Izdvojeno

Krack: Alonsov prvi test za Aston Martin bio je vrlo impresivan

Piše: Ante Vetma

Prije 2 mjeseci, 17 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Fernando Alonso je impresionirao svoje nove poslodavce u Aston Martinu nakon što prošlog tjedna odradio svoj prvi test za tu ekipu.

“Bilo je vrlo impresivno. Vrlo smo impresionirani kako je bio efikasan oko prenošenja poruka. Odmah je bio direktan.”

“Bilo je to vrlo prijateljski i otvoreno, transparentno u oba smjera. Vrlo smo zadovoljni kako je dan prošao, zaista.”

Krack je povukao paralelu između Vettela i Alonsa:

“Različiti su, istina, zato jer imaju drukčije porijeklo. Jedan je Španjolac, drugi je Nijemac. To je velika razlika.”

“Rekao bih da obojica imaju fokus na poboljšanju, usredotočeni su na napredak. Također, obojica znaju izvući ono što je bitno za napredak, umjesto da samo nabrajaju detalje. Toliko je sličnosti, ali ima i nekih razlika.”

Krack se podsjetio kako je Alonso bio frustriran odustajanjem na Velikoj nagradi Meksika, te je poentirao da je to dokaz njegove posvećenosti uspjehu:

“To je primjer posvećenosti i motivacije. Ako imate vozača koji je tako strastven i želi pobjeđivati – mislim da to utječe na ekipu.”

“Možemo jasno vidjeti kako je bio sretan u bolidu u utorak. Mislim da će još i tu jednu iskru možda prenijeti i na ekipu.”

Aston Martin bi bio zainteresiran za Alonsa i nakon 2023. godine, iako ne nužno u bolidu:

“Naša suradnja, po mom mišljenju, može se nastaviti i izvan bolida. Fernando se pridružio u samu jezgru ekipe i sad moramo vidjeti kako će se to razviti. Mislim da može imati veliku ulogu u budućnosti ekipe.”

Mike Krack

Tehnički direktor ekipe Dan Fallows je optimističan oko forme Aston Martina:

“Mislim da smo vrlo otvoreni oko smjera našeg rasta. Ja dolazim iz Red Bulla, a imamo ljude koji su došli iz Mercedesa i još nekih ekipa. Očigledno, i Fernando ima različitih iskustava. Nismo arogantni da vjerujemo da je naš način jedini ispravan i da ga se treba čvrsto držati. Ako on može donijeti nešto iskustva – apsolutno ćemo to prihvatiti.”

Dan Fallows

Komentiraj

17 komentara

  1. Aston Martin bi bio zainteresiran za Alonsa i nakon 2023. godine, iako ne nužno u bolidu

    Na koliko je Alonso potpisao? Zar nije visegodisnji ugovor?


    0

    0
  2. x1

    Lijepe riječi na početku saradnje. 👍
    Meni će interesantnije biti one na kraju saradnje 😉



    18

    1
  3. Kimi Raikkonen 7
    Pitstop Prikaži

    Treba zapamtiti ove riječi za jednom kad bude odlazio, kakav će onda biti ton govora



    6

    0
  4. odradio je svojih 2%, sad može sve 4 u zrak :)



    12

    0
  5. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    ne bih imao ništa protiv da AM bude prvak sljedeće godine :D
    dapače



    8

    0
  6. Bruce Mclaren
    Widowmaker Prikaži

    Svi ga hvale kada dolazi u ekipe, ali rastanci nikada nisu tako fini.
    Valjda se potroši mast kojom je Fernando premazan pa počne škripati… :)



    4

    3
    • Fernando Alonso
      junior Prikaži

      Pa ovaj rastanak nije bio nis posebno. Nike da je ostao u svađi sa Alpineom. Mislim da 99 posto svih radnika bi bili sretni da ostane
      Al u ekipi je problem vodstvo..tih par ljudi, a Alonso nije osoba koja ce sutjet ak osjeti da se ne poštuje dovoljno ili da imaju neke druge planove za njega.
      Realno mogao je samo rec odlazim u Aston i ostatak sezone odvozit mirno bez nekih izjava i prepucavanja….aaal to onda nebi bio Alonso



      7

      0
  7. Evo jedno pitanje i nepopularno mišljenje. Ja iskreno mislim da je Alonso prikraju, i da će imati problema sljedeće godine pobijediti Strolla (ne mislim tu ništa loše, nego jednostavno došao je u neke godine). Pa ajmo tko misli da ce Alonso pobijediti like, a tko da će Stroll dislike.



    21

    1
    • Ako bude fer i pošten odnos u garaži ( i da motor misteriozno ne otkazuje kao u Alpini ), Fernando će ga deklasirati u kvalifikacijama i utrci.



