Izdvojeno

Helmut Marko: Možda bi Sebastian mogao preuzeti moju poziciju

Piše: Ante Vetma

Prije 2 mjeseci, 13 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Red Bullov savjetnik za motosport Helmut Marko kaže da bi Sebastian Vettel možda bio pravi tip osobe za preuzimanje njegove uloge jednom kad se odluči umiroviti.

Marko je u Abu Dhabiju sugerirao da postoje glasine o mogućem povratku Vettela u Red Bull, ali ne u ulogu vozača nego u menadžment.

“Ne možemo u potpunosti odbaciti tu mogućnost. Ja ću uskoro napuniti 80 godina. To bi bilo nešto!”

“Razgovarali smo i mislim da bi njemu bilo privlačno ući u menadžment, ako to bude moguće. To je proizišlo iz razgovora.”

“No, pustimo ga sad da posadi nešto drveća i onda ćemo vidjeti što će se dogoditi. Definitivno ima potencijala i ima osobnost za to.”

“Jasno nam je. Imamo dvije ekipe, otvoreni smo. No, što se tiče Sebastiana – to je sasvim drukčija priča nego dosad. Kao vrh menadžmenta morate doći na posao prije svih i otići nakon svih, a dobijete samo dijelić novca kojeg ste dobivali kao vozač.”

Helmut Marko

Red Bullov šef Christian Horner se slaže da bi njegov bivši vozač mogao jednog dana biti dio uprave ekipe:

“On je jedan od onih tipova koji su iritirajuće dobri u svemu što rade. Siguran sam da bi bio vrlo dobar i u toj ulozi, ako se odluči za to u životu.”

“On zna procijeniti karakter, shvaća vrijednost ljudskog potencijala i shvaća koliko ljudi doprinose uspjehu. Potpuno je na njemu da odluči želi li se sad posvetiti tome.”

Christian Horner

S druge strane, Vettel vjerojatno razmišlja samo o slobodnom vremenu kojeg će imati napretek:

“Ovaj period slobode će mi definitivno biti vrlo uzbudljiv i zanimljiv. Bit će dobro imati malo više vremena, bez fiksnog rasporeda.”

“Naravno, u nekom trenutku ću htjeti nešto raditi.”

Sebastian Vettel

Komentiraj

13 komentara

  1. Teško jer nema potrebnu kvalifikaciju – biti smeće.



    6

    23
    • Ferrari
      Mrgud Prikaži

      Mislim da si ovime rekao vise o sebi, nego o temi koju komentiras, ma sta god i tko god to bio.



      17

      1
    • Ti ovime impliciraš da je Helmut Marko smeće?
      Ne, nije nego samo čovjek je generacija ljudi koji nisu imali lažne političke korektnosti i koji su stvari nazivali pravim nazivima. A ne kao sada, ne smiješ ništa reći da nebi nekoga uvrijedio, iako govoriš istinu.



      28

      2
      • +1.
        To je sada rijetkost, da neko nema dlake na jeziku i ne libi se da kaže šta misli, otvoreno, bez raznih upakivanja itd.
        Nisam siguran kako još uvijek nije “cancelovan” od strane “woke” pojedinaca mada kako mi se čini bilo je tu pokušaja, ali ne da se Helmut stara guja.
        Kad smo kod “mudonja” iz paddocka, ja bih uživao kad bi se vratio Flavio, bar na sezonu dvije, da malo “začini” grid, vjerujem da mu ne bi bilo ravnog.



        13

        1
  2. No, pustimo ga sad da posadi nešto drveća

    :D :D :D



    22

    1
  3. Osobno, Sebastiana mogu zamislit i vidim kao direktora utrka, cak i predsjednika FIA-e.



    17

    0
  4. Vettel mi je prepovučen i premiran tip da bi se gurao u neke oblike politike i vodstva. S druge strane ako vam njegove usluge trebaju najbolje da mu ih ponudite za upravljačem. Da pokaže Maxu kak se vozi. A i ostalima.



    6

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Još kolumni