Izdvojeno

Brawn nije zainteresiran za snove talijanskih medija: Prošla me želja da budem dio neke ekipe

Piše: Ante Vetma

Prije 2 mjeseci, 5 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Iako je u Abu Dhabiju odradio svoju posljednju utrku na poziciji F1 direktora za motorsport – Ross Brawn nije zainteresiran za povratak u Ferrari.

Već je javna tajna da je Mattia Binotto na izlaznim vratima i da se traži njegova zamjena. Talijanski mediji požurili su s fantaziranjem i Brawna vratili u Ferrari. No, on za to nije zainteresiran.

“Volim sve što sam radio u zadnjih par godina. Maknuo sam se od želje da budem dio neke ekipe, zaključio sam da mi je dosta toga. Ova vrsta posla [u upravi F1] je bila jedino što me moglo privući natrag u sport. Liberty mi je dao tu priliku i prihvatio sam zbog ljubavi prema tom poslu.”

“Sad je pravo vrijeme da odem u mirovinu. Odradili smo većinu posla, a sad smo u konsolidacijskom periodu. Stižu novi bolidi 2026. godine, ali to je za četiri godine, što je prilično daleko za mene. Time će se baviti druga grupa ljudi.”

“Vjerujem da ostavljam F1 u sjajnom stanju.”

“Volim svaku minutu od mojih 46 godina karijere i imao sam sreće da sam surađivao s mnogim sjajnim ekipama, vozačima i drugim ljudima. Ne bih ništa mijenjao. Definitivno ne bih u tome uspio da nije bilo podrške moje obitelji i bliskih ljudi.”

Prokomentirao je i nove bolide:

“Tehničke promjene su bile ogromne. Prioritet je bio da napravimo bolid s kojim će se biti lakše utrkivati. To nikad u prošlosti nije bio proritet, i time sam bio frustriran.”

“U prošlosti su ekipe mogle razvijati pravilnik, a FIA se fokusirala na sigurnost. Nikad nisu imali resurse da sagledaju kako se dizajnira bolid. To je prepušteno ekipama. Sa svom najboljom voljom na svijetu – ekipe nikad neće na prvo mjesto staviti to da bolid bude bolji za utrkivanje.”

Komentiraj

5 komentara

  1. Ross Brawn, Ron Dennis, Eddie Jordan i Flavio Briatore.

    Okupimo ponovno Avengerse 90-ih.



    12

    0
  2. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    svi ga nešto dozivaju.
    a čak i da želi doći ne vjerujem da više ima energije, snage, elana, mladosti, živaca, strogoće za jednog divljeg konja zvanog ferari, gdje je energija all over the place, resursa ima, ali nezna se ko pije ko plaća..
    On je u godinama, prošao je da ne kažem točno tu epizodu koju svatko tko se prihvati ove uloge u ferariju, će pokušati reprizirati (nadam se uspješno, ali nisam optimista).. i sad ima jednu staračku, vračarsku mudrost i želju da evenutalno promjeni sustav na bolje.. to je ta faza života, a ne dokazivanje vođenjem jednog divljeg ferarija..
    Evo to mi je bio utisak i prije nego sam pročitao da ga ne zanima..


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Još kolumni