Izdvojeno

Alonso: Opet problemi s pouzdanošću na mom bolidu

Piše: Ante Vetma

Prije 1 godinu, 24 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Fernando Alonso nije bio presretan nakon što je posljednju utrku ove sezone opet morao parkirati prije cilja.

Njegov Alpine je izdržao 28 krugova, te je tako Alonso odustao po četvrti put u posljednjih sedam utrka.

“Nažalost, ponovo problem s motorom.”

“To je na neki način sažetak ove godine. Nažalost, s bolidom broj 14 se uvijek događaju ovakve stvari. Ovo je samo još jedan slučaj.”

“Sretan sam jer je sezona gotova. Tu su neke činjenice koje su bile protiv nas u bolidu 14, a pritom mislim na šest odustajanja. Neke stvari se ne računaju kao odustajanje, ali su svejedno bile to, poput problema u kvalifikacijama u Australiji, sprint u Austriji i slično.”

“Mislim da sam imao devet ili deset problema povezanih s pouzdanošću. Na ovom nivou to nije prihvatljivo i sve su se dogodile baš na mom bolidu.”

“Sretan sam što je gotovo i sutra kreće mjerenje sjedala u Astonu. U utorak je test guma, a onda se nadam da će u novom projektu biti više sreće.”

Unatoč spomenutim problemima, Alpine je sezonu završio 14 bodova ispred McLarena, a to je potvrdio Esteban Ocon sedmim mjestom u Abu Dhabiju.

Alonso kaže da će mu Alpine i Renault ostati u dobrom sjećanju:

“Danas sam frustriran i tu se ne može ništa napraviti, ali sam vrlo zahvalan i uvijek ću se s lijepim uspomenama prisjećati Alpinea i Renaulta.”

“Osvojili smo dva prvenstva, proveo sam devet godina života s Renaultom ili Alpineom, tako da ću im uvijek biti zahvalan i želim im sve najbolje iduće sezone.”

🎯 Vaša reklama ovdje?

Nudite proizvod ili uslugu? Reklamirajte se na najposjećenijem specijaliziranom sportskom portalu u Hrvatskoj. Kontaktirajte nas na [email protected].

Komentiraj

24 komentara

  1. Fernando Alonso 14
    tapa-tapa Prikaži

    Koja vozačina a ovakve kante mora voziti…



    34

    2
  2. Carlos Sainz 55
    2CV6 Prikaži

    Sjajno vozi i želim mu srecu u AM – ali sam zbunjen – mora da je angažovao PR savjetnika.



    20

    0
  3. Koliko su mu samo bodova prosuli u Alpini…
    nadam se vise sreće u Spriteu dogodine :D



    15

    0
  4. Fernando Alonso 14
    Brane FA14 Prikaži

    Ajmo Aston…napravite neki pomak za nagodinu…nemojte samo blebetati prazne fraze



    10

    2
  5. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Ante i ljubav prema Alonsu.
    Do kada Ante? :)

    ;)

    Kako samo izvučeš uvijek nešto “mrljavo” o Alonsu?

    …….”mazni” jedan dobar tekst ili kolumnu o Vettelu…….. OK?

    Peace, brother…… peace.

    I Alonsu uvijek nešto direktno kaže…… pa zvuči….. grozno.



    9

    1
    • Stefan Bellof
      pigmalion Prikaži

      ISPRAVAK:

      I Alonso uvijek nešto direktno kaže…… pa zvuči….. grozno.


      0

      1
    • Možda Ante potajno voli Alonsa samo se to boji priznati. Ja toliko pažnje ne dajem nekome tko me ne zanima.. Sad za ozbiljno, Alonso često razmišlja na glas. Iskreno više volim u životu takve ljude nego neke koji glume dobrice a u stvarnosti su još gori. Recimo od Maxa cijenim što je rekao da mu je drago što ga ekipa nije tražila da štopa Leclerca. Bolje da je to rekao iskreno nego da je to upakirao u nekakvo pr sranje. Znam da , zvuči licemjerno nakon prošle sezone no mislim da bi svi radije voljeli cuti nekakva iskrena mišljenja vozača o svemu nego ono što im netko kaže da moraju reći da bi ispali bolji u očima drugih.



      1

      0
  6. Fernando Alonso
    junior Prikaži

    Alonso novinarima diljem svijeta: why always me?



    1

    0
  7. Flavio Briatore
    Unwoken European Prikaži

    Alonsova karijera je tako tužna. S jedne strane smatram sa su neki postigli previše, kao Vettel i Hamilton, a Alonso je prema onome što je radio i što predstavlja je trebao imati mnogo više naslova. Da je pravde Alonso bi imao barem 5 naslova, a ova dvojca, koji zajedno imaju 11 naslova, su trebali imati drastično manje.



    6

    3
    • Fernando Alonso 14
      Brane FA14 Prikaži

      5 naslova mu je izmaklo za svega 8 bodova ukupno, znači pišljivih 8 bodova….



      1

      0
    • Lewis Hamilton
      smr201 Prikaži

      Zašto su “trebali” njih dva imati manje naslova?



      3

      0
    • Pirelli Wet
      r2d2 Donator Prikaži

      Svatko na kraju dobije što zaslužuje. ŠBBKBB i bili smo bolji ali smo izgubili je besmisleno jer nije tako bilo. Moj doprinos raspravi o tome tko je zaslužio više a tko ne je lista višestrukih prvaka poredanih po bodovima koje su osvajali po nastupu ( sve preračunato na današnji sistem). Za usporedbui dajem i 6 zadnjih jednostrukih prvaka. Kao i svaki statistički pokazatelj i ovaj ima neke slabosti (stvari koje treba uzeti u obzir pri interpretaciji. poput pouzdanosti ili tragičnog kraja karijere itd….) ali je (barem meni) zanimljiv.

      Fangio: 16.24, Hamilton: 15.47, Ascari: 13.48, Schumacher: 12.94, Prost: 12.62, Verstappen: 12.37, Clark: 11.99, Senna: 11.64, Stewart: 11.34, Vettel: 11.12, Hakkinen: 8.73, Piquet: 8.28, Alonso: 8.23, Lauda: 7.94, Brabham: 7.51, Fitipaldi: 6.94, G. Hill: 6.03
      D. Hill: 9.63, N. Rosberg: 8.63, Mansell: 8.13, Raikkonen: 8.11, Button: 6.03, J. Villeneuve: 5.28



      1

      0
      • Ferrari
        Mrgud Prikaži

        Kreativno, neloša ideja. Zanimljivo bi bilo vidjeti kakva bi bila statistika kada bi u obzir uzeo samo sezone u kojima su vozaci imali kompetitivan auto, odnosno borili su se za naslov. Npr, vjerujem da ovdje u statisku ulaze Michaelove godine u Mercedesu pri kraju karijere, Alonsove iz doba GP2 motora, JV iz doba BAR-a…
        Pa eto, ako imas volje, mozda bi ciljanje uzorka na takav nacin donekle izjednacilo neke stvari.



        2

        0
        • Pirelli Wet
          r2d2 Donator Prikaži

          Ako se Alonsu makne drugi stint u McLarenu (2015-2018), znači i Honda i Renault motori dođe na 10.11 bodova po nastupu. Nemam volje kopati za ostale, a i problem je da tu ulazimo u ŠBBKBB razmatranja. Npr. da Ascari i Clark (najbolji dvostruki prvaci) nisu poginuli, nastavili bi voziti i moguća su dva glavna scenarija: 1. ostvariovali bi iste ili bolje rezultate i osvojili bi više od dva naslova ili 2. ostali bi dvostruki prvaci i pokvarili bi broj osvojenih bodova po nastupu. Bez obzira možemo reći da oni prije Alonsa zaslužuju više od dva naslova.
          Drugi problem izostavljanja nekonkurentnih sezona je kakva je bila konkurencija u sezonama kada su dotični imali konkurentan bolid, tj opet brojevi neće dati potpunu sliku.
          Brojeve treba uzeti kakvi jesu ali donositi zaključke uzimajući u obzir sve što brojevi predstavljaju.


          0

          0
        • Pirelli Wet
          r2d2 Donator Prikaži

          Preskočio sam Verstappena ali on je još zelen.


          0

          0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Koliko je daleko bila Leclercova pobjeda?

Analiza // Andro Rak

Završila je pretposljednja utrka kalendara Formule 1 na ulicama Las Vegasa O samom događaju je napisano pregršt tekstova uz neviđenu pompu oko samog eventa pa ćemo se ovdje pokušati manje fokusirati na neke „cringe“ trenutke, a više na sami sportski događaj koji je sve u svemu donio zanimljivost i na samome vrhu Borba u vrhu se odvijala između Ferrarija i Red Bulla, točnije Verstappena i Leclerca, gdje se uz pomoć SC-a...

Alonsov masterclass

Analiza // Andro Rak

Nakon nekoliko prijašnjih analiza što momčadi tako i vozača došlo je vrijeme za podrobniju analizu najstarijeg od svih Nekima drag nekima mrzak, ali vjerojatno svima vozač koji plijeni pažnju svojim vožnjama (bome i karakterom) iz vikenda u vikend od ranih dvijetisućitih pa do Velike Nagrade Brazila prethodnog vikenda, a tko zna koliko još Stoga, uživajmo u ovakvim izvedbama dok traju kao i u ovakvim utrkama koje Interlagos...

Hamilton vs. Leclerc

Analiza // Andro Rak

Kroz prizmu taktike i odabira guma za završetak utrke u Meksiku sve se svelo na medium ili hard Što odabrati ovisi o postavkama bolida, pretpostavljenoj potrošnji guma i slično Svaka od ekipa ima simulacijski softver pomoću kojih provjerava ogromne količine podataka koje će na kraju dovesti do jedne konačne odluke Naravno, puno je parametara u igri, ali čini se da se u Ferrariju od hrpe podataka znaju pogubiti pa možemo izreći...

Još kolumni