Fernando Alonso nije bio presretan nakon što je posljednju utrku ove sezone opet morao parkirati prije cilja.
Njegov Alpine je izdržao 28 krugova, te je tako Alonso odustao po četvrti put u posljednjih sedam utrka.
“Nažalost, ponovo problem s motorom.”
“To je na neki način sažetak ove godine. Nažalost, s bolidom broj 14 se uvijek događaju ovakve stvari. Ovo je samo još jedan slučaj.”
“Sretan sam jer je sezona gotova. Tu su neke činjenice koje su bile protiv nas u bolidu 14, a pritom mislim na šest odustajanja. Neke stvari se ne računaju kao odustajanje, ali su svejedno bile to, poput problema u kvalifikacijama u Australiji, sprint u Austriji i slično.”
“Mislim da sam imao devet ili deset problema povezanih s pouzdanošću. Na ovom nivou to nije prihvatljivo i sve su se dogodile baš na mom bolidu.”
“Sretan sam što je gotovo i sutra kreće mjerenje sjedala u Astonu. U utorak je test guma, a onda se nadam da će u novom projektu biti više sreće.”
Unatoč spomenutim problemima, Alpine je sezonu završio 14 bodova ispred McLarena, a to je potvrdio Esteban Ocon sedmim mjestom u Abu Dhabiju.
Alonso kaže da će mu Alpine i Renault ostati u dobrom sjećanju:
“Danas sam frustriran i tu se ne može ništa napraviti, ali sam vrlo zahvalan i uvijek ću se s lijepim uspomenama prisjećati Alpinea i Renaulta.”
“Osvojili smo dva prvenstva, proveo sam devet godina života s Renaultom ili Alpineom, tako da ću im uvijek biti zahvalan i želim im sve najbolje iduće sezone.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koja vozačina a ovakve kante mora voziti…
34
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sjajno vozi i želim mu srecu u AM – ali sam zbunjen – mora da je angažovao PR savjetnika.
20
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
starost donosi mudrost.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koliko su mu samo bodova prosuli u Alpini…
nadam se vise sreće u Spriteu dogodine :D
15
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Karma!
3
20
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa rekao bi to i za Renault. Alpine nikako nije na nivou renomea Renaulta u f1.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ajmo Aston…napravite neki pomak za nagodinu…nemojte samo blebetati prazne fraze
10
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Htio plus staviti, sorry.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Smaras vise brt….
6
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ante i ljubav prema Alonsu.
Do kada Ante? :)
;)
Kako samo izvučeš uvijek nešto “mrljavo” o Alonsu?
…….”mazni” jedan dobar tekst ili kolumnu o Vettelu…….. OK?
Peace, brother…… peace.
I Alonsu uvijek nešto direktno kaže…… pa zvuči….. grozno.
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ISPRAVAK:
I Alonso uvijek nešto direktno kaže…… pa zvuči….. grozno.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Možda Ante potajno voli Alonsa samo se to boji priznati. Ja toliko pažnje ne dajem nekome tko me ne zanima.. Sad za ozbiljno, Alonso često razmišlja na glas. Iskreno više volim u životu takve ljude nego neke koji glume dobrice a u stvarnosti su još gori. Recimo od Maxa cijenim što je rekao da mu je drago što ga ekipa nije tražila da štopa Leclerca. Bolje da je to rekao iskreno nego da je to upakirao u nekakvo pr sranje. Znam da , zvuči licemjerno nakon prošle sezone no mislim da bi svi radije voljeli cuti nekakva iskrena mišljenja vozača o svemu nego ono što im netko kaže da moraju reći da bi ispali bolji u očima drugih.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Alonso novinarima diljem svijeta: why always me?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Alonsova karijera je tako tužna. S jedne strane smatram sa su neki postigli previše, kao Vettel i Hamilton, a Alonso je prema onome što je radio i što predstavlja je trebao imati mnogo više naslova. Da je pravde Alonso bi imao barem 5 naslova, a ova dvojca, koji zajedno imaju 11 naslova, su trebali imati drastično manje.
6
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
5 naslova mu je izmaklo za svega 8 bodova ukupno, znači pišljivih 8 bodova….
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
kako si došao do brojke pet?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislio je na dodatna 3 (i u pravu je za 8 bodova), a 5 ukupno.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Frantic tako je….malo sam se krivo izrazio, misleći da će biti jasno, pored 2 osvojena da je bio blizu još 3
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zašto su “trebali” njih dva imati manje naslova?
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Trebali su imati manje naslova jer je Alonso bolji vozač od obojce, a zadnjih 15 godina je vozio kante.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svatko na kraju dobije što zaslužuje. ŠBBKBB i bili smo bolji ali smo izgubili je besmisleno jer nije tako bilo. Moj doprinos raspravi o tome tko je zaslužio više a tko ne je lista višestrukih prvaka poredanih po bodovima koje su osvajali po nastupu ( sve preračunato na današnji sistem). Za usporedbui dajem i 6 zadnjih jednostrukih prvaka. Kao i svaki statistički pokazatelj i ovaj ima neke slabosti (stvari koje treba uzeti u obzir pri interpretaciji. poput pouzdanosti ili tragičnog kraja karijere itd….) ali je (barem meni) zanimljiv.
Fangio: 16.24, Hamilton: 15.47, Ascari: 13.48, Schumacher: 12.94, Prost: 12.62, Verstappen: 12.37, Clark: 11.99, Senna: 11.64, Stewart: 11.34, Vettel: 11.12, Hakkinen: 8.73, Piquet: 8.28, Alonso: 8.23, Lauda: 7.94, Brabham: 7.51, Fitipaldi: 6.94, G. Hill: 6.03
D. Hill: 9.63, N. Rosberg: 8.63, Mansell: 8.13, Raikkonen: 8.11, Button: 6.03, J. Villeneuve: 5.28
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kreativno, neloša ideja. Zanimljivo bi bilo vidjeti kakva bi bila statistika kada bi u obzir uzeo samo sezone u kojima su vozaci imali kompetitivan auto, odnosno borili su se za naslov. Npr, vjerujem da ovdje u statisku ulaze Michaelove godine u Mercedesu pri kraju karijere, Alonsove iz doba GP2 motora, JV iz doba BAR-a…
Pa eto, ako imas volje, mozda bi ciljanje uzorka na takav nacin donekle izjednacilo neke stvari.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako se Alonsu makne drugi stint u McLarenu (2015-2018), znači i Honda i Renault motori dođe na 10.11 bodova po nastupu. Nemam volje kopati za ostale, a i problem je da tu ulazimo u ŠBBKBB razmatranja. Npr. da Ascari i Clark (najbolji dvostruki prvaci) nisu poginuli, nastavili bi voziti i moguća su dva glavna scenarija: 1. ostvariovali bi iste ili bolje rezultate i osvojili bi više od dva naslova ili 2. ostali bi dvostruki prvaci i pokvarili bi broj osvojenih bodova po nastupu. Bez obzira možemo reći da oni prije Alonsa zaslužuju više od dva naslova.
Drugi problem izostavljanja nekonkurentnih sezona je kakva je bila konkurencija u sezonama kada su dotični imali konkurentan bolid, tj opet brojevi neće dati potpunu sliku.
Brojeve treba uzeti kakvi jesu ali donositi zaključke uzimajući u obzir sve što brojevi predstavljaju.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Preskočio sam Verstappena ali on je još zelen.
0
0