Izdvojeno

Verstappen i Perez suradnjom do 1-2 ispred trećeplasiranog Leclerca

Piše: Luka Softić

Prije 2 tjedana, 38 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Max Verstappen u posljednjoj utrci sezone startat će s prvog mjesta, a Perez je pomoću zavjetrine momčadskog kolege došao do drugog mjesta. Ferrarijev dvojac okupirao je drugi startni red, a Mercedesov treći. Lando Norris bit će sedmi, Ocon osmi, a jako dobar plasman ostvario je Sebastian Vettel s devetim mjestom.

Q1

U prvoj kvalifikacijskoj rundi, prvi prolazni krug požurili su odraditi vozači donjeg dijela ukupnog porekta – Williams, Aston Martin, Haas i AlphaTauri. Melankolične prizore vidjeli smo iz garaže Aston Martina u kojoj je Norbert Vettel dobio ovacije, povodom posljednjih kvalifikacija u karijeri njegovog sina Sebastiana. Nakon što je Tsunoda postavio najbrže vrijeme od navedenih vozača, stazi su se priključili Red Bull i Ferrari, pa onda i Mercedes, McLaren i Alfa Romeo, dok je Alpine posljednji odlučio izaći iz boksa. Red Bull je pokazao svoju pravu brzinu već u prvom prolaznom vremenu (Verstappen 1:24.754, a Perez +0.066), a Leclerc je za vodećim u tom trenutku bio čak nedostajalo čak 5 desetinki. Mercedesi su za prvim mjestom kaskali 8 desetinki, a Ferrarijev dojam popravio je Sainz s +0.336 za Verstappenom. U drugom pokušaju kruga bilo je razvidno da se staza ubrzava te su mnogi vozači popravili dojam iz prvog pokušaja. Iako Ferrarijevi vozači nisu izlazili iz garaže nakon prvog kruga, zadržali su 3. i 4. mjesto te se kvalificirali u sljedeću rundu. Na kraju Q1 smo ostali bez Magnussena, Gaslyja, Bottasa, Albona i Latifija.

Q2

Prvi