Izdvojeno

Postave za zadnji test godine: Prvi nastupi vozača u novim momčadima i juniori

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 tjedana, 7 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Sutra se u Abu Dhabiju vozi posljednji test godine na kojem će vozači koji mijenjaju momčadi po prvi put nastupiti za njih, a priliku će dobiti i mladi vozači.

Na testu će se koristiti gume za 2023., a sve momčadi nastupat će s dvama bolidima – u jednom voze redovni vozači, a drugi je rezerviran za mlade vozače, odnosno vozače s maksimalno dvjema odvoženim utrkama u F1. Test počinje u 6 ujutro po našem vremenu, a završava u 15 sati.

Premijeru u novim momčadima tako će imati Pierre Gasly u Alpineu, Fernando Alonso u Aston Martinu, Nico Hülkenberg u Haasu i Nyck de Vries u AlphaTauriju, dok će Oscar Piastri nakon privatnog testa sa starim McLarenom po prvi put isprobati i njihov najnoviji bolid.

Frederik Vesti koji će voziti za Mercedes bit će jedini mladi vozač koji dosad nije vozio F1 bolid – svi ostali već su vozili najnovije bolide tijekom ovogodišnjih slobodnih treninga. Vesti je 20-godišnji Danac koji je ove godine u svojoj prvoj sezoni F2 završio deveti, a tamo će voziti i dogodine.

Vozačke postave za test u Abu Dhabiju

MomčadRedovni vozačiMladi vozači
Red BullMax Verstappen (nije potvrđeno)Liam Lawson
FerrariCharles Leclerc/Carlos SainzRobert Švarcman
MercedesGeorge Russell/Lewis HamiltonFrederik Vesti
AlpinePierre GaslyJack Doohan
McLarenLando NorrisOscar Piastri
Alfa RomeoValtteri BottasTheo Pourchaire
Aston MartinFernando Alonso/Lance StrollFelipe Drugovich
HaasNico HülkenbergPietro Fittipaldi
AlphaTauriYuki TsunodaNyck de Vries
WilliamsAlex AlbonLogan Sargeant

Komentiraj

7 komentara

  1. Volio bih da u jednoj od idućih sezona mali Jack Doohan završi u F1. Malo sam ga pratio u F2 i u nekoliko navrata su ga spletovi loših okolnosti udaljili od pobjede, a plus što je sin legende MotoGP-a pa da se i tako poveže lijepa priča (ali ne na račun toga da ima ulaznicu za F1)



    4

    0
  2. Ferrari
    TJ7 Prikaži

    Ekipa, vozačke postave se ne vide u Android aplikaciji (i dalje verzija 1.1.0). U Chromeu na istom mobitelu su uredno prikazane.



    1

    0
  3. Sebastian Vettel
    Pastor Prikaži

    AM neće dati Alonsu cijeli dan? Već su počeli…
    Koji k. im znači stavljati Strolla u bolid koji vozi cijelu sezonu? 🤦‍♂️

    Biće zanimljivo koliko će ovi novi doći blizu iskusnim timskim kolegama. Možda neko i dobije iskusnijeg kolegu…😀



    6

    0
  4. Moze li jedan clanak o karijeri “mog” vettela!? Mislim da je 4-rostruki svjetski prvak zasluzio da se osvrne na njegovu karjeru s par rjeci… 🙂 GO, GO, GO VETEL mislim da je ADIO ali ja se nadam da cemo ga jos nekad gledat bar ko ne nadanu zamjenu za nekog vozaca!!!



    8

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni