Izdvojeno

Horner: Ne iznenađuje me Binottov odlazak

Piše: Ante Vetma

Prije 2 mjeseci, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Red Bullov šef Christian Horner kaže da nije iznenađen odlaskom Mattije Binotta s pozicije šefa i tehničkog direktora Ferrarija.

Binotto je tu ulogu obnašao od 2019. godine, nakon odlaska Maurizija Arrivabenea, iako je u ekipi već više od dvadeset godina.

S druge strane, Horner je u Red Bullu od samog začetka ekipe, od 2005. godine.

“Zapravo i nisam bio iznenađen. To je Ferrarijev izbor, očigledno. Mislim da će im to biti šesti šef ekipe otkad sam ja u Red Bullu.”

“Binottu je teško. Ove godine su imali sjajan bolid, bili su vrlo kompetitivni.”

Horner kaže da nije zainteresiran za preuzimanje te pozicije, iako se u talijanskim medijima nagađalo da je upravo on jedan od potencijalnih nasljednika.

“Ja sam u potpunosti posvećen Red Bullu. Tu sam od početka i vrlo sam vezan uz ovu ekipu.”

U najavi 2023. godine kaže da očekuje jači Mercedes, koji se primjetno oporavio od teškog početka sezone:

“Mislim da su oba Mercedesova vozača imala sjajnu sezonu.”

“George je završio ispred Lewisa u prvoj zajedničkoj sezoni, što je prilično impresivno. No, jasno je da je Lewis još uvijek jak. Morate pretpostaviti da će iduće godine opet biti jaki. Također, Ferrari će htjeti napredovati.”

“Bit će to teška sezona iduće godine.”

Komentiraj

6 komentara

  1. Horner bi bio lud da ode u Ferrari koji sad već tradicionalno uništava sve što je dobro.
    Pitanje je i koliko je sam Horner dobar bez Helmuta.
    Sve u svemu Horneru ne treba Ferrari u životu.



    23

    0
    • Williams
      Montoya Prikaži

      Ponekad je ljudima izazov vidit šta mogu napravit u drugačijem okruženju



      13

      0
      • Blue Flag
        dFixxx3r Prikaži

        ponekad.
        na horneru se vidi da uživa u svom poslu i okruženju. ekipa je tako posložena da on radi što voli, da ima očito ovlasti koje želi, i kad imaju šanse oni ju kapitaliziraju. tako podmazan mehanizam se teško stvara još teže održava, a njima to ide besprijekorno. stvarno suludo da ode. prije bih wolfa vidio da dođe u ferari – on je klasičniji šef sa klasičnijom hijerarhijom i odnosima i zato je adaptibilniji novom okruženju i novo okruženje njemu.. a i ferariju treba čvrsta ruka koju on ajmo reći ima. naravno da ga ne vidim da dolazi u ferari, ali prije njega nego hornera koji gura paralelku s helmutom u vođenju + što u garaži izaziva neki poseban respekt tj motivaciju i mislim da to nigdje drugdje nebi mogao postići …



        10

        0
  2. Ferrari jest povijesna momcad i sve. Ali samo budala bi presla doslovno s konja na magarca , pa makar to bio i Ferrari.
    Mozda talijani misle da njih nitko ne odbija , ali se nade takvih ljudi bez brige :)



    8

    1
  3. Kimi Raikkonen 7
    Pitstop Prikaži

    Naravno da nisi iznenađen kad si odavno znao što mu se sprema


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Još kolumni