Izdvojeno

Horner odbacio mogućnost Ricciardovog povratka na trkaće mjesto u Red Bullu

Piše: Lovro Andraka

Prije 4 mjeseci, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Šef Red Bulla Christian Horner odbacio je mogućnost povratka Daniela Ricciarda na trkaće mjesto u njegovoj momčadi nakon što je Helmut Marko jučer izjavio da će se im Australac vratiti kao treći vozač.

Horner je čak otkrio da ugovor još uvijek nije potpisan, no čini se da se radi samo o formalnosti.

“Nismo još ništa potpisali, no Helmut je očito to objavio kroz svoj entuzijazam! Pretpostavljam da to znači da će nam se Daniel pridružiti, naravno, osim ako ne odluči ne potpisati”, rekao je Horner.

Dodao je kako je unatoč lošim nastupima ove sezone Ricciardo i dalje jedno od najvećih imena te osobnosti u F1, što će biti dobar dodatak njihovom timu s marketinškog aspekta – Red Bull je poznat po brojnim “show run” vožnjama diljem svijeta, a očito je da će Australac od sada sudjelovati u tim aktivnostima. Radit će i u simulatoru, a možda će biti prisutan i na nekim utrkama, no mogućnost da se u nekom dužem roku vrati u trkaće mjesto Horner je jasno otklonio:

“Ne. Danielov ugovor vrlo je specifičan zbog specifičnih razloga. Imamo ugovor s Checom [Perezom] za iduće dvije godine. Suradnja Maxa [Verstappena] i Checa proizvela je nešto fenomenalno za nas.”

“Imaju dobar odnos. Dobro su radili za momčad i nemamo razloga da očekujemo da će to biti drukčije sutra ili tijekom trajanja njihovih ugovornih obveza prema momčadi. S Checom smo ranije tijekom godine produžili ugovor za još dvije godine, a ove je godine dobro napredovao.”

Dobro je poznato da se Ricciardo želi vratiti u F1, no čini se da će 33-godišnjak to morati pokušati napraviti s nekom drugom momčadi.

Komentiraj

6 komentara

  1. Horner prisiljen demantirati Helmuta radi mira u kući.



    9

    0
  2. Nauživat će se igrajući iRacing u simulatoru i još mu za to plate.



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni