Max Verstappen u posljednjoj utrci sezone startat će s prvog mjesta, a Perez je pomoću zavjetrine momčadskog kolege došao do drugog mjesta. Ferrarijev dvojac okupirao je drugi startni red, a Mercedesov treći. Lando Norris bit će sedmi, Ocon osmi, a jako dobar plasman ostvario je Sebastian Vettel s devetim mjestom.
U prvoj kvalifikacijskoj rundi, prvi prolazni krug požurili su odraditi vozači donjeg dijela ukupnog porekta – Williams, Aston Martin, Haas i AlphaTauri. Melankolične prizore vidjeli smo iz garaže Aston Martina u kojoj je Norbert Vettel dobio ovacije, povodom posljednjih kvalifikacija u karijeri njegovog sina Sebastiana. Nakon što je Tsunoda postavio najbrže vrijeme od navedenih vozača, stazi su se priključili Red Bull i Ferrari, pa onda i Mercedes, McLaren i Alfa Romeo, dok je Alpine posljednji odlučio izaći iz boksa. Red Bull je pokazao svoju pravu brzinu već u prvom prolaznom vremenu (Verstappen 1:24.754, a Perez +0.066), a Leclerc je za vodećim u tom trenutku bio čak nedostajalo čak 5 desetinki. Mercedesi su za prvim mjestom kaskali 8 desetinki, a Ferrarijev dojam popravio je Sainz s +0.336 za Verstappenom. U drugom pokušaju kruga bilo je razvidno da se staza ubrzava te su mnogi vozači popravili dojam iz prvog pokušaja. Iako Ferrarijevi vozači nisu izlazili iz garaže nakon prvog kruga, zadržali su 3. i 4. mjesto te se kvalificirali u sljedeću rundu. Na kraju Q1 smo ostali bez Magnussena, Gaslyja, Bottasa, Albona i Latifija.
Prvi bolidi na stazi u ovoj sesiji bili su Mercedesovi i to na rabljenim soft gumama. Hamiltonov krug bio je sporiji za desetinku od vremena koje je Alonsu donijelo 14. poziciju u Q1 stoga se od Mercedesa svakako očekivao popravak dojma. Red Bull je još jednom pokazao suverenost, ali ovog puta je Perez nadišao momčadskog kolegu za čak 4 desetinke. S 5 minuta do kraja vidjeli smo i Mercedesov popravak vremena koji je Hamiltonu donio drugo, a Russellu četvrto mjesto. U zadnje dvije minute kvalifikacijske runde bolidi su počeli nizati nova vremena krugova te smo u raspletu, osim nekoliko Vettelovih pritužbi na smetanje Red Bulla u zadnjem zavoju, dobili i preliminarni poredak od 11-15 mjesta: iz Q2 ispali su Alonso, Tsunoda, Schumacher, Stroll i Zhou. Borbu za pole najavili su s prvim i drugim mjestom Perez i Leclerc, dok je Verstappen Q2 završio na četvrtom mjestu.
Red Bull je planirao dati slipstream Perezu, međutim Verstappen zbog manjeg problema na bolidu nije stigao izaći iz boksa kad i Perez. Mercedesi su ponovo bili prvi koji su postavili vremena na tablici, a Leclercov jako dobar krug nadvisio je Sainz, nakon čega je Perezov krug zbog sitne greške u posljednjem zavoju bio dovoljan za drugo mjesto. Ipak, nedugo potom Verstappen je utišao previranja za prvo mjesto s krugom bržim od minute i 24 sekunde, ujedno i za tri desetinke bržim od Sainzovog. U posljednjem pokušaju Verstappen je uspio dati Perezu slipstream, a pritom osvojiti i pole position. Perez je osigurao drugo mjesto, ispred trećeplasiranog Leclerca, rivala za drugo mjesto u konačnom poretku. Sainz će biti četvrti, a Hamilton i Russell peti i šesti.
P | Vozač | Momčad | Q1 | Q2 | Q3 |
---|---|---|---|---|---|
1 | Max Verstappen | Red Bull | 1:24.754 | 1:24.622 | 1:23.824 |
2 | Sergio Perez | Red Bull | 1:24.820 | 1:24.419 | 1:24.052 |
3 | Charles Leclerc | Ferrari | 1:25.211 | 1:24.517 | 1:24.092 |
4 | Carlos Sainz | Ferrari | 1:25.090 | 1:24.521 | 1:24.242 |
5 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1:25.594 | 1:24.774 | 1:24.508 |
6 | George Russell | Mercedes | 1:25.545 | 1:24.940 | 1:24.511 |
7 | Lando Norris | McLaren | 1:25.387 | 1:24.903 | 1:24.769 |
8 | Esteban Ocon | Alpine | 1:25.735 | 1:25.007 | 1:24.830 |
9 | Sebastian Vettel | Aston Martin | 1:25.523 | 1:24.974 | 1:24.961 |
10 | Daniel Ricciardo | McLaren | 1:25.766 | 1:25.068 | 1:25.045 |
11 | Fernando Alonso | Alpine | 1:25.782 | 1:25.096 | |
12 | Yuki Tsunoda | AlphaTauri | 1:25.630 | 1:25.219 | |
13 | Mick Schumacher | Haas | 1:25.711 | 1:25.225 | |
14 | Lance Stroll | Aston Martin | 1:25.741 | 1:25.359 | |
15 | Zhou Guanyu | Alfa Romeo | 1:25.594 | 1:25.408 | |
16 | Kevin Magnussen | Haas | 1:25.834 | ||
17 | Pierre Gasly | AlphaTauri | 1:25.859 | ||
18 | Valtteri Bottas | Alfa Romeo | 1:25.892 | ||
19 | Alexander Albon | Williams | 1:26.028 | ||
20 | Nicholas Latifi | Williams | 1:26.054 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kakav povijesni i ujedno tužni dan.
Zadnje kvalifikacije za čovjeka koji je izgubio 56 od 60 kvalifikacija protiv momčadskog kolege.
Ulica će te pamtiti. Goatifi. 🐐
48
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
7 tenths??? hahahha vidimo se 2024 lulu pa se ti i dalje cudi.
5
19
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Prosla trka merc 1-2, nasladjivanje nad problemima u red bullu i najave o povratku za 2023.
Danas kasne 0.700, max pomaze checu da se kvalificira ispred leclerca za presudnu trku i bolid je opet kanta..
Tmuran dan u meckinom taboru 😃😃
20
14
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
spremi se za lavinu minusa lulu merc botova koji su na aparatima ocekivali ljudi pole ajmo jazavci u rupu do 2024
8
22
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bože dragi, komentar i nadimci na razini osnovne škole
21
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pokušavam skužiti što je ovaj pjesnik htio reći i smijem se na tvoj komentar. Kao da su ovi s fejsa iz dijaspore došli ovdje. Samo fali onaj famozni HAHAHA na kraju teksta
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@Nikolar95
LewisHamilton44, lando norris i dani su dezurni za davanje crvenih minusa na stranici.
Navijacima hamiltona i mercedesa samo to preostaje..cudan je to sklop u glavi
Ako ti se svidja neciji komentar stavis plus, ako ti se ne svidja repliciras argumentima ili produzis dalje.
Al dobro..to sam ja.mozda nekom predstavlja gust stiskat minuse jer valjda misle ako komentar s kojim se ne slazu ima vise crvenih nego zelenih, da to onda znaci da je je taj komentar glupost ili neistina..
7
16
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Svatko ima pravo na mišljenje, isto tako svatko ima pravo lupati minuse na ono s čime se ne slaže. Ti izneseš mišljenje, ja se ne slažem i stavim minus, ja iznesem mišljenje, ti se ne slažeš, staviš minus. Jednostavno. Ako ti to smeta, mislim da bi mogao predložiti nekakav drugi način rješavanja rasprave.
Kad vidim kakva razina rasprave i komentara se piše, jednostavno mi nema smisla iznositi argumente, ionako smo mi navijači Hamiltona i Mercedesa u manjini na ovom portalu.
9
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kaj ima i zeleni minus?
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mercedes čudno prespor, ili su ostvarivanjem svog cilja, a to je pobjeda u ovoj sezoni, odlučili spustiti performanse svog bolida i ostati treći na poziciji konstruktorskog prvenstva čime bi dobili nešto više vremena za svoja aero testiranja naredne godine ili se toliko masivno muče s otporom zraka na bolidu da brže od ovoga ne može.
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Prespori su na pravcima,tj,brzim stazama. Tesko da Ce to moci rijesiti i nagodinu
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Malo me povuklo nakon što su zadnje 3 utrke dobro izgledali pa sam mislio da imaju dobre šanse i ovamo, međutim realnost je da su daleko od RB-a, a tu negdje s Ferrarijem, a da su do zadnje utrke u igri za drugo mjesto mogu zahvaliti pitwallu Ferrarija i prednosti koju imaju nad njima u razvoju bolida kroz sezonu.
3
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ferrari bolji od očekivanog, mislio sam da ce bit sporiji od Mecke
Leclrec ima neke realne šanse dobit sutra Pereza ako Verstapen bude “timski igrac”
Vettel odlicne zadnje kvalifikacije covjek bi ostao sigurno u F1 da ima bolid koji bar se moze borit za postolja
Latifi odlican podeblja je prednost s najviše startova s P20, i vjerovatno jedini čovjek koji bi mogao začiniti ovo trku s pravovrenim Latifi trenutkom
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Treba vidjeti kako će u utrci koji bolid biti brz.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sve će se vrtiti oko toga tko će bolje čuvati gume.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bravo za Red Bull ali jos jedan dokaz da su u svojoj ligi veci dio sezone.
