Izdvojeno

Verstappen: Drago mi je da me nisu tražili da blokiram Leclerca

Piše: Ante Vetma

Prije 2 tjedana, 40 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Max Verstappen kaže da mu je drago što nije primio naredbu ekipe da uspori i blokira Charlesa Leclerca kako bi mu se eventualno lakše približio timski kolega Sergio Perez. Max kaže da to “ne bi bio lijep način za zaključiti sezonu”.

Svjetski prvak tako je došao do svoje 15. pobjede u sezoni, što je potpuno nevjerojatno s obzirom na to kako je ova godina započela.

“Nije bilo poziva da to učinim, ali to je bila nezgodna odluka.”

“Ne želite da se dogodi… Mislim, možete možda blokirati, ali je li to pošteno utrkivanje? Mislim da to ne bi bio najljepši način da se zaključi ovakva sezona.”

“Izgledalo je kao da je Checo hvatao priključak i da bi mogao zaprijetiti na kraju, ali je onda izgubio vremena u gunguli s Pierreom i Alexom. Tamo je izgubio nešto vremena, vidio sam to na ekranu pokraj staze.”

Verstappen priznaje da su i on i Perez štedjeli gume u srednjem stintu bojeći se hoće li izdržati predviđeni broj krugova.

“U drugom stintu smo predvidjeli visoku degradaciju. No, gledajući iz ove perspektive – mogli smo obojica pritisnuti malo više. No, lako je sad reći.”

“U tom trenutku smo mislili da moramo čuvati gume. Imali smo puno sjajnih vikenda ove sezone, ali čak i tijekom sjajnih vikenda možete nešto naučiti.”

Komentiraj

40 komentara

  1. Ferrari
    karlo_b Prikaži

    Pa prošle godine je isto radio perez za njega hamiltonu… 🤣



    25

    0
  2. Meni bas ovo palona pamet tjekom trke mogo je na radio javit da su mu gume “popustile” i usporit i malo se “potuc” s Leclerom i u to bi Perez ih stigo… Mislim svima nama je prilicno jasno da je Perez SIGURNO potpiso da je vozac broj 2 i mlati hebene pare, vozi dobro auto i upisat se par pobjeda i to je to nesta ala barichello ili bottas ne podrzavam ali tako to i najbolje funkcnonira za momcad ali verstapenu je bitno da opet slijedece sezone ima covjeka koji mu drzi leđa fakat mu je mogo pomoc danas… Iako nije mi jasno da se tako grcevito bore za drugo mjesto… Sta je reko veliki Senna: “biti drugi znaci bit prvi među “gubitnicima”



    21

    1
  3. Pirelli Hypersoft
    MarkoCro33 Prikaži

    A proslogodisnje Perezovo kocenje Lewisa i kontroverzna odluka sudaca je lijep nacin za osvojiti prvenstvo i zakljuciti sezonu?😂



    27

    4
  4. Ne želite da se dogodi… Mislim, možete možda blokirati, ali je li to pošteno utrkivanje? Mislim da to ne bi bio najljepši način da se zaključi ovakva sezona

    Prejako.. Od Maxa… Epic …



    29

    4
  5. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    Oba naslova mozes okacit macku o rep,ocito nisi timski igrac,trebat ce ti SP opet ali mozda on odluci malo promijenit plocu.
    Da je CL malo bolji bolid i tim obrisa bi pod sa tobom.
    Po meni je CL bolji vozac,bolji timski igrac i posteniji.Ovom balavcu uvijek je bilo nesto drugo krivo kad bi napravia gresku,ili vjetar,kocnice itd,nikad on kriv,a CL bez muljanja prizna kad on pogrijesi.



    12

    25
  6. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Prikaži

    Mora da je RB uzeo Horvatinčića kao savjetnika.



    7

    1
  7. Mislim, možete možda blokirati, ali je li to pošteno utrkivanje?

