Izdvojeno

Binotto se osvrnuo na Vettelov neuspjeh u Ferrariju i odluku da mu ne produži ugovor

Piše: Ante Vetma

Prije 2 mjeseci, 9 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Mattia Binotto je objasnio zašto se slaže sa Sebastianom Vettelov u tome da je njegov stint u Ferrariju bio neuspješan.

Vettel je krajem 2014. napustio Red Bull da bi se pridružio Ferrariju i pokušao nastaviti putem kojeg je postavio njegov idol Michael Schumacher. No, iako je 2017. i 2018. imao relativno dobre sezone, naslov nije uspio osvojiti.

Isti ljudi od 2020. godine pokušavaju do naslova s dva nova vozača jer Binotto Vettel u nije ponudio novi ugovor. No, kaže da to nije bio Vettelov neuspjeh nego cijele ekipe.

“Mislim da je u pravu kad to kaže. Kad se pridružio Ferrariju cilj je bio osvojiti titulu, a to je bio i nas cilj i san.”

“To je bio neuspjeh cijele ekipe, ne samo njegov. Došao je jako blizu. 2017. i 2018. smo imali par prilika, ali nismo uspjeli.”

Binotto je od tad mudro zaključio da se neuspjeh lako može izbjeći – samo treba postaviti puno niže ciljeve. Tako je u prethodnoj sezoni tvrdio da je zadovoljan samom činjenicom da su bili kompetitivni na nekim utrkama, te da naslov nikad i nije bio objektivan cilj.

Za puštanje Vettela kaže da je jedna od najtežih odluka u karijeri:

“Najprije, Sebastian je sjajan, sjajan vozač i ne kažem to san ja. Pogledajte što je ostvario, zaista, fantastično, nevjerojatno, izvanredno.”

“Ferrari je imao sreće da Sebastian bude dio naše ekipe. Bilo je to važnih šest godina.”

“Puno toga je donio kao vozač, ali i više od toga, mislim da je puno donio i kao osoba. Apsolutno svi navijači Ferrarija još vole Sebastiana. Mislim da je to činjenica. Kao što ga vole svi navijači, tako ga volimo i svi mi u ekipi. To su bile nevjerojatne godine.”

“Meni je bilo jako teško reći mu da nećemo obnoviti ugovor. Možda mi je to bio i najteži zadatak u karijeri. Kad volite takvu osobu – uvijek je teško reći da je došao kraj.”

“Mislim da je to i za mene bio važan trenutak. Kroz takve teške situacije postajete jači. Taj trenutak ćemo pamtiti kao najteži.”

Komentiraj

9 komentara

  1. x1

    Binotto je od tad mudro zaključio da se neuspjeh lako može izbjeći – samo treba postaviti puno niže ciljeve
    Scuderia Alan Ford.



    29

    1
  2. Red Bull
    grga Prikaži

    Za neku ravnotežu u Svemiru bilo bi pošteno da obojica završe karijeru ove godine.



    6

    2
  3. Koga briga što ti misliš.
    Samo složite taj bolid kako treba… I momčad… i strategiju..



    10

    2
  4. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Kao da se Binotta što pitalo, dobio naredbu od Elkanna da ga potjera.


    0

    1
  5. Uglavnom rezime je da odlaze vozači kao Alonso Vettel Kimi a u doglednoj budućnosti vjerovatno Sainz i Leclerc ako ne bude uspjeha. Dali se možda itko zapitao da nije problem u vozacima. Svi oni bi mogli osvojiti naslove da je bolid za to sposoban. No uz to ferrari bi vjerovatno trebao dominantan auto da dode do naslova jer je pitwall sposoban prosuti nemoguće nekoliko puta u sezoni.



    15

    0
  6. Toliko ti je bilo teško da mu ne ponudiš ugovor da si mu tu odluku preko mobitela saopštio. Smeće jedno pogano…



    8

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Još kolumni