Izdvojeno

Ocon: Alonso je u Alpineu radio samo 2% posla

Piše: Luka Softić

Prije 2 mjeseci, 27 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nakon što su se Alonso i Alpine u Abu Dhabiju konačno razišli po završetku posljednje ovosezonske Velike nagrade, time što je 41-godišnji Španjolac jutro nakon utrke plavorozi kombinezon zamijenio sa zelenim Aston Martina, njegov sad već bivši momčadski kolega Esteban Ocon osjetio je povoljan trenutak za razotkrivanje medijima zakulisnog stanja momčadi tijekom protekle sezone.

Dok smo prošle godine svjedočili Alonsovu postolju u Kataru i Oconovoj prvoj F1 pobjedi u Mađarskoj, za koju je gotovo jednako bio zaslužan upravo Alonso izvrsnom obranom od Lewisa Hamiltona, ove godine je suradnja vozača francuske momčadi bila u mnogočemu neuspješnija i pod velom neostvarenog potencijala, budući da je Alpine unatoč brojnim odustajanjima i incidentima ove sezone napredovao u ukupnom konstruktorskom poretku u odnosu na prošlu.

Netrpeljivost između Ocona i Alonsa razbuktala se ljetos Alonsovom deklaracijom o odlasku u Aston Martin na kraju sezone, a Szafnauer je nakon ljetne stanke u tinjajućem drugom dijelu sezone jedva smirivao strasti između drskog Francuza i prekaljenog Španjolca.

Dok je Alonsov PR pretežito dominirao u osvrtima na rezultate momčadi, Ocon se nakon Alonsovog odlaska ohrabrio iznijeti i svoje viđenje stvari te razočaranje u unutarmomčadsku suradnju s donedavnim kolegom za francuski Ouest:

“Istina je da sam razočaran onime što je Alonso govorio u javnosti, kao i onime što je skrivao. I dalje ga poštujem, ali dobro je da odlazi u Aston Martin i da obojica nastavljamo svak’ svojim putem.”

“Da budem iskren, ja sam radio 98% posla, a on je radio 2%. Bio sam prezaposlen. Sam sam u simulatoru odradio čitav posao za razvoj bolida, a također sam odrađivao i sve marketinške aktivnosti.”

Oconu se od 2023. u Alpineu pridružuje stari rival iz kartinških dana i sunarodnjak Pierre Gasly čime će se dodatno produbiti francuska veza Renaultovog trkaćeg brenda.

“Vrlo dobro se znamo već dugo vremena. Prvi go-kart u koji je Pierre sjeo bio je moj. Vozili smo zajedno na istim stazama, na istim utrkama.”

“Imali smo san voziti zajedno u F1 i taj san se sad ostvario. Jedva čekam da započne naša suradnja.”

Esteban ocon

Komentiraj

27 komentara

  1. James Hunt
    Mata98 Prikaži

    Bolje voziti sam nego biti u timu s Oconom.. Gasly sretno



    35

    2
  2. Vraga se raduje suradnji s Gaslyem



    25

    1
  3. kako je samo saltyyyy



    6

    1
  4. Verujem da je to onih 2% iz Madjarske prosle godine smrade mali pokvareni polako isprasice ti zadnjicu Gasly sl godine. Mislio sam zadnjih godina da je sve vreme bio kriv Perez dok su vozili zajedno ali sad se odkriva da je za sve one incidente ovaj panj kriv covek nezna da vozi timski strasno sebican panj.



    23

    2
    • Ma meni on od prve sekunde nije sjeo, ima to nešto odvratno u sebi, i to se sve više i više ispoljava. Recimo i Perez je znao biti škrtica i sve, na stazi, ali ovaj je bio next level…



      17

      1
    • Pa Perez i je bio kriv. Namjerno ga je u Singapuru lansirao u zid. Zato jer mu je očigledno dokurčilo ovo njegovo ponašanje.

      Ocon je Bakuu ekipu koštao 35+ poena 2017. Kada je Pereza gurno u zid i sebi probušio gumu.

      U Spa je 2018 Ocon htio bit heroj i prestići momčadskog kolegu u eau rouge, a mogao je pretjecanje odradit na kammel pravcu bez rizika.

      S ovim momkom ne možeš izaći na kraj ako nećeš biti bezobrazan, zato jer iz ovog diječijeg lica se krije bezobraznik…

      PS
      Ocon i Gasly, bit će krvi do koljena…. Ne vole se ma sta oni sad pricali i još im je šef Szaufner… Show



      16

      1
      • Blue Flag
        dFixxx3r Prikaži

        jep. navijam za gaslya al ovaj bi mogo bit uspješniji. em se zacementirao u ekipu, em će igrati prljavo bez ikakve ali ikakve časti. a gasly je dobar dečko ergo neće se spuštati na razinu koja je oconu da ne kažem operativna.. to bi gaslya moglo koštat nadam se da nisam u pravu



        1

        1
  5. Kimi Raikkonen 7
    Iceman Donator Prikaži

    Koliko ima istine u ovome koliko je tko vremenski obavljao posao u simulatoru o tom potom, ali da budemo iskreni ne ocekujem bas da lik koji ima dva desetljeca utrkivanja u razno raznim kategorijama a ponajvise u F1 obavlja treninge u simulatoru kao da je u ranim 20-tim. Ocon tiho



    16

    2
  6. Ferrari
    TJ7 Prikaži

    Valjalo bi stavit tebe i Strolla u isti tim pa nek igre počnu. Dva nezahvalna žvaljavca.

    Ako se Gaslyev bolid ne bude kvario kao Alonsov, očekujem da Gasly centrira ovog samoprozvanog vozača posred kičme



    24

    1
    • Nemam ništa protiv Strolla.
      Momak pati od manjka samopouzdanja zbog tate, gdje misli da ne zaslužuje biti na gridu i da je tu samo zbog tate (što je i djelomično točno).
      Nikako da si kaže, slušaj Lance, ti si prvak F3, direktno si došao u F1, znaš voziti nisi neki debil.
      Momak ima nekoliko dobrih karakteristika kao vozač.
      Loš je u Q, teu pogledu race crafta i donošenje odluka u utrci je malo mlak.
      Svake godine od njega očekujem neki break out sezonu. Mislio sam da je to 2020. Ali opet je u drugom dijelu zaredao neke pehove i pregazio ga Perez… Što ga je opet vratilo na početak.



      4

      1
  7. Dok duže gledaš mu u facu shvatiš kakav mlatimudan je taj Ocon.On je bio prezaposlen,,,,lako je sad s tuđim u svatove



    14

    1
  8. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    Prema mojim kalkulacijama, Alonso je s tih 2% provodio vise vremena u simulatoru nego koliko mu je bolid izdrzavao tijekom sezone…Ne znam sto je tu sporno 🙂

    Rijec “egoista” potjece od latinske rijeci “ego” te francuske rijeci “egoiste”…Mislim da je poanta jasna. Alonsu pored ovakvog tima i timskog kolege nije trebala konkurencija. Neka im je sa srecom…Alpine danas nije niti sjenka nekadasnjeg Renaulta.



    4

    1
  9. Ova Alpina ima Ferrari sindrom



    7

    0
  10. Sebastian Vettel
    Pastor Prikaži

    Ovaj se sve više ukopava svakom izjavom. Kakav jadnik, i on i ekipa mu, za ono prozivanje Piastrija. Ok, ne znamo o malom ništa, ali onako pljuvati po njemu samo zato što je odabrao drugu ekipu. A ovaj govnar, nije nikad gori karakter sjedio u F1 bolidu, barem koliko sam ja gledao.



    21

    1
  11. Fernando Alonso 14
    Lukica Prikaži

    I onda kažu Alonso toksočan…



    22

    1
  12. Zamisli koliko si loš kad te kolega koji radi 2 % stvari kao ti, ima 20 godina više od tebe napraši ko malog majmuna.



    29

    1
  13. Lewis Hamilton
    smr201 Prikaži

    Ode Bitnoto, dao ostavku



    3

    0
  14. Eto, dao je 2% sebe i bio bolji od tebe. Smradac teski.



    8

    1
  15. Šta bi tek bilo da je dao više 2%…

    Čekam Fernandovu izjavu, ne vjerujem da će mu ostati dužan



    6

    1
  16. Mclaren
    Piro Prikaži

    Nikada mi nije sjeo Ocon, ali ovakvo nešto izjaviti i ostati živ!? Dakle lik govori kako je on maltene izgradio bolid, i onda ga Alonso skoro prešiša bodovno u tom bolidu. A da nije bilo kvarova….
    Nije mu neka.



    5

    1
  17. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    kakav je ovo žmigavac!
    kad ga vidim u onoj netflixovoj seriji se zapitam kakvi su zapravo fitness zahtjevi za vozače f1 ?!?
    Pa frajer je štrkljav nema mišićne mase ništa, sav krivo stoji, postura mu u qurcu, izgleda ko neki šesnaestogodišnjak koji nije iz puberteta izašao. al okej netreba imat predrasuda, očito je žilav momak mislim si ja. a onda se sjetim sve što sam čuo da je izjavio i što izjavljuje i ono stvarno je odbojan za poludit. nadam se da neće uspjet. Jedan latifi, mick, hulk, su za njega gospoda. a i mnogi drugi koji su ispali iz formule. da je moj bi polje kopao dok se ne nauči ponašanju.



    5

    1
  18. Zato i je bolid toliko dobar jer je 98% posla odradio Ocon😁.
    Ne sumnjam da će iduće godine biti barem sekundu brži jer je on ‘razvijao’ bolid.🤣


    0

    1
  19. Sportaš / vozač koji se miče sa puta drugom a nisu ni u istom timu za mene je netko tko može biti samo nečiji potrčko. S druge strane je izbio sebi i timskom kolegi hrpu bodova svojim nepromisljenim potezima. I onda on nađe pricati kakav je tko? Covjek se mice ljudima iz drugog tima a sa svojima se “krvi do kosti”. Ocon je baš sve ono loše kod nekog tko se bavi nekakvim sportom. Alonso nije oličje poštenja ali kako je gore netko rekao ovaj mali je na nekom drugom nivou bar što se toga tiče.



    1

    1
  20. I sa ovih “samo 2%” bio je bolji od Ocona……a što da je radio 10%?


    0

    1
  21. Šmrkavac bahati. Definitivno lik koji i da stvarno želim, ne može mi biti simpatičan – niti potezima na stazi, niti ovakvim izjavama. Dno.


    0

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Još kolumni