      11

      0
      • gledajući bodovno niko LS nije baš deklasira . više je ako gledamo kroz bodove kimi deklasiran od alonsa 2014. ( 106 bodova zaostatka kimija ) i seb 2015. ( 128 bodova zaostatka kimija ) . najveći debakla LS je bija 2017. kad ga je massa uništija u Q ali na
        kraju bodovno massa tek 3 boda više od rookia strolla . 2019. sergio je ima prednost pred kolegom od 33 boda ali sergiu je to bila 8. ( 155 GP n apočetku 2019.) , lancu 3. ( 41 GP na početku 2019. ) . 2020. u sezoni u kojoj je sergio odvozija plasmanom najbolje u karijeri “bolida srednje klase” koje je do tada vozija , niskusniji LS je ima zaostatak od 50 bodova za puno iskusnijim kolegom . bodovno izjednačen sa gasly – em , 22 boda manje od zaista po mom mišljenju talentiranog norrisa . btw , LS je te sezone ima 5 , gasly , 3 , norris jedno odustajanje .
        2021. je seb 4 X prvak ima 9 bodova više od strolla ( uz sebovo jedno odustajanje više ) , ove sezone seb je ima 19 bodova više .omjer odustajanja je bija 3 Vs 3 .
        pa šta i da fernando 2023. deklasira LS ? to će bit u neku ruku ne ravnomjeran “dvoboj” kolega . vozača koji vozi svoju 20. sezonu ( odvoženih 356 GP – a ) 2 X prvaka Vs vozača koji vozi 6. sezonu ( odvoženih 122 GP – a ) bez pobjede u karijeri . ako je fernando 2014. deklasira priekusnog kolegu kimija zar bi bilo čudo da se isto desi i strollu ? naravno , na račun LS će bit sprdjna , a je li se itko sprda sa kimijem te 2014. i njegovim zaostatkom za kolegom alonsom od 106 bodova zaostatka ? omjer Q je bija 16 Vs 3 u korist alonsa ;) može li se ovo nazvat deklasiranje ?
        ali najvažnije je i prije testiranja pronaći “pomoćni izlaz” tipa ako sve bude fer i pošteno čime se insinuira da bi fernando možda moga bit sabotiran u korist strolla , naravno ako ga ne deklasira . OK , neka za 2022. i postoji neka sumnja da je fernando “sabotiran” ali lani je ocon ima odustajanje više od fernanda pa je ipak završija tek 7 bodova iza puno iskusnijeg, zapravo po “stažu” najiskusnijeg vozača na gridu .
        ako je mladi vozač omiljen onda je doza “bezobrazluka” poželjna jer samo tako se uspinje prema potencijalnoj tituli , ali ako je neomiljen onda se taj “bezobrazluk” ne gleda blagonaklono već je takav vozač podlac , smeće zar ne ? možda treba shvatiti da mladci nemaju “milosti” u proboju prema gore prema iskusnim kolegama . zar je max ima “milosti” prema ricciardu , norris također prema ricciardu , ocon prema fernandu pa i russell prema lewisu ? mladci su neki novi soj vozača na koji se treba naviknuti …


        0

        0
        • Pirelli Wet
          r2d2 Donator Prikaži

          Avalone jesem mu miša. 37:18 ili 2.05 puta više bodova Seba koji nije vozio prve dve utrke i otišo u penziju nije deklasiranje, ali Sebovo 278:150 nešto manje od 2x više bodova Seba protiv predpenzionera Kimija je deklasiranje? Mislim, 300:150 je isto što i 36:18 ili 4:2 (Albon vs. Latifi) bez obzira na odustajanja.. Današnji bolidi se praktično više i ne kvare (Alpine je izuzetak koji potvrđuje pravilo). Naravno odnos signal-šum je lošiji kod manjeg broja bodova. Inače nemam ništa (:) efikasno) protiv Strolla.



          1

          0
    • Fernando Alonso 14
      tapa-tapa Prikaži

      Like! Mislim da stari lisac još ima žara😁



      8

      0
  8. Fernando Alonso
    goran0904 Prikaži

    Meni je drago da će Alonso konačno dobiti priliku sjesti u bolid sa ovim novim Mercedesovim motorom .
    Još ako ekipa uspije koliko toliko napraviti dobar paket oko tog motora moglo bi biti zanimljivo.



    4

    0
  9. Vjerojatno je Alonso najviše griješio mijenjanjem momčadi od vozača koji dugo voze. I on i Renault su nazadovali njegovim prvim odlaskom i tako do ovog najnovijeg prelaska u AM. Osobno bih volio da se bar još dva puta popne na podij i dosegne tu magičnu brojku od 100 postolja. Nešto više je teško očekivati u AM. Da ga je Red Bull želio, to bi bila druga priča jer bi s takvim paketom daleko povećao ne samo broj postolja, nego i pobjeda.



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Još kolumni