Izdvojeno

Steiner izdaje knjigu: “Surviving to Drive”

Piše: Ante Vetma

Prije 2 mjeseci, 8 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Haasov šef Guenther Steiner će u travnju izdati svoju prvu knjigu pod originalnim imenom “Surviving to Drive” u kojoj će čitatelje provesti kroz događaje u upravo završenoj sezoni.

Steiner tako planira utržiti koliko bude moguće na račun popularnosti koju mu je priskrbila Netflixova serija “Drive to Survive”, ali ne toliko zbog izvanrednih postignuća i rezultata koliko zbog osebujnog načina vođenja ekipe i učestalih psovki.

“Mislim da nisam mogao odabrati bolju godinu od ove. Zapisao sam mnoge stvari kroz koje šef ekipe mora proći.”

“Nikad nisam vodio dnevnik, a iako volim gledati unaprijed – bilo je zabavno osvrnuti se na ovu godinu i mnoge uspone i padove koje smo doživjeli kao Haas F1 ekipa.”

“Dobri momenti se više ističu. Od Kevinovih bodova u Bahreinu pa do Mickovih prvih bodova u Silverstoneu. Također, tu je i naš prvi pole position u Brazilu i osmo mjesto u konstruktorskom prvenstvu. Bila je to zanimljiva sezona.”

“To je dokaz koliko su marljivo radili svi u našoj ekipi i ne mogu im dovoljno zahvaliti na tome. Nadam se da će ljudi uživati u pogledu na našu sezonu i da će se pridružiti u praćenju iduće godine kad nastavljamo graditi na ovogodišnjem uspjehu.”

Komentiraj

8 komentara

  1. Blue Flag
    nino0o Prikaži

    još samo fali da bude team principal u Ferrariju :D



    3

    1
  2. F1puls Portal
    Testarossa Prikaži

    Pajac bez pokrića


    0

    2
  3. Neznam dali se on ima icime pohvalit u toj knjizi. Bas me zanima , ocito ce morati i nekoliko laži ubacit :D



    2

    1
  4. Sebastian Vettel
    Pastor Prikaži

    Ovaj je kreten samo takav, ali iako naslov knjige nimalo originalan, ima nekog smisla, kad im se pogleda sezona. Od razlaza sa Mazepinom i njegovim parama, baš je izgledalo kao da preživljavaju da bi vozili.


    0

    2
  5. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    zašto negativa oko njega u komentarima?
    lik je realan, grca na začelju, i ne dopušta da mu to pokvari zabavu u životu.
    može on biti ozbiljan koliko god, neće ga to pomaknuti sa začelja kad su resursi takvi kakvi jesu..



    1

    0
    • Nije problem u njegovom smislu za humor, psovkama, zabavi, itd., nego u njegovom ponašanju prema vozačima i momčadi gdje mu ego ne dozvoljava da netko drugi bude vidljiv. Sva svjetla reflektora uvijek moraju bit prema njemu i kada je namirisao Netflix samo gleda kako podignuti svoju popularnost.
      Kao šef ekipe, nevezano za resurse (ne cvjeta cvece ni u drugo poduzece) po meni se nije dokazao. Izabires konstantno ili jako mlade ili stare (agresivne) vozače i onda su ti neiskusni ili su preagresivni… pa sam ih biras, a pljucas stalno po njima. Ugl mogu shvatit da je drugima zanimljiv, meni je bio određeni period, ali onda se ta simpaticnost pretvorila u cirkus u mojim očima. Otuda i moj komentar.


      0

      0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Još kolumni