Lewis Hamilton nije skrivao nezadovoljstvo Mercedesovim bolidom nakon kvalifikacija za VN Abu Dhabija u kojima su i on i njegov timski kolega George Russell kasnili po šest desetinki za najbržim Maxom Verstappenom.
Hamilton je osvojio peto, a Russell šesto mjesto za sutrašnji start.
“Poskakivanje se vratilo, stoga nije tako lako”, rekao je sedmerostruki prvak.
Očekivao je da će Red Bull biti jači nego u Brazilu, no ne i da će razmak biti toliko velik, a među problemima je istaknuo još kočnice i drag.
“Gubimo šest desetinki na pravcu. Podsjetilo me na neke prijašnje utrke poput Austina.”
“Tu su i kočnice, poskakivanje je vjerojatno na prvom mjestu. Drag nam je najveća slabost ili dijeli prvo mjesto. Tu je i hrpa drugih stvari.”
“Očito imamo downforcea, samo moramo napraviti puno efikasniji bolid. Mislim da svi u momčadi točno znaju što su problemi i gdje smo pogriješili. Čvrsto sam uvjeren da neće napraviti idući bolid s bilo kojom od tih karakteristika.”
Dodao je kako mu rastanak od W13 neće nimalo teško pasti.
“Veselim se kraju utorka, što će biti zadnji put da moram voziti ovu stvar. Ne planiram je voziti ikad više. To neće biti jedan od bolida koje ću tražiti u ugovoru!”
Sutrašnja utrka Britancu je posljednja šansa da održi svoj rekord barem jedne pobjede u svakoj sezoni u kojoj se natjecao, a time bi srušio i rekord po broju uzastopnih sezona s barem jednom pobjedom (15) kojeg dijeli s Michaelom Schumacherom.
Nudite proizvod ili uslugu? Reklamirajte se na najposjećenijem specijaliziranom sportskom portalu u Hrvatskoj. Kontaktirajte nas na [email protected].
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Završila je pretposljednja utrka kalendara Formule 1 na ulicama Las Vegasa O samom događaju je napisano pregršt tekstova uz neviđenu pompu oko samog eventa pa ćemo se ovdje pokušati manje fokusirati na neke „cringe“ trenutke, a više na sami sportski događaj koji je sve u svemu donio zanimljivost i na samome vrhu Borba u vrhu se odvijala između Ferrarija i Red Bulla, točnije Verstappena i Leclerca, gdje se uz pomoć SC-a...
Nakon nekoliko prijašnjih analiza što momčadi tako i vozača došlo je vrijeme za podrobniju analizu najstarijeg od svih Nekima drag nekima mrzak, ali vjerojatno svima vozač koji plijeni pažnju svojim vožnjama (bome i karakterom) iz vikenda u vikend od ranih dvijetisućitih pa do Velike Nagrade Brazila prethodnog vikenda, a tko zna koliko još Stoga, uživajmo u ovakvim izvedbama dok traju kao i u ovakvim utrkama koje Interlagos...
Kroz prizmu taktike i odabira guma za završetak utrke u Meksiku sve se svelo na medium ili hard Što odabrati ovisi o postavkama bolida, pretpostavljenoj potrošnji guma i slično Svaka od ekipa ima simulacijski softver pomoću kojih provjerava ogromne količine podataka koje će na kraju dovesti do jedne konačne odluke Naravno, puno je parametara u igri, ali čini se da se u Ferrariju od hrpe podataka znaju pogubiti pa možemo izreći...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
https://www.youtube.com/watch?v=jrL_LzX5wv4
12
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
🤣🤣🤣🤣
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da li je taj bolid uistinu toliko los za voziti to ne znamo. Najlakše je kukati kada ne ide ..
4
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
da gubite 7 sekundi na pravcima…
gubi i Ferrari dosta na pravcu i dok su se borili za naslov nisu kukali ko vi pred zadnju trku u kojoj je prakticki sve rjesen8
11
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Po ovome sto govore Hamilton i russel, inzinjeri u Mercedesu trebaju zapaliti svoju diplomu
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Tankiraju, napravili los bolid za iducu godinu i treba ima 5% vrimena vise u zracnom tunelu..
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
u brazilu je sve bilo ok
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
opa. šumi ostaje barem s ovim rekordom na prvom mjestu onda :D
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Koliko ja vidim u textu kaže da ga dijeli sa M.S . Onda su valjda izjednačeni.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Treba sačekati kraj utrke, Hamilton još uvijek ima priliku da obori rekord. A tko zna šta se sve u utrci može desiti.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pohvale za poskakivanje!
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Onda treba ukinuti direktivu koja je uvedena na VN Belgije. Nema nikakvog učinka…….
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne, samo treba se drzat svih dijelova direktive i sudci moraju naredit Merc da podigne podnicu i problem rijesen
4
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Dizanje podnice ne bi dalo dobre rezultate u konacnoj brzini, tako da bi Merc morao postaviti raketu iza da bi bio jednako brz kao ostali bolidi. Naravno, to nije dozvoljeno, a Toto je u jednom intervju izjavio da bi to cak bilo i kažnjivo
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa u tome je poanta, ak niste u stanju sami rjesit problem poskakivanja, e onda radi “sigurnosti” ju dižite j gubite performanse, pa da vidis kak će sutit o tome kad se to pocne provodit
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bljak,koliko plakanja od sedmerostrukog prvaka,daj molim te.
Uvijek nesto,suze za leđa,suze za bolid,suze za suce,sta bi trebali reci ostali vozaci kad ste vi imali dosta godina brzi bolid od svih.
Nekako sumnjam da je MS plakao toliko kad nije imao bolid za naslov ili AS.
4
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
2012 u prvih 10 utrka, 7 kvara na bolidu, od MS-a nikada nismo čuli kritiku prema ekipi.Dapače, kada je u Kini imao šansu za pobjedu, garaža ga s*ebala tako da mu nisu dobro pričvrstili kotač.Nakon utrke je izjavio da mu je žao mehaničara jer zna da se loše osječa.Legenda.
14
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Normalno je da se zali jer merc i nije uopce konkurentan ove godine i to je veliki sok za cjelu momčad nakon toliko godina dominacije, pa je i opravdano da su svi toliko nervozni i samo svaljuju krivnju na druge….
0
1