Izdvojeno

Wolff: Binotto je u Ferrariju izdržao duže nego što sam očekivao

Piše: Ante Vetma

Prije 2 mjeseci, 11 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Mercedesov šef Toto Wolff kaže da je Mattia Binotto u Ferrariju izdržao više nego li je očekivao, s obzirom na ogroman pritisak koji vlada u toj ekipi.

U razgovoru za službenu web-stranicu Formula1.com je rekao:

“Mislim da smo Mattia i ja imali nekih zajedničkih trenutaka, to nije tajna. Ali, na neki način smo se konsolidirali u 2022. godini. Bili smo u puno, puno boljem odnosu.”

“Uvijek je bilo jasno da je on pod nevjerojatnim pritiskom. Ako ste šef u Ferrariju – bilo bi vam bolje da imate dobru izlaznu klauzulu u ugovoru. Dogodilo se ono što je vjerojatno bilo neizbježno, ali je izdržao duže nego li sam očekivao.”

Binotto je na poziciju šefa došao u siječnju 2019. godine, a Ferrari je u njegovoj prvoj sezoni završio na drugom mjestu u konstruktorskom poretku. 2020. godina je bila najgora u posljednjih 40 godina, a dvije godine nakon toga su završavali na trećem, odnosno drugom mjestu.

“Predstavljate Ferrari, predstavljate cijelu državu. Svi mediji vas komentiraju, uzdižu i kritiziraju, ali brutalno. Definitivno je teže ako ste Talijan jer kao stranac ne razumijete sve što njihovi mediji pišu. Kao Talijan ste uvijek pod paljbom.”

Zamjena još uvijek nije obznanjena, iako je prošlo već tjedan dana od njegove ostavke. Što se tiče Binotta, za njega u Mercedesu vjerojatno nema mjesta:

“Mislim da je prevelik razdor među nama, s obzirom na razmirice u zadnje dvije godine. To ne bi bilo moguće. Ne mogu reći za druge ekipe, ali definitivno se radi o osobi koja razumije Formulu 1 iznutra i izvana, tako da možda pronađe ulogu negdje drugdje.”

Komentiraj

11 komentara

  1. Pirelli Wet
    r2d2 Donator Prikaži

    Black Adder! Black Adder! With many a cunning plan!
    Black Adder! Black Adder! You horrid little man!
    Black Adder. Black Adder. A shame about the plan.
    Black Adder. Black Adder. Farewell, you horrid man.



    5

    5
  2. Binotto je u Ferrari došao u siječnju 2019. godine

    Na poziciju šefa, nakon što je već proveo 24 godine u ekipi.



    6

    0
  3. niko ne zna koji je “tajni sastojak” koji ferrari treba umiksati da bi tim posli suše od 14 sezona osvojia vozačku titulu . osim toga ferrari se posmatra ne kroz povećalo nego kroz elektronski mikroskop zato su svi šefovi od 2007. na ovamo žestoko kritizirani niko ne kritizira npr wolfa iako je merc od 2014. do 2020. dominantno osvaja dvostruku krunu , a ovu 2022. završi 3. sa tek jednom pobjedom , jednim PP , 16 podija . MB ima problema koje je “ispravlja” tokom sezone i zato bi wolfa trebalo pohvalit umisto kritizirat ? jer bolje se nije moglo ? za to vrime 2019. npr ferrari je ostvarija 3 pobjede , 9 PP . 19 podija i sve to u eri dominacije MB ali … kritike su “pucale . jer eto sa mattiom ( i prvom sezonom CL za ferrari ) nisu uspili oduzet primat mercu . 2020. treba zaboravit ( hvala mercu ) , 2021. su se izvlačili iz MB kaše koja je bila gora od ovogodišnje merca ali su ipak završili na P 3 . ove sezone su na kontu 4 pobjede , 12 PP , 20 podija . leclerc ka bolje plasirani vozač ferraria je završija ispred bolje plasiranog mercovog russella , carlos ispred lewisa . znači ferrari je u svim segmentima 2022. bija bolji od mercedesa koji je 7 uzastopnih sezona “gazija” sve oko sebe ali niko zbog “debelog” pada MB nije kritizira tota ali je zato mattia razapet !?!?
    izgleda daje to tradicija ferraria , da “uništava” vrijedne počevši od neobjašnjivog odlaska MS posli 2006. , domenicalia koji je zapravo bija dobar šef ma šta neki mislili . aldo costa , maurizio i sad mattia niko nije bija “dostojan” ferraria ?
    RB je 7 sezona čeka vozačku , 8 sezona konstruktorsku titulu pa je li neko kritizira hornera ? naravno da ne jer svi su znali da je MB nedodirljiv . naravno šefove ferraria se za to vrime kritiziralo jer nisu mogli uzeti titulu mercu ?!?!? u RB usprkos svemu šta se događalo od 2014. do 2020. je vlada kontinuitet i sad se vide rezultati . u ferrariu kontinuiteta nema i ma koga uzmu za šefa “suša” će se nastaviti . koliko dugo to se ne zna . jer binottu se mora priznat da je bija “guru” za motore pa je pitanje ima li tim sad kad je binotto otiša dostojnog nasljednika u segmentu motora ? po meni je treba ostat status quo uz promjenu ruede ali ni to ne ovisi o šefu tima nego o ponudi na “tržištu” . ako nema boljih već samo talentiranih onda i ti talentirani trebaju vrime da se “uigraju” , a ferrari pokazuje da nema strpljenje npr RB koji btw i nema pritisak javnosti = tifoza koji “pokapaju” svoje ( domenicalia , costu , maurizia , mattiu ) ali su strpljivo čekali todta , brawna … brawn je izjavija da mattii ne treba njegov savjet jer je ovaj dugo u F 1 i zna šta treba . i toto ima slično mišljenje usprkos razdoru između njega i mattie jer kaže “.. definitivno se radi o osobi koja razumije Formulu 1 iznutra i izvana…” pa ko je tu lud ?!?!?



    5

    1
    • Napisa se i ti gluposti.. Nesto cu komentarisati jer mi se ne da dužiti.. Ferrari je sinonim za F1 i osvojili su zadnju vozacku titulu 2007 godine (15 godina) i logicno je da ce na svakih nekoliko godina mijenjati lidera ekipe ako ne budu dobri rezultati.. Jeste RB je cekao 7 sezona, a prije toga su uzeli 4 i poslije toga jos 2, ne mozes porediti to sa 15 godina bez titule.. Ovo za Wolfa necu ni spominjati, covjek osvoji 7-8 titula vise ni ja ne znam, “podbace” jednu u kojoj su bili 3 i uporedjujes to sa Ferarijevih 15 godina daj molim te.. Naravno da ce Ferarri mijenjati, i treba. Ekipa sa takvom tradicijom, imenom i budzetom mora osvojiti prvenstvo, i tu nema price.. Kad ce to biti ne znam, ali ce mijenjati ljude i traziti pobjednicki recept dok se to ne desi. Poz



      2

      0
      • BL_11_F1… ferrari je sinonim za F 1 ? a zašto to npr ne bi bila alfa romeo ( btw i enzo ferrari se pridružija trkačem odjelu alfe te vozija za njih ;) ) koja je od samih početaka PRVE trke F 1 bila prisutna na gridu ? od 1950. do 1953. “raspored” titula alfa Vs ferrari je bija 2 : 2 ;) 13. 05. 1950. u silverstonu , PRVOJ trci u povijesti F 1 na gridu su od talijana bili alfa i maserati ne i ferrari koji se povijesti “pridružija” u 2. trci prvenstva tj MC. 15 vozačkih i 16 konstruktorskih titula je na kontu ferraria pa su brojčano najuspješniji tim F 1 .. tako gledaju fanovi . ali sve to je postignuto u 72 sezone ! možda je s obzirom na broj “odvoženih” sezona mercedes uspješniji ? jer MB ima 9 vozačkih i 10 konstruktorskih titula , a gotovo 5 X manje sezona ( tek 15 ) od ferraria u F 1 . ferrari je starta u 939 GP – a , MB u 270 tj gotovo 3,5 X manje .
        možda sam se ja napisa gluposti ali ti si se upustija u nezahvalan zadatak da to “dokažeš” jer malo je teško uspoređivati rezultate ferraria koji je u F 1 72 sezone sa RB koji je tu 17 ili MB sa 15 sezona . osim toga ferrari je tokom “karijere” ima ljute protivnike williams sa 9 konstruktorskih i 7 vozačkih titula te McL sa 8 konstruktorskih i 12 vozačkih titula . od 2010. do 2013. jedina konkurancija RB je bija ferrari , od V6/turbo ere MB je 7 godina bija BEZ konkurencije . ni ferrari ni RB mu nisu mogli ni blizu , a virujem da su ulaganjima (novcima) bili svi tu negdje . zbog toga je RB čeka 8 godina konstruktorsku i 7 vozačku titulu . za to vrime ferrari je treba čekat 4 sezone RB u eri seba , 8 sezona MB i sad ponovno RB.
        enzo je umra 1988. , ferrari je 1983. osvojia konstruktorsku pa su čekali 16 sezona do iduće tj 1999. zadnju vozačku 1979. pa su čekali 21 godinu do iduće . znači i dok je enzo bija živ ali zbog istine i star no treba znat da mu je jedan od nadimaka bija il drake = zmaj ;) i pod “nadzorom zmaja”/utemeljitelja ferrari je ima neuspješnih “epizoda” . 1974. enzo je imenova montezemola za sportskog direktora , a luca se na čelu zadrža do 2014. i pojave marchionnea . ferrari je sa lucom ima konstantu , niko ga nije smjenjiva zbog neuspjeha , čekanja i to se na kraju isplatilo … osvojeno je 6 uzastopnih konstruktorskih i 5 vozačkih titula .
        “… logicno je da ce na svakih nekoliko godina mijenjati lidera ekipe ako ne budu dobri rezultati..” dobrih rezultata nije bilo ( tj titula) ali nisu “poslušali tvoju logiku” zato su i dominirali 5 – 6 sezona ka i RB od 2010./13. , sad izgleda ponovno ili ka MB od 2014. do nedavno . je li lider horner kriv za čekanje 7 sezona RB ? naravno da nije ali to su fanovi i “vrh” RB znali … da sa protiv MB ne može ali to “vrh” ferraria ni tifozi “nisu znali” pa udri sa promjenama . ako je lider kriv za sve onda je i toto kriv za “promašeni” bolid MB više od pola sezone zar ne ? prekinut je niz od 8 uzastopnih konstruktorskih titula ( manje novca ) , aovo je najgori plasman/rezultat MB od uvođenja V6 turba . i sad bi trebalo ovo zaboravit lideru jer ih je u prošlim vrimenima vodija do titula ? vodija je i MS ferrari pa je ipak na recimo misteriozan način napustija ferrari i F 1 .
        “Ekipa sa takvom tradicijom, imenom i budzetom mora osvojiti prvenstvo, i tu nema price..” e pa ne mora jer ni ferrari ni ijedan drugi tim ma koliko bija dugog “staža” i uspješan u povijesti F 1 nema pretplatnički blok na osvajanje prvenstva . nekakav pokazatelj je i 2009. kad je brawn GP “uništija” ferrari , McL , williams , RB u svojoj PRVOJ i JEDINOJ sezoni . ko bi bija stavija novac na brawn GP uz ove spomenute ? ;) kad se priča o sinonimima treba potražiti o povijesti , biografiji enza pa zaključit ( možda ? ) koliko je enzo bija n apočetcima povezan sa alfa romeom i koliki je to utjecaj imalo na njegovo “formiranje” vlastitig tima ;)
        možda je i ovo interesantan podatak .. ako zanemarimo 2020./21. kad je ferrari hvala MB upa u gov*a i izvlačija se iz njih u 21 sezonu ( od 2000.) su osvojili 6 vozačkih i 7 konstruktorskih naslova , RB u svojih 15 je osvojia 5 konstruktorskih , 6 vozačkin , MB u 12 sezona 8 konstruktorskih i 7 vozačkih titula ( ne računam one 2 fangia ) . kvaka 22 je u tome šta je ferrari prvi počeja dominaciju u 21. st dok su ostali “čekali” . na žalost ne i RB i MB jer tada nisu postojali ka samostalni timovi . onda se dominacije “preselila” kod RB pa MB i sad ferrari “čeka” .
        opet sam se napisa gluposti ali valjda je za sve kriva kiša koja neumoljivo pada :) :) :)



        3

        0
        • Ici cemo na kafu, posto se sa tobom ne koze ukratko.. Sve je ovo djelimicno tacno i potkovan si znanjem svaka cast.. Sad daj ljudima koji nikad nisu pratili formulu 1 da nacrtaju jedan bolid i 95% garantujem ce nacrtati crveni ( Ferrari), o tome ja pricam, nisam njihov navijac, ali imaju posebnu pricu u formuli 1 i zato je puno vise Ferrarijevih 15 godina od necijih drugih.. Takođe, sto se tice Red Bulla i Hornera, ne bi oni cekali od 2013 na titulu da nisu vozili sa Renoom koji je puno losiji od Mercedesa bio u to vrijeme.. Ferrari sa tolikim resursima, svojim motorom, mjenjacem, manjim timovima usudicu se reci testnim poligonima, nema titulu 15 godina niti se ona nazire, sledece mislim tek da nemaju sansu poslije svih ovih desavanja, onda je logicno da Matia ode, sad su neka druga vremena.. Nadji bilo koju savremenu privatnu firmu, ne ceka se 5 godina, los uspjeh godinu – dve i odma leti direktor i za njim jos 20% ljudi.. Samo sto ce Ferrari napraviti opet gresku i otjerati njega a tih 20% ce ostati, i smatram da je to niihov najveci problem..


          0

          1
    • Stirling Moss
      Skaut Prikaži

      Suha statistika na kraju sezone ne pokazuje svu raskoš Ferrarijevog šlamperaja. Papir će pamtiti drugo mjesto na kraju sezone, što bi samo po sebi trebao biti OK rezultat, ali Ferrari je ove godine stavom i nastupom ostavio sasvim drugačiji – po meni bitno lošiji – dojam na terenu. I to je ono što treba kritizirati, i možda je jedan od razloga zašto su glave konačno počele letjeti. Inače slažem se s gore napisanim – Rueda je taj koji je odavno trebao van.



      3

      0
  4. Michael Schumacher
    Ante86 Prikaži

    Misljenja sam da je ova totova izjava cisti pokusaj provokacije, lako je glumit gospodina kad masina melje, a cim zakaze pokazao je svoje pravo lice. Binotto, kakav god da je, do sad nisam primjetio da je se spustao na totov nivo



    3

    1
    • Toto misli da F1 nije samo borba na stazi nego i svugdje drugdje. Totov totalni rat. Zato i ima toliko verbalnih prepucavanja, podbadanja, provokacija. Horner mu nije ostajao dužan, ali to ne vodi sport u dobrom smjeru, ako želimo da to i dalje bude sport, a ne nogomet.



      1

      1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Još kolumni