Izdvojeno

Ricciardo: Oduševljen sam što se vraćam u Red Bull kao treći vozač

Piše: Ante Vetma

Prije 2 mjeseci, 10 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Daniel Ricciardo će iduće godine biti treći vozač Red Bulla, te će za ekipu odrađivati posao u simulatoru, testne vožnje i marketinške aktivnosti, zajedno s Liamom Lawsonom koji dolazi nakon solidne sezone u Formuli 2 gdje je završio na trećem mjestu.

Iako neće biti u kompetitivnoj ulozi, kaže da je oduševljen:

“Sve do kraja sezone sam znao samo to da ću biti negdje u Formuli 1. Nisam htio ići predaleko od akcije. Ali, evo, pogledajte moje lice – oduševljen sam što ću se vratiti u Red Bull na mjesto trećeg vozača.”

“Uvijek sam se rado sjećao ekipe, ali posebno mi je bilo drago kad su me srdačno pozvali Christian Horner i Helmut Marko. Velik je zadatak da pomognem najboljoj ekipi u Formuli 1 i da istovremeno napunim svoje baterije i ponovo se fokusiram. Ne mogu dočekati da radim u simulatoru, da vozim testne vožnje i odrađujem marketinške aktivnosti.”

Priznaje da je McLarenov bolid razotkrio neke njegove slabosti, ali će to saznanje iskoristiti da ih pokuša ispraviti i poraditi na sebi.

“Uvijek sam mislio da sam dobar vozač, ali moram priznati da je ovaj McLaren razotkrio neke moje slabosti. Nisam savršen. Ovo će mi pomoći da radim na sebi.”

“Sad imam godinu dana da razmislim o tim slabostima. Kroz sezonu je nevjerojatno teško implementirati odmah ono što naučite, unatoč svim podacima.”

“Jednostavno imate previše posla. Putujete od jedne do druge utrke i nema vremena za sagledati situaciju iz drugog kuta. Ponekad je dobro učiniti korak unatrag iz ovog žrvnja i shvatiti – nešto tu za mene ne funkcionira. Ova pauza može biti dobra stvar za mene. No, onda trebam pronaći bolid u kojem mogu isporučiti rezultate.”

Prokomentirao je svog timskog kolegu Landa Norrisa, ali i bivšeg kolegu Sebastiana Vettela kojeg je porazio 2014. godine u istom bolidu:

“Lando je uspijevao isporučivati konzistentne rezultate, dok sam ja osjećao da je bolid uglavnom nepredvidiv. Onda sam pretjerao i pokušao previše toga pa je sve pošlo u krivo. Kad god sam osjećao bolid ispod sebe – isporučio sam dobar rezultat. Volio bih da znam zašto.”

“Ako spominjemo 2014. godinu onda to ne bih uspoređivao sa sobom i Landom; to je bliže onom što smo vidjeli s Russellom i Hamiltonom ove godine. George je mladić koji se pridružio vrhunskoj ekipi s velikim žarom i odmah je bio jednako brz kao zvijezda unutar ekipe. Za Georgea je to puno bolji bolid nego prije, dok je za Lewisa bilo obrnuto. Tako je bilo sa mnom i Sebastianom.”

“Sebastian je mrzio hibridne bolide 2014. godine, a ono kako razmišljate sigurno igra ulogu. Ja nisam volio ovaj McLaren. No, to je normalno jer nisam mogao izvući dobra vremena iz njega.”

“Kad stvari funkcioniraju – onda funkcioniraju, i obrnuto. U Meksiku sam osjećao bolid i mogao sam voziti, zabavljati se. Odjednom je sve nadošlo prirodno.”

Komentiraj

10 komentara

  1. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    Iskreno, Red Bull je dobio najboljeg ambasadora svoga brenda. Ricci je postao sve, samo ne ostao dobar vozač. Previše ifluencerskog života je ostavilo traga. Sad napokon može okolo da se glupira, plus da zarađuje dobro. Šteta, al tako je…



    18

    1
  2. Od nekad materijala za šampiona do grijača klupe…šta ti je život.



    12

    0
  3. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    yebate. ispada svi sretni i zadovoljni. kuš bolje…
    :)



    1

    0
  4. PR na najjače… do jučer bio u prvoj postavi a sad oduševljen što je na tribinama



    10

    0
  5. Mclaren
    raca Prikaži

    Da, veselje je past s konja na magarca. Ponovo ima priliku se dokazat u RB-u. To što će bit treći vozač, s krajnje minimalnom šansom da sjedne u bolid u utrci, nema veze.



    6

    0
    • S konja na magarca… treće mjesto u RB je konj spram nekih ekipa.
      A RB će procijeniti je li Daniel napravio ono što RB očekuje.
      RB procijenjuje ostvarnje od očekivanog. Dobro ili ne… hm hm ???.

      LP



      1

      3
  6. Win – win. On je poznata faca koja će putovati okolo i biti izvrstan marketing za Red Bull, a nije izasao totalno iz F1 iako svi znamo da je vrlo teško da će se vratiti.
    Vjerujem da mu je to kolika – tolika utjeha, iako je racer u njemu duboko razočaran…
    Dok je Max u ekipi, nema tog vozača kojem će RB uopće dozvoliti da nešto pokuša – a i zašto bi? Imaju dvostrukog svjetskog prvaka, zvijezdu koja ima armiju navijača, uzeli su i konstruktorski naslov…kada Checo ode, Daniel ce vec imati koju godinu tako da mislim da je Ricci svoje odvozio…😊



    2

    1
  7. Teško je biti balkanac i ne narugati se Rikiju i njegovoj situaciji. Dođe ti ga žao jer je veseli karakter bez hejtanja po gridu, provokacija… Super tip. Onda s druge strane pomisliš koliko je novaca našuljao u svom Grand Touru po gridu zadnjih godina pa mi ga je onda i teško žaliti.
    Vjerojatno iz njegove perspektive (kao i svim bogatašima) novci su nebitni pa se mora nositi sa cijelom situacijom kao što se mi nosimo kada ti dođe struje 1800 kn za vrijeme grijanja.

    Po meni je ovo iznenađujući, ali pametan potez s obe strane. Da je otišao u Haas ili Williams sumnjam da bi oduševljavao vožnjom jer je one bolide zapravo najteže i voziti. Ovako nema pritiska i uvijek ima priliku uskočiti u bolid ako se pokaže potreba.
    Red Bull je s druge strane dao Perezu do znanja da je lako zamjenjiv i to u pola sezone ako se ne bude držao svoje uloge.

    U svakom slučaju želim Rikiju sve najbolje i drago mi je da je na ovaj način ostao i dalje u F1.



    5

    0
  8. Kimi Raikkonen
    zoka Prikaži

    Matematicki gledano ima logike, 3>2 👌



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Još kolumni