Mozda bi sa ovim bolidom osvojili naslov vecina vozaca u f1.
3
19
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ajd nemoj pričati gluposti,pa zašto onda Perez nije osvojio naslov? Nije sve u bolidu,treba taj bolid znati i voziti. Ima tu i gas,kočnica,mjenjanje brzina,pretjecanje,odabir guma…
16
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ma pusti ga, pogledaš ime koje koristi i sve ti je jasno :)
Btw onda po toj logici stoji i za crnog viteza, sve one godine superiornog Mercedesa.
8
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@Boris3004
Pa osvojio je Max…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ovisi tko bi im bio momčadski kolega. Perez se npr. s tim bolidom bori za drugo mjesto u poretku vozača.
A da je Red Bull ukupno najbolji bolid ove sezone, je, vidi drugu rečenicu za dokaz toga.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Naravno da bi… bar njih 7-8! 😀 pa evo… da nije Maxsa, Perez bi bio lagano prvak! 1-2! Boom!
😀
2
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Perez bi bio prvak u bolidu koji je radjen za Maxa, to pokazuje snagu Red Bulla.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
ove rasprave su vec dosadne… svaki prvak je osvojio naslov u najbrzem ili u najmanju ruku jednako brzom bolidu kao konkurencija…
tko god pusi price o naslovu u sporijem bolidu je lud…
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A što je bilo prošle godine ?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
a sto je bilo? merc je bio brzi zadnjih par utrka, da, al sezona je trajala puno duze… uostalom, ako je istina sto kazes zasto onda max nije osvojio godinu ranije? i tad su bili sporiji, ne?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Stvari su opet na svom mjestu. U Brazilu je RB promašio setup. S obzirom na promjenjivo vrijeme i samo sat vremena za igranje za setup prije parc fermea ih je koštao više od ostalih. Mercedes očito ima neku zlatnu setup recepturu za Brazil.
Po ovome što vidim Mercedes je izgleda najviše napredovao u motoru. Na početku su svi bolidi s Mercedesovim motorom bili zadnji dok su u zadnjim utrkama McLaren pa čak i Aston izgledali puno bolje. Ako Mercedes napravi bolju šasiju za 2023. od ove onda ih dogodine očekujem u vrhu ili točnije do vrha jer vjerujem da će i RB s evolucijom biti bolji. Ferrari mora riješiti pouzdanost motora i potrošnju guma. Dobro su se sada kvalificirali, ali bojim se da će nakon 10ak krugova početi zaostajati za RB dvojcem.
Lijep rezultat za Prstića, nadam se da će imati ljepšu zadnju utrku od Coultharda i da će bit paljenja guma na kraju.
Sutra će biti smiješno ako Max pusti Pereza, a ovaj bude sporiji od njega…
15
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nekako sam vise uvjerenja da je Mercedesov koncept velika kočnica za napredak takav da se bore za prvenstvo. Ross Brawn je rekao da Ce jedna ekipa promasiti pravila, čini se da je to bio mercedes
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kako su promašili kad ljudi imaju pobjedu ove sezone, podije, jos su u igri za 2. mjesto…
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
S obzirom da su unazad 8 godina osvajali prvenstva,ovo je promasaj s obzirom kakve resurse imaju.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Aston izgleda bolje, ukupno gledano. Tempo u utrci im je dobar. Ali su na pravcu redovno zadnji.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sutra na startu Alonso čuva Vettela da ga netko ne razbije.
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da li je merc ovdje sa razlogom ovako spor jer smo na razini mora a vidjeli smo u brazilu i meksiku gdje su vece nadmorske visine da su konkurenti. Da li to znaci da merc na vecini staza nece biti konkurentan i da ce sljedece sezone opet red bul i ferari voditi glavne bitke?
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
kaže toto da su s više downforcea kompromotirali kvale, ali da bi im to trebalo donijeti prednost u utrci zbog boljeg čuvanja guma.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
vise downforcea vise trosi gume
0
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@drs
Obrnuto. I meni je to bilo čudno izprve.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
U utrci će im prednoat donjeti sam Ferrari ako sa ničim drugim onda sa taktikom.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Meni se prije cini da je RB zavrnuo bolid u Brazilu , da ovdje dodje konkurentan za kraj sezone…
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Opet? Gdje je to Ferrari ove godine osim par bljeskova bio konkurentan Maxu?
0
1