    Sa postenim utrkivanjem bi imao jednu titulu, a ne dvije



    11

    17
    • Carlos Sainz 55
      2CV6 Prikaži

      100 % tacno – ali ni Lewis ih ne bi imao 7.



      26

      4
    • Vi svi fanovi Lewisa trubite o tome kao da je to jedina bitna stvar te sezone. Perez mu je zapravo jako malo pomogao direktnim uzimanjem bodova konkurenciji . U par utrka je dobro zadržavao Lewisa i to je to. Bottas je npr uzimao pobjede Vettelu ili ga držao u sendviću sa Lewisom da ovaj nema kamo na startu. Nerijetko je završio na poziciji ispred Ferrarija. To je pomoć a ne 3 zadržavanja u cijeloj sezoni. Da se vratim na poantu poštenog utrkivanja? A bilo bi fer da je odlučilo prvenstvo to što su Bottas i Ham torpedirali Maxa van utrka ili pirelijeva guma u Baku kod sigurnog vodstva? To je cca 50,60 i više bodova i kraj priča o naslovu prije Brazila. Nije samo zadnja utrka odlučivala nego svaka u određenom postotku. Svaka je bitna i Perez je pomogao, no da je bilo pošteno tokom godine Max ne bi ni trebao tu pomoć.



      7

      5
      • ima 5 ili 6 utrka na kojim je Perez uticao na rezultat utrke ili uzeo bod najbržim krugom tako da nije sad baš da nije napravio prevagu



        2

        2
        • Ono što sam naveo gore je dovelo do toga da mu treba pomoć Pereza. Bez toga bi dvije utrke prije kraja bio prvak. Aposlutno je zasluženo osvojio naslov isključivo svojim vožnjama. Bodovno je više pomogao Bottas Lewisu u rusiji 2018 ako se ne varam poklanjanjem pobjede Lewisu i završavanjem ispred Vettela nego što je bodova otkinu Perez Lewisu cijele prošle sezone.



          2

          0
  8. Carlos Sainz 55
    2CV6 Prikaži

    Mislio sam da je Maks pametniji – ovaj komentar pokazuje da nije.
    Svi se još sjecamo kraja prošle sezone ..i njegovog oduševljenja i epiteta koje je “dijelio” Perezu dok je ispred sebe gledao borbu Pereza i Lewisa – koja je njemu išla u prilog.
    Sad sam siguran sam da se to nece više nikad ponoviti.



    9

    7
  9. Charles Leclerc 16
    ferarista Prikaži

    Kaj je na kraju s nakitom😁 od hamiltona, to se više ne spominje zadnjih par utrka,jel skidao to ili kaj?



    7

    1
  10. Čitam, i pitam se, i čudim se, i ne vjerujem…. 😯



    2

    0
  11. Bravo Max, ovakav rasplet je najpošteniji.



    4

    2
  12. Razlika (da je Max zapravo moro usporit da zaustavi Leclerca)od prosle godine je ta što prosle godine Perez nije usporavo iz vodstva od 7 sek cca da bi usporio Hamiltona, on je to radio nakon sto ga je Hamilton dostigo. Tako da to nije baš usporedivo ni jednako jer mislim da bi usporavanje iz tolikog vodstva bilo neviđeno. To šta Checo nije mogo drzat tempo s Maxom i šlepat se s desnom, to je njegova krivica.



    30

    2
  13. ”“U drugom stintu smo predvidjeli visoku degradaciju na mediumu. ‘
    -ali niko nije vozio drugi stint na mediumu?


    0

    0
  14. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Kada je bilo obrnuto i Perez je doslovno stao na stazi da uspori Hamiltona, to je bila “herojska vožnja”. Prilično licemjerno od Maxa.



    3

    3
  15. Hahahahaha,koje licemjerstvo…..



    2

    0
  16. Samo čekam iduću sezonu kad budu tijesnija utrka za naslov da Perez negdje zatvori vrata. Kad se sjetim Ferrarija iz 2007. i 2008. odnosno Kimi – Massa koliko su timski radili.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni