Izdvojeno

Norris nije zadovoljan jednim postoljem ove sezone

Piše: Ante Vetma

Prije 1 tjedan, 14 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Lando Norris kaže da jedno pobjedničko postolje ove sezone “nije dovoljno” za njega ni za ekipu McLarena.

Britanac je sezonu završio na sedmom mjestu u vozačkom poretku, ali je Alpine svejedno uspio biti ispred McLarena jer Daniel Ricciardo ni ove godine nije bio na visini zadatka. No, Norris je samo tri puta završio u top 5 od 22 utrke ove sezone, što je značajno lošiji skor nego prošle godine kad je imao tri treća i jedno drugo mjesto.

“Podij je uvijek dobra stvar. To meni puno znači, znači i ekipi, ali jedan podij nije dovoljno dobar rezultat.”

“Kad imate jedan podij netko može reći da vam se posrećilo. Želite onaj osjećaj da zaslužujete podij na svakoj utrci. Definitivno zaslužujemo postolja, ali nismo bili dovoljno brzi. Bili smo daleko ispred mjesta koja smo zaslužili.”

“Za mene jedan podij nije dovoljan. Cijela ekipa nije odradila dovoljno dobar posao, a to je sve zbog bolida kojeg imamo. Svi marljivo rade, to svi znaju, nije nikakva novost.”

Norris je zabilježio više od triput više bodova od Ricciarda. Australac je u top 5 bio samo jednom ove sezone.

“Znamo da smo imali tešku sezonu. Bilo je svega, dobrih i loših trenutaka. Imali smo vikende gdje smo bili brzi, a onda smo imali i vikende poput Brazila gdje nas nije bilo nigdje.”

“Puno toga još moramo shvatiti, puno toga moramo naučiti kako bismo napravili iskorak iduće sezone,” zaključuje Norris.

Iduće sezone timski kolega će mu biti jedan od najrazvikanijih debitanata u posljednjih par godina – Oscar Piastri.

Komentiraj

14 komentara

  1. Ferrari
    Mrgud Prikaži

    Kako se svima mices u duelima i to jedno ti je previse.



    20

    5
  2. Loš McLaren skroz, poslije prvog testiranja taman pomisliš to bi moglo biti to onda hladan tuš…



    2

    0
  3. Stefan Bellof
    BandoBoris Prikaži

    Jesam ja jedini koji nisam fan ovog Norrisa nikako? 🤔



    10

    2
  4. Poceo jako i onda se izgubio, totalno pao.



    2

    0
  5. Nisam baš impresioniran Norrisom, a ne mogu reći ni da mu je Ricci bio nekakvo mjerilo kvalitete. Bit će zanimljivo sljedeće godine s Piastrijem kao kolegom.



    1

    0
  6. Pa niste ni imali bolid za postolja.
    U prvom dijelu možda su mogli malo više izvući dok se Mecedes mučio a kako je sezona odmicala i Mercedes napredovao jedno postolje je rekao bi vrhunac vaš.


    0

    0
  7. Mclaren
    raca Prikaži

    Lando ovo, Lando ono. Lando nije impresionirao, Lando nije nešto. A nitko ne kaže da Lando vozi tek peti bolid od 10 po kvaliteti, a završio je sedmi. Jel bi sad trebalo reć da Alonso nije dobar jer je u, ipak boljem bolidu, završio iza Landa?



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni