Izdvojeno

Rosberg: Teško je shvatiti zašto se Ricciardo ovako mučio

Piše: Ante Vetma

Prije 1 tjedan, 18 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Netom nakon što je Red Bull povrdio povratak Daniela Ricciarda u ulogu trećeg vozača, Nico Rosberg je prokomentirao Australčev slučaj i neobičan pad u formi.

“Mislim da Daniel nije imao previše izbora oko nastavka karijere.”

“Da, tu je potencijalno bila opcija odlaska u Haas, ali to nije nešto čemu on teži. Želi se utrkivati, biti kompetitivan, osvajati bodove, postolja i slično.”

“Teško je to shvatiti. Prije samo dvije godine bio je ‘idući svjetski prvak’, velika nada, ogroman hype; a sad odlazi na ovaj način. Teško je.”

“Teško je shvatiti zašto se toliko mučio izvlačiti brzinu iz bolida kao što smo ga prije naviknuli gledati.”

“Ne smijemo zaboraviti da je on pobijedio Sebastiana Vettela u istom bolidu. Čisto i pošteno ga je pobijedio tijekom cijele sezone. On je sjajan vozač i neobično je kad vidimo koliko nije uspijevao isporučivati rezultate prošle dvije godine s dva potpuno različita bolida. Ne shvaćam to.”

“Naravno, sad mu ovo dolazi kao veliki reset. Tko zna, možda će dobiti novu priliku.”

Podsjetimo, Ricciardo je iz Red Bulla otišao u Renault, iz Renaulta u McLaren, a sad se iz McLarena vraća u Red Bull.

Komentiraj

18 komentara

  1. tesko je uspjeti kad tvoj team i tata guraju drugog vozaca unatoc manijakalnoj vožnji i razbijanjima a realno si na top razini



    5

    14
    • Robert Kubica
      Yura Prikaži

      Manijak je sada dvostruki prvak, ne bih se kladio da bi Ricciardo imao istu sudbinu da su im zamjenili uloge



      6

      3
      • sve 5… ali ja bi se kladio



        6

        2
      • Onaj Riciardo iz Red Bulla bi ove godine imao dobru šansu. Lani vrlo vjerovatno nebi uspio. Zadnju godinu sa Maxom u timu ne uzimam kao relevantnu jer je imao previše kvarova i odustajanja. No u prve dvije zajedniče sezone sa Maxom Rici je bio zvjer. Ja sam ga želio vidjeti u Ferrariju.



        6

        0
      • Marlboro
        F1bodul Prikaži

        Nije Ric kalibar Maxa nlu nikojem smislu da je prilagodio bi se McLarenu još lani, I rest my case



        1

        5
        • Pirelli Wet
          r2d2 Donator Prikaži

          U načelu Vaša tvrdnja je potvrđena njihovim rezultatima i u ‘povijesti’ će ostati tako zabilježeno, ali kao što vidite ima ljudi koji se ne slažu (ili im se takva izjava ne sviđa). Odnose vozača je jako teško procjenjivati realno, čak i kada voze isti bolid. Npr. Max je u ‘understeer-i’ Red Bullu početkom sezone bio al pari s Perezom (na oko 1 Hkb, copyright @Frantic) dok je prema kraju szone kada je bolid postao ‘upravljiviji’ pomeo Pereza (vozeći s 2 Hkb ili više.) Stvari su još kompliciranije kada se mijenjaju momčadi i onda se dobije da je Mansell 0.5 sec brži od Mansella. Nitko ne može znati što bi bilo da je Ricciardo ostao u Red Bullu, ali moja pretpostavka je da je otišao jer je vidio da se momčad okreće prema Maxu i da se s tim neće moći nositi. Možemo misliti da time nije pobjegao od karme jer ga je ista sudbina zadesila u McLarenu. Što je uzrok tome ne zna nitko izvan uskog kruga ljudi u McLarenu. Za razliku od nas F1 momčadi imaju gomile podataka i znaju bolje ocijeniti sposobnosti svojih vozača. Možda im se jednostavno nije dalo trošiti resurse na pomoć Danielu kada imaju mlađeg i jeftinijeg ako ne i boljeg vozača pod ugovorom. Pored toga mislim da je Zak Brown jako htio na Danielovo mjesto dovesti Amerikanca (karma: došao je još jedan Australac, što je vjerojatno sponzorski drugo najbolje). Iako to već pomalo zadire u teorije zavjere, politika sigurno igra ulogu, npr. Ron Dennis je 2007 iz marketinških razloga pustio da se neiskusni Lewis bori za titulu, a rezultat je ‘povijest’.



          6

          0
  2. Nije vezano za temu ali da li ovo više nema križaljke na forumu?



    5

    0
  3. Pirelli Intermedium
    crofessional Donator Prikaži

    Feel good racer nedovoljno jakog karaktera za najviše uspjehe u F1! I to nije kritika s ljudske, nego s kompetitivne strane!



    1

    0
  4. Aston Martin
    tiptronic Prikaži

    Da bi isporucili kompetitivan rezultat potrebno je da im bolid savršeno ” leži” da imaju povjerenje u njegovo ponašanje.
    Ricciardo je dobio svoju “zlatnu” priliku kada je došao u RB …koliko je taj novi bolid odgovarao njemu ..toliko nije odgovarao Sebu koji je na kraju te sezone otišao u Ferrari.
    Poslije RB nije imao srece a ni znanja da se prilagodi bolidima koje je dobijao da vozi.
    Sainz je bez problema mijenjao ekipe i svake sezone bio sve bolji da bi i on ove sezone sjeo u bolid koji mu uopšte nije odgovarao. Potrošio je 2/3 sezone i promijenio …po njegovim rijecima “stil vožnje” dok nije došao blizu 100%.
    Ali je došao …
    Ricciardo to nije uspio …zato je tu gdje je.



    4

    0
    • sve stoji.. ali nije ista motivacija kad kao sainz vozis u bolidu za pobjede i kad vozis u bolidu na sredini grida i boris se za potencijalno 8. mjesto



      3

      0
      • a ko je kriv ako je vozač u sredini grida i bori se za potencijalno 8. misto ? 16 X je lando starta među prvih 10 , DR 7 X u ISTOM bolidu . ako sam dobro zbraja omjer Q je 20 Vs 2 u korist norrisa . zbog toga je lando osvaja bodove u 18 , a daniel u 8 trka . ovo su podatci za 2022. 2021. daniel je 12 X Q završava među prvih 10 , lando 20 X u istom bolidu . lando je u 20 trka osvaja bodove , daniel usprkos solidnim Q u 13 trka je završava u bodovima . najbolji plasman DR lani je pobjeda u italiji ( lando 2. ) , lando 1 X 2 , 3 X 3 . , 2 X 4 . , 4 X 4. = 10 X među prvih 5 , gotovo pola trka lanjske sezone . dakle zbog plasmana landa ne može se baš govorit o nekonkurentnosti McL koji je 5 trka prije kraj prvenstva u konstruktorskom bodovno bija ispred ferraria , a u preostalih 5 trka DR u 4 nije osvojia ni bod . istine radi u brazilu je vozija u bodovima ali je odusta zbog PU . lando je u tih 5 trka u svakoj osvaja bodove , istina sitne ali … je li stvar u konkurentnosti bolida ? ako je sudit po landu i ne baš . interesantno mi je šta je 2021. ka “novak” u timu McL daniel osvojia 115 , a ove 2. sezone “sirotih” 37 . tj 3 X manje uz 3 odustajanja , lani jedno odustajanje . btw i lando je ima 2 odustajanja ove sezone . nekonzistentnost i pad u kvaliteti vožnji su misterija u ovom dijelu karijere DR … bar kako ja to vidim .



        2

        0
      • Carlos Sainz 55
        2CV6 Prikaži

        Zar nema desetine miliona razloga da bude maksimalno motiviran.



        2

        0
  5. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    trlababa lan, ali rici je odnio jedinu pobjedu mclarena u ove 2 god.
    moglo bi se reć “ostalo je nebitno”


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni