću. Iz istog razloga je nasljednik stigao iznutra.

    Dio financijske konsolidacije je i Piastri, on će voziti za jednu nulu manje od DRa, a lošiji rezultat teško da će imati….


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Još kolumni