Izdvojeno

Brundle: Cijela situacija oko Binotta izgleda malo neobično

Piše: Ante Vetma

Prije 2 mjeseci, 15 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Martin Brundle smatra da cijela situacija oko odlaska Mattije Binotta iz Ferrarija izgleda “pomalo neobično”, osim ako u Maranellu već znaju tko će biti njegov nasljednik.

Podsjetimo, Binotto je dao otkaz nakon što je osjetio da nema potpuno povjerenje predsjednika Johna Elkanna i izvršnog direktora Benedetta Vigne.

Na objavu zamjene mogli bismo čekati i do Nove godine, a sve bi to moglo utjecati i na tehničku pripremljenost, s obzirom na kvalitete koje je Binotto primarno donosio.

Brundle je komentirao unikatnu poziciju Ferrarija:

“Radite zapravo za državu ako radite u Ferrariju, naravno, ne samo za ekipu.”

“Izgubili su glavnog čovjeka za tehnička pitanja, kao i šefa ekipe. Osim ako nemaju nekog vrlo, vrlo dobrog da ga odmah zamijeni – sve to izgleda pomalo neobično. No, tako je kako je.”

Brundle se našalio da bi i on bio zainteresiran za taj posao, ali je onda nešto ozbiljnije poručio da bi trebali naći nekog tko nije pod povećalom medija kao što je bio Binotto.

“Morate pričati talijanski jezik. Mislim da je problem u tome, ako pogledate njihove uspješne dane, imali su Francuza u Jeanu Todtu, Britanca u Rossu Brawnu, Južnoafrikanca u Roryju Byrneu i tako dalje.”

“Možda je to sastojak koji je potreban za uspjeh – ljudi koji nisu u potpunosti izloženi talijanskim medijima svakog dana.”

Komentiraj

15 komentara

  1. …dok netko ne ‘zbaci s vlasti obitelj agnelli i potomke ništa se neće promijeniti…pitanje je samo koliku pustoš će ostaviti za sobom…



    11

    0
  2. Michael Schumacher
    Unwoken European Prikaži

    Prvo treba zbaciti s vlasti nakupinu timova u Engleskoj. Centar Formule 1. Likovi prelaze iz jedne ekipe u drugu. 15 minuta vožnje od doma više ili manje. I onda te zove Ferrari u sjevernu Italiju. Naravno komocija ne dopušta. Tko je stvorio ime u Engleskoj ne želi van iz komfor zone i tu je Ferrarijev problem. Easy way out – selidba u ENG polovice firme, ali to je kukavički pristup. Da je Mercedes prava ekipa bili bi 100% na tlu Njemačke, pa neka se možebitni engleski radnik seli u Njemačku i prilagodi novoj kulturi za promjenu.



    7

    9
    • Sebastian Vettel
      Pastor Prikaži

      Eto može sad Binotto u rodnu Švicarsku, u Sauber. I povremeno malo skoknuti do Njemačke, da nadgleda razvoj motora.😀



      4

      1
    • Pierre Gasly
      jenson Donator Prikaži

      Možeš to gledati i ovako. Jednom vrhunskom talijanskom inžinjeru bi se teško htjelo iseliti iz Italije u Englesku da bi radio za npr. Mercedes, kad može raditi doma za Ferrari. Pretpostavljam da tako razmišljaju i oni iz Austrije, Hrvatske…
      Jel to fer? Ima i pozicija van Britanije svoje prednosti kao i mane, pitanje je koliko ih tko koristi



      5

      0
      • Michael Schumacher
        Unwoken European Prikaži

        Ali zamisli da je svaka ekipa 100% u svom području. Da je HAAS 100% u Americi, Mercedes 100% u Njemačkoj, RB 100% u Austriji, Alpine 100% u Francuskoj itd, pa neka se kasnije priključi i Rimac F1 tim koji bi bio 100% u Hrvatskoj.



        1

        0
      • aldo costa ? radija u italiji za ferrari , otiša u englesku radit za mercedes . prilično osporavan ( nešto slično ka sad mattia ) otiša u merc/englesku i gle vraga najednom posta jako uspješan na položaju dizajnera/direktora inžinjeringa . možda je aldo otiša iz ferraria zbog lošeg početka sezone 2011. . nije ispunija očekivanja ka ni binotto sada ? njegovim odlaskom ferrari nije profitira ali zato jest mercedes . možda se u ferrariu olako rješavaju usluga kvalificiranih i vridnih ljudi ?



        5

        0
  3. Dnevna doza Brundleove inteligencije…


    0

    2
  4. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    ferari nema nikakav plan.
    ono što je zastrašujuće da oni ispituju okolo hornera, browna i slične da dođu i preuzmu… očito misle da s parama mogu kupit sve.. a ne mogu, nije to off the shelf koncept evo mene došo u dućan daj mi to to to i to.
    nema koncepta, nema ideje, … nema tako ni uspjeha



    2

    0
  5. Michael Schumacher
    27Ferrari28 Donator Prikaži

    Ja sam poslao CV sad čekam. Uspješno sam odveo Footwork do naslova prvaka u gp manageru.



    4

    0
  6. Vidjeli se po juventusu,tamo su svi odletilu


    0

    0
  7. Vidjeli se po juventusu,tamo su svi odletili


    0

    0
  8. Vidjelo se po juventusu šta je u Fiat grupi


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Još kolumni