Izdvojeno

Hamilton: Poskakivanje se vratilo

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 tjedana, 18 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Lewis Hamilton nije skrivao nezadovoljstvo Mercedesovim bolidom nakon kvalifikacija za VN Abu Dhabija u kojima su i on i njegov timski kolega George Russell kasnili po šest desetinki za najbržim Maxom Verstappenom.

Hamilton je osvojio peto, a Russell šesto mjesto za sutrašnji start.

“Poskakivanje se vratilo, stoga nije tako lako”, rekao je sedmerostruki prvak.

Očekivao je da će Red Bull biti jači nego u Brazilu, no ne i da će razmak biti toliko velik, a među problemima je istaknuo još kočnice i drag.

“Gubimo šest desetinki na pravcu. Podsjetilo me na neke prijašnje utrke poput Austina.”

“Tu su i kočnice, poskakivanje je vjerojatno na prvom mjestu. Drag nam je najveća slabost ili dijeli prvo mjesto. Tu je i hrpa drugih stvari.”

“Očito imamo downforcea, samo moramo napraviti puno efikasniji bolid. Mislim da svi u momčadi točno znaju što su problemi i gdje smo pogriješili. Čvrsto sam uvjeren da neće napraviti idući bolid s bilo kojom od tih karakteristika.”

Dodao je kako mu rastanak od W13 neće nimalo teško pasti.

“Veselim se kraju utorka, što će biti zadnji put da moram voziti ovu stvar. Ne planiram je voziti ikad više. To neće biti jedan od bolida koje ću tražiti u ugovoru!”

Sutrašnja utrka Britancu je posljednja šansa da održi svoj rekord barem jedne pobjede u svakoj sezoni u kojoj se natjecao, a time bi srušio i rekord po broju uzastopnih sezona s barem jednom pobjedom (15) kojeg dijeli s Michaelom Schumacherom.

Komentiraj

18 komentara

  1. Da li je taj bolid uistinu toliko los za voziti to ne znamo. Najlakše je kukati kada ne ide ..



    4

    4
  2. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    da gubite 7 sekundi na pravcima…
    gubi i Ferrari dosta na pravcu i dok su se borili za naslov nisu kukali ko vi pred zadnju trku u kojoj je prakticki sve rjesen8



    11

    3
  3. u brazilu je sve bilo ok



    2

    0
  4. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    opa. šumi ostaje barem s ovim rekordom na prvom mjestu onda :D



    2

    1
  5. Pohvale za poskakivanje!



    5

    2
  6. Onda treba ukinuti direktivu koja je uvedena na VN Belgije. Nema nikakvog učinka…….



    1

    3
  7. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    Bljak,koliko plakanja od sedmerostrukog prvaka,daj molim te.
    Uvijek nesto,suze za leđa,suze za bolid,suze za suce,sta bi trebali reci ostali vozaci kad ste vi imali dosta godina brzi bolid od svih.
    Nekako sumnjam da je MS plakao toliko kad nije imao bolid za naslov ili AS.



    4

    3
    • F1puls
      ivanh Prikaži

      Nekako sumnjam da je MS plakao toliko kad nije imao bolid za naslov ili AS

      2012 u prvih 10 utrka, 7 kvara na bolidu, od MS-a nikada nismo čuli kritiku prema ekipi.Dapače, kada je u Kini imao šansu za pobjedu, garaža ga s*ebala tako da mu nisu dobro pričvrstili kotač.Nakon utrke je izjavio da mu je žao mehaničara jer zna da se loše osječa.Legenda.



      14

      1
    • Normalno je da se zali jer merc i nije uopce konkurentan ove godine i to je veliki sok za cjelu momčad nakon toliko godina dominacije, pa je i opravdano da su svi toliko nervozni i samo svaljuju krivnju na druge….


      0

      1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni