Izdvojeno

[anketa] Gasly: Nakon prvog testiranja s Alpineom vidim da je potencijal i veći nego sam očekivao

Piše: Ante Vetma

Prije 2 mjeseci, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Pierre Gasly vjeruje da je potencijal ekipe Alpinea još i veći nego li je očekivao prije prvog testa kojeg je za njih odradio prošlog tjedna u Abu Dhabiju.

Francuz je cijeli dan proveo u A522 bolidu, što je prvi put da nastupa u bolidu Formule 1 koji nije na neki način sponzoriran od strane Red Bulla.

“Bio sam vrlo ugodno iznenađen i sve je prošlo jako dobro. Uspjeli smo odraditi sve što smo htjeli.”

“Brzo sam se prilagodio na bolid i osjećao sam se ugodno. Sad shvaćam zašto su završili na 4. poziciji u konstruktorskom poretku. Sve sad ima smisla i radujem se onome što slijedi.”

Na upit o potencijalu Alpinea, Gasly odgovara:

“Mislim da je potencijal još i veći. Nisam vidio sve. Tek moram otići u Enstone i vidjeti svu infrastrukturu koju imaju. No, bio sam impresioniran kako su pristupili prvom danu.”

Gasly je oduševljen i kako ga je ekipa dočekala:

“Nikad nije lako kad vam netko novi dolazi. Prije dva dana smo se utrkivali jedni protiv drugih. No, dočekali su me na najbolji mogući način. Dosad sam samo vidio pozitivne stvari. Zaista je obećavajuće za budućnost.”

Gasly će u svoju novu ekipu formalno prijeći u siječnju, a dotad još treba odraditi Hondin “Dan zahvalnosti” u Japanu.

“Ovo je za mene tranzicijska faza. Što se tiče sportskog duha – potpuno sam usredotočen na Alpine i iduću godinu. No, imam još par obaveza s AlphaTaurijem.”

Tko će iduće godine završiti bolje rangiran u prvenstvu?

Rezultati

Loading ... Loading ...

Ako vam se anketa ne prikazuje – kliknite na ovaj link.

Komentiraj

4 komentara

  1. Michael Schumacher
    Unwoken European Prikaži

    Klasika, svi su ugodno iznenađeni novim ekipama, a onda se kasnije majke spominju.



    27

    0
  2. Mislim da je sav taj potencijal toliko velik zato što je Esteban dao 98%, a Ferdo samo 2%.



    16

    1
  3. Jedina momčad koja ove sezone nije završila tamo gdje sam mislio da bude je Mercedes, ostali su više manje isporučili očekivano.
    Mislim da je slijedeća sezona ključna za sve tzv. midfield momčadi, 2023 će pokazati da li koja ili možda više njih mogu krenuti smanjivati zaostatak koji je trenutno oko sekunde po krugu kod onih boljih ili će sve ostati po starom do kraja 2025 i novih pravila.


    0

    0
  4. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    navijam za PG ali mislim da će mali spletkaroš ocon igrati prljavo i uspješno


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Još kolumni