Izdvojeno

[anketa] Wolff oprezan: Nisam siguran da ćemo iduće godine biti u poziciji da se borimo za naslov

Piše: Ante Vetma

Prije 2 mjeseci, 9 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Toto Wolff nije siguran da se Mercedes može dovoljno oporaviti da iduće godine budu kandidati za naslov, nakon što se nisu najbolje snašli s novim tehničkim pravilnikom za 2022. godinu.

Iza “Srebrnih strijela” je najgore prvenstvo još od 2012. godine. Ispred njih su završili i Red Bull i Ferrari. Nije bilo puno više sreće ni za Lewisa Hamiltona koji je prekinuo svoj niz od barem jedne pobjede po sezoni u kojoj sudjeluje. Štoviše, on je jedini vozač od top 3 ekipe koji ove godine nije zabilježio ni pole position ni pobjedu.

George Russell je svoju prvu pobjedu u karijeri osvojio u Brazilu, a unatoč dobrim performansama i na prethodnoj utrci u Meksiku – u Abu Dhabiju je Mercedes ponovo bio nešto iza vodećih i time nagovijestio da možda i nisu u formi u kojoj bi htjeli biti.

Na upit vjeruje li da će se Mercedes iduće godine vratiti u borbu za naslov, Wolff kaže:

“Nikad nisam pretjerano siguran. Za mene je čaša poluprazna. Nikad ne vjerujem da je posao dovoljno dobro obavljen.”

“Nisam siguran možemo li se vratiti u poziciju s koje možemo biti kandidat za osvajanje prvenstva.”

“Morate shvatiti da je konkurencija jaka, ali učinit ćemo sve u našoj moći – sve – kako bismo odredili ambiciozne ciljeve i pokušali ih ostvariti.”

Vjerujete li da će se Mercedes iduće godine boriti za naslov?

Rezultati

Loading ... Loading ...

Ako vam se anketa ne prikazuje – kliknite na ovaj link.

Komentiraj

9 komentara

  1. Nema šanse, kada je Ross Brawn rekao da će sigurno jedna ekipa fulati sa pravilima nitko nije mogao pomisliti da će to biti mercedes.



    2

    0
  2. Steta da u anketi nema odgovor za oba vozaca umjesto da biramo jednog



    3

    1
  3. pa osim bljeska u Brazilu, a mislim da je RBR tu nešto sa setup-om pogriješio ili nisu uspjeli uštimat sve kao inače, nisu pokazali neki ogroman napredak.



    5

    0
    • ne slazem se. na pocetku sezone su bili bas u banani, jedva u q3 ulazili.. poskakivanje u slab tempo su bili jako izrazeni. nakon ljetne pauze su bilo puno bolji i napravili su jako veliki napredak, skoro pobjedili ferrari koji je na pocetku sezone bio najbolji bolid.

      pokazali su mozda i najveci napredak kroz sezonu. prvih 5 izadnjih 5 utrka su nebo i zemlja.



      11

      0
      • Stoji za najbolji napredak. Ali ipak dobar dio tog napredka dolazi iz izmjena podnice, koju je RB brzim razvojem anulirao, a Ferrari zbog slabog razvoja pao na brzinu mečke. U realnoj utrci (gdje nitko nije fulao setup) su ipak bili 3 (pokazatelj Abu Dhabi), s time da su tik iza Ferrarija, za razliku od početka sezone gdje su nekad bili i 5-6. Rb je ipak uzjahao konja i otišao naprijed, te teško da ih netko opet može zaskočiti (kao ove godine Ferrari). Riješili su potrošnju guma (s početka sezone) dodali brzine na pravcu, u zavoju poletili



        5

        0
  4. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    Ocekujem da rb nastavi, a ferari i mecka ce hvatat mrvice.. sve ostalo bi bilo iznenadenje



    1

    0
  5. Ja mislim da će RB biti aman toliko bolji da se Max ne mora puno patiti za naslov. Rb je lani u 2/3 utrka bio lošiji od Mercedesa i Max je uspio doći do naslova. Sada sa ovakvim odnosom snaga gdje Mercedes zaprijeti svaku drugu ili treću utrku jednostavno ne vidim kako mogu zaptijetiti Maxu. Možda uz nekakve kvarove na bolidu Maxa, a da Merc bude bez odustajanja. Ferrari kao njihov fan ne vidim u tim kobinacijama jer smatram da su nesposobni za izgurati sezonu da prate po razvoju RB i Merc. Ferrari može biti u igri za titulu ako uđe u sezonu sa pola sekunde bržim autom pa da do ljeta naprave nekakvu zalihu bodova.



    1

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Još kolumni