Izdvojeno

Forbes objavio popis 10 najplaćenijih vozača 2022. – Verstappen prestigao Hamiltona

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 mjeseci, 15 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Ugledni američki poslovni časopis Forbes objavio je popis najplaćenijih vozača Formule 1 u 2022. godini, a po prvi put nakon devet godina na vrhu se ne nalazi Lewis Hamilton.

Prema Forbesovim procjenama, dvostruki prvak svijeta Max Verstappen zaradio je ukupno 60 milijuna dolara, čime je za pet milijuna preskočio sedmerostrukog prvaka Hamiltona.

Na visokom trećem mjestu s ukupnom zaradom u iznosu od 30 milijuna dolara nalazi se dvostruki prvak Fernando Alonso, posljednji čovjek koji je prije Verstappena bio ispred Hamiltona. Slijede prvi vozači bez titule na popisu, Verstappenov timski kolega iz Red Bulla, Sergio Perez (26 milijuna dolara) i vozač koji ga je porazio u borbi za drugo mjesto u vozačkom prvenstvu, Ferrarijev Charles Leclerc s 23 milijuna dolara zarade.

Četverostruki prvak Sebastian Vettel u svojoj je zadnjoj sezoni uprihodio 17 milijuna dolara, a isti iznos sjeo je i na račun Daniela Ricciarda koji je raskinuo ugovor s McLarenom i dogodine će biti treći vozač Red Bulla. Listu zaključuju Carlos Sainz, Lando Norris i George Russell.

Svi ovi vozači osim Russella bili su u prvih 10 i prošle godine. Russell je ove godine prešao iz Williamsa u Mercedes, a na popisu je zauzeo mjesto vozača kojeg je naslijedio u njemačkoj momčadi, Valtterija Bottasa, danas vozača Alfa Romea koji je 2021. također imao 10 milijuna dolara zarade, što je tada bilo dovoljno za sedmo mjesto.

Iznesene cifre nisu egzaktne – podaci o plaćama nisu javno dostupni, no Forbes je donio procjene na temelju svih dostupnih dokumenata i izvora. Prihodi vozača nevezani uz F1 nisu uključeni u ovaj popis, a porezi nisu oduzeti.

10 najplaćenijih vozača 2022. (u dolarima)

PVozačPlaćaBonusiUkupnoZarada ’21. (P)
1Max Verstappen40 mil.20 mil.60 mil.42 mil. (2)
2Lewis Hamilton55 mil./55 mil.62 mil. (1)
3Fernando Alonso30 mil./30 mil.25 mil. (3)
4Sergio Perez10 mil.16 mil.26 mil.18 mil. (4)
5Charles Leclerc12 mil.11 mil.23 mil.12 mil. (6)
6Sebastian Vettel15 mil.2 mil.17 mil.15 mil. (5)
7Daniel Ricciardo15 mil.2 mil.17 mil.10 mil. (7)
8Carlos Sainz8 mil.7 mil.15 mil.8 mil. (10)
9Lando Norris5 mil.6 mil.11 mil.9 mil. (9)
10George Russell3 mil.7 mil.10 mil./

Komentiraj

15 komentara

  1. I onda neko kaze kako perez moze bit 2 vozac da mu to rade bla bla… Ljudi ga placaju 26 miliona vozi odlican auto, upisat ce 10-tak pobjeda neku pole position… Nije to ni tako lose… Isto ko i bottas ta njega sam mislio buduci prvak ali ko i perez dobro zaradio, vozio najbolji bolid i bio broj 2 u momcadi….



    16

    1
  2. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Baš me iznenadilo da Checo toliko zarađuje.



    6

    1
  3. Fernando ovako već desetljećima :)



    1

    0
  4. Lewis Hamilton 44
    Berislav Donator Prikaži

    Nešto mi tu ne štima. Ako se govori o plači, Lewis je i dalje na vrhu. Ako se govori o prihodima onda je normalno da Lewis i ostali djelatnici Merca koji spadaju u grupu koja dobiva bonuse, poradi ‘ogromnog uspjeha’ u F1 ove godine nemaju razloga dijeliti bonuse. Standardno ‘usporedba krušaka i jabuka’. Jel’ da ?


    0

    1
    • Lewis i ostali djelatnici Merca koji spadaju u grupu koja dobiva bonuse, poradi ‘ogromnog uspjeha’ u F1 ove godine nemaju razloga dijeliti bonuse

      a kako je onda Russell dobio 7 milja bonusa?

      ali se slažem da nije rang lista najplaćenijih, već lista onih koji su najviše zaradili ove godine.


      0

      0
    • Mclaren
      raca Prikaži

      @Berislav I bonusi na plaću spadaju u plaću- Lewis ih nema jer mu je to već uračunato na neki način. Kada bi govorili o prihodima, kako ti veliš, onda bi bila i stavka od sponzora, a o tome nije riječ.


      0

      0
      • Lewis Hamilton 44
        Berislav Donator Prikaži

        Kao prvo, komentirao sam ponuđenu tablicu. U njoj se ne nalaze svi prihodi pa ih ni ne spominjem, pa onda i ne spominjem prihode od kojih se sastoji njegova plača. Još jednom, samo komentiram ovu tablicu …..a detalji me ne interesiraju.


        0

        1
  5. Fernando Alonso 14
    tapa-tapa Prikaži

    RUS 15 puta manju placu od HAM?


    0

    0
  6. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    Uh rado bih bio na Perezovom mjestu. Cak bi Maxa na leđima nosao do cilja za ovu lovu.



    7

    0
  7. Zašto su Perez i Leclerc onako žarko željeli P2 u prvenstvu. Vjer je donosio brdo novaca.

    Perez ova plaća mi je nekako prevelika. Ali ako je istina. Šuti i vozi najbolje što možeš i pomaži. Osigurao si familiju i djecu i njihovu djecu.



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Još kolumni