Izdvojeno

Hamilton: Poskakivanje se vratilo

Piše: Lovro Andraka

Prije 1 godinu, 18 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Lewis Hamilton nije skrivao nezadovoljstvo Mercedesovim bolidom nakon kvalifikacija za VN Abu Dhabija u kojima su i on i njegov timski kolega George Russell kasnili po šest desetinki za najbržim Maxom Verstappenom.

Hamilton je osvojio peto, a Russell šesto mjesto za sutrašnji start.

“Poskakivanje se vratilo, stoga nije tako lako”, rekao je sedmerostruki prvak.

Očekivao je da će Red Bull biti jači nego u Brazilu, no ne i da će razmak biti toliko velik, a među problemima je istaknuo još kočnice i drag.

“Gubimo šest desetinki na pravcu. Podsjetilo me na neke prijašnje utrke poput Austina.”

“Tu su i kočnice, poskakivanje je vjerojatno na prvom mjestu. Drag nam je najveća slabost ili dijeli prvo mjesto. Tu je i hrpa drugih stvari.”

“Očito imamo downforcea, samo moramo napraviti puno efikasniji bolid. Mislim da svi u momčadi točno znaju što su problemi i gdje smo pogriješili. Čvrsto sam uvjeren da neće napraviti idući bolid s bilo kojom od tih karakteristika.”

Dodao je kako mu rastanak od W13 neće nimalo teško pasti.

“Veselim se kraju utorka, što će biti zadnji put da moram voziti ovu stvar. Ne planiram je voziti ikad više. To neće biti jedan od bolida koje ću tražiti u ugovoru!”

Sutrašnja utrka Britancu je posljednja šansa da održi svoj rekord barem jedne pobjede u svakoj sezoni u kojoj se natjecao, a time bi srušio i rekord po broju uzastopnih sezona s barem jednom pobjedom (15) kojeg dijeli s Michaelom Schumacherom.

🎯 Vaša reklama ovdje?

Nudite proizvod ili uslugu? Reklamirajte se na najposjećenijem specijaliziranom sportskom portalu u Hrvatskoj. Kontaktirajte nas na [email protected].

Komentiraj

18 komentara

  1. Da li je taj bolid uistinu toliko los za voziti to ne znamo. Najlakše je kukati kada ne ide ..



    4

    4
  2. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    da gubite 7 sekundi na pravcima…
    gubi i Ferrari dosta na pravcu i dok su se borili za naslov nisu kukali ko vi pred zadnju trku u kojoj je prakticki sve rjesen8



    11

    3
  3. Kimi Raikkonen
    drstrain Prikaži

    u brazilu je sve bilo ok



    2

    0
  4. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    opa. šumi ostaje barem s ovim rekordom na prvom mjestu onda :D



    2

    1
  5. Pohvale za poskakivanje!



    5

    2
  6. Onda treba ukinuti direktivu koja je uvedena na VN Belgije. Nema nikakvog učinka…….



    1

    3
  7. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    Bljak,koliko plakanja od sedmerostrukog prvaka,daj molim te.
    Uvijek nesto,suze za leđa,suze za bolid,suze za suce,sta bi trebali reci ostali vozaci kad ste vi imali dosta godina brzi bolid od svih.
    Nekako sumnjam da je MS plakao toliko kad nije imao bolid za naslov ili AS.



    4

    3
    • F1puls
      ivanh Prikaži

      Nekako sumnjam da je MS plakao toliko kad nije imao bolid za naslov ili AS

      2012 u prvih 10 utrka, 7 kvara na bolidu, od MS-a nikada nismo čuli kritiku prema ekipi.Dapače, kada je u Kini imao šansu za pobjedu, garaža ga s*ebala tako da mu nisu dobro pričvrstili kotač.Nakon utrke je izjavio da mu je žao mehaničara jer zna da se loše osječa.Legenda.



      14

      1
    • Normalno je da se zali jer merc i nije uopce konkurentan ove godine i to je veliki sok za cjelu momčad nakon toliko godina dominacije, pa je i opravdano da su svi toliko nervozni i samo svaljuju krivnju na druge….


      0

      1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Koliko je daleko bila Leclercova pobjeda?

Analiza // Andro Rak

Završila je pretposljednja utrka kalendara Formule 1 na ulicama Las Vegasa O samom događaju je napisano pregršt tekstova uz neviđenu pompu oko samog eventa pa ćemo se ovdje pokušati manje fokusirati na neke „cringe“ trenutke, a više na sami sportski događaj koji je sve u svemu donio zanimljivost i na samome vrhu Borba u vrhu se odvijala između Ferrarija i Red Bulla, točnije Verstappena i Leclerca, gdje se uz pomoć SC-a...

Alonsov masterclass

Analiza // Andro Rak

Nakon nekoliko prijašnjih analiza što momčadi tako i vozača došlo je vrijeme za podrobniju analizu najstarijeg od svih Nekima drag nekima mrzak, ali vjerojatno svima vozač koji plijeni pažnju svojim vožnjama (bome i karakterom) iz vikenda u vikend od ranih dvijetisućitih pa do Velike Nagrade Brazila prethodnog vikenda, a tko zna koliko još Stoga, uživajmo u ovakvim izvedbama dok traju kao i u ovakvim utrkama koje Interlagos...

Hamilton vs. Leclerc

Analiza // Andro Rak

Kroz prizmu taktike i odabira guma za završetak utrke u Meksiku sve se svelo na medium ili hard Što odabrati ovisi o postavkama bolida, pretpostavljenoj potrošnji guma i slično Svaka od ekipa ima simulacijski softver pomoću kojih provjerava ogromne količine podataka koje će na kraju dovesti do jedne konačne odluke Naravno, puno je parametara u igri, ali čini se da se u Ferrariju od hrpe podataka znaju pogubiti pa možemo izreći...

Još kolumni