Izdvojeno

Alonso: Opet problemi s pouzdanošću na mom bolidu

Piše: Ante Vetma

Prije 2 tjedana, 24 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Fernando Alonso nije bio presretan nakon što je posljednju utrku ove sezone opet morao parkirati prije cilja.

Njegov Alpine je izdržao 28 krugova, te je tako Alonso odustao po četvrti put u posljednjih sedam utrka.

“Nažalost, ponovo problem s motorom.”

“To je na neki način sažetak ove godine. Nažalost, s bolidom broj 14 se uvijek događaju ovakve stvari. Ovo je samo još jedan slučaj.”

“Sretan sam jer je sezona gotova. Tu su neke činjenice koje su bile protiv nas u bolidu 14, a pritom mislim na šest odustajanja. Neke stvari se ne računaju kao odustajanje, ali su svejedno bile to, poput problema u kvalifikacijama u Australiji, sprint u Austriji i slično.”

“Mislim da sam imao devet ili deset problema povezanih s pouzdanošću. Na ovom nivou to nije prihvatljivo i sve su se dogodile baš na mom bolidu.”

“Sretan sam što je gotovo i sutra kreće mjerenje sjedala u Astonu. U utorak je test guma, a onda se nadam da će u novom projektu biti više sreće.”

Unatoč spomenutim problemima, Alpine je sezonu završio 14 bodova ispred McLarena, a to je potvrdio Esteban Ocon sedmim mjestom u Abu Dhabiju.

Alonso kaže da će mu Alpine i Renault ostati u dobrom sjećanju:

“Danas sam frustriran i tu se ne može ništa napraviti, ali sam vrlo zahvalan i uvijek ću se s lijepim uspomenama prisjećati Alpinea i Renaulta.”

“Osvojili smo dva prvenstva, proveo sam devet godina života s Renaultom ili Alpineom, tako da ću im uvijek biti zahvalan i želim im sve najbolje iduće sezone.”

Komentiraj

24 komentara

  1. Fernando Alonso 14
    tapa-tapa Prikaži

    Koja vozačina a ovakve kante mora voziti…



    34

    2
  2. Carlos Sainz 55
    2CV6 Prikaži

    Sjajno vozi i želim mu srecu u AM – ali sam zbunjen – mora da je angažovao PR savjetnika.



    20

    0
  3. Koliko su mu samo bodova prosuli u Alpini…
    nadam se vise sreće u Spriteu dogodine :D



    15

    0
  4. Fernando Alonso
    Brane FA14 Prikaži

    Ajmo Aston…napravite neki pomak za nagodinu…nemojte samo blebetati prazne fraze



    10

    2
  5. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Ante i ljubav prema Alonsu.
    Do kada Ante? :)

    ;)

    Kako samo izvučeš uvijek nešto “mrljavo” o Alonsu?

    …….”mazni” jedan dobar tekst ili kolumnu o Vettelu…….. OK?

    Peace, brother…… peace.

    I Alonsu uvijek nešto direktno kaže…… pa zvuči….. grozno.



    9

    1
    • Stefan Bellof
      pigmalion Prikaži

      ISPRAVAK:

      I Alonso uvijek nešto direktno kaže…… pa zvuči….. grozno.


      0

      1
    • Možda Ante potajno voli Alonsa samo se to boji priznati. Ja toliko pažnje ne dajem nekome tko me ne zanima.. Sad za ozbiljno, Alonso često razmišlja na glas. Iskreno više volim u životu takve ljude nego neke koji glume dobrice a u stvarnosti su još gori. Recimo od Maxa cijenim što je rekao da mu je drago što ga ekipa nije tražila da štopa Leclerca. Bolje da je to rekao iskreno nego da je to upakirao u nekakvo pr sranje. Znam da , zvuči licemjerno nakon prošle sezone no mislim da bi svi radije voljeli cuti nekakva iskrena mišljenja vozača o svemu nego ono što im netko kaže da moraju reći da bi ispali bolji u očima drugih.



      1

      0
  6. Fernando Alonso
    junior Prikaži

    Alonso novinarima diljem svijeta: why always me?



    1

    0
  7. Michael Schumacher
    Unwoken European Prikaži

    Alonsova karijera je tako tužna. S jedne strane smatram sa su neki postigli previše, kao Vettel i Hamilton, a Alonso je prema onome što je radio i što predstavlja je trebao imati mnogo više naslova. Da je pravde Alonso bi imao barem 5 naslova, a ova dvojca, koji zajedno imaju 11 naslova, su trebali imati drastično manje.



    6

    3
    • Fernando Alonso
      Brane FA14 Prikaži

      5 naslova mu je izmaklo za svega 8 bodova ukupno, znači pišljivih 8 bodova….



      1

      0
    • Lewis Hamilton
      smr201 Prikaži

      Zašto su “trebali” njih dva imati manje naslova?



      3

      0
    • Pirelli Wet
      r2d2 Donator Prikaži

      Svatko na kraju dobije što zaslužuje. ŠBBKBB i bili smo bolji ali smo izgubili je besmisleno jer nije tako bilo. Moj doprinos raspravi o tome tko je zaslužio više a tko ne je lista višestrukih prvaka poredanih po bodovima koje su osvajali po nastupu ( sve preračunato na današnji sistem). Za usporedbui dajem i 6 zadnjih jednostrukih prvaka. Kao i svaki statistički pokazatelj i ovaj ima neke slabosti (stvari koje treba uzeti u obzir pri interpretaciji. poput pouzdanosti ili tragičnog kraja karijere itd….) ali je (barem meni) zanimljiv.

      Fangio: 16.24, Hamilton: 15.47, Ascari: 13.48, Schumacher: 12.94, Prost: 12.62, Verstappen: 12.37, Clark: 11.99, Senna: 11.64, Stewart: 11.34, Vettel: 11.12, Hakkinen: 8.73, Piquet: 8.28, Alonso: 8.23, Lauda: 7.94, Brabham: 7.51, Fitipaldi: 6.94, G. Hill: 6.03
      D. Hill: 9.63, N. Rosberg: 8.63, Mansell: 8.13, Raikkonen: 8.11, Button: 6.03, J. Villeneuve: 5.28



      1

      0
      • Ferrari
        Mrgud Prikaži

        Kreativno, neloša ideja. Zanimljivo bi bilo vidjeti kakva bi bila statistika kada bi u obzir uzeo samo sezone u kojima su vozaci imali kompetitivan auto, odnosno borili su se za naslov. Npr, vjerujem da ovdje u statisku ulaze Michaelove godine u Mercedesu pri kraju karijere, Alonsove iz doba GP2 motora, JV iz doba BAR-a…
        Pa eto, ako imas volje, mozda bi ciljanje uzorka na takav nacin donekle izjednacilo neke stvari.



        2

        0
        • Pirelli Wet
          r2d2 Donator Prikaži

          Ako se Alonsu makne drugi stint u McLarenu (2015-2018), znači i Honda i Renault motori dođe na 10.11 bodova po nastupu. Nemam volje kopati za ostale, a i problem je da tu ulazimo u ŠBBKBB razmatranja. Npr. da Ascari i Clark (najbolji dvostruki prvaci) nisu poginuli, nastavili bi voziti i moguća su dva glavna scenarija: 1. ostvariovali bi iste ili bolje rezultate i osvojili bi više od dva naslova ili 2. ostali bi dvostruki prvaci i pokvarili bi broj osvojenih bodova po nastupu. Bez obzira možemo reći da oni prije Alonsa zaslužuju više od dva naslova.
          Drugi problem izostavljanja nekonkurentnih sezona je kakva je bila konkurencija u sezonama kada su dotični imali konkurentan bolid, tj opet brojevi neće dati potpunu sliku.
          Brojeve treba uzeti kakvi jesu ali donositi zaključke uzimajući u obzir sve što brojevi predstavljaju.


          0

          0
        • Pirelli Wet
          r2d2 Donator Prikaži

          Preskočio sam Verstappena ali on je još zelen.


          0

          0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni