Sergio Perez kaže da ga ne brine povratak Daniela Ricciarda u Red Bull nakon neuspješnih stintova u Renaultu i McLarenu.
Perez je ugovorno vezan do kraja 2024. godine, a Max Verstappen čak do kraja 2028. godine. Prema tome se čini da za Ricciarda neće biti previše prilike. Međutim, ugovori su često u Formuli 1 loša garancija za bilo što.
“Vrlo sam opušten. Mi smo cijelo vrijeme pod velikim pritiskom. Ovo ništa ne mijenja, što se mene tiče.”
Sergio Perez
Štoviše, Meksikanac je uvjeren da Ricciardov dolazak može pozitivno utjecati na ekipu:
“Mislim da je veliki uspjeh ekipe što su uspjeli dovesti vozača poput Daniela.”
“On će nam puno pomoći. On je jedan od ljudi s kojima se najbolje slažem u paddocku.”
“Sjajno ga je imati u ekipi, a s moje strane to ništa ne mijenja.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
iskreno, sumnjam da će riči uletavat
riči je u RB da ostane u top ekipi i proba uletit na godinu ili kad već
perez je bolji vodonoša, riči bi mogo radit probleme kao drugi vozač, al s obzirom na ričijev status, on sam je sretan da uopće može biti u RB tako da je win win za sve
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Objektivno, nema ni najmanjeg razloga za zabrinutost
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A gle, Helmut je kratkog fitilja, ako Perez bude imao napad ega, imaju inhouse rješenje da ga malo smire… Ricciardo je nuklearno oružje koje ne želiš upotrijebiti ali sve ostale čini pristojnim prema tebi.
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
samo da njih dva ne krenu maxu iza ledja raditi posto je obojicu oderao :)
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mislim da bi tada RB uzeo i četvrtog vozača umjesto njih. Ipak mislim da su šanse da to naprave, izuzetno male, gotovo nikakve.😉
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ovo pišem u relaksiranom tonu – da je umjesto Ricia došao Alonso tvoj komentar bi imao itekako smisla :)
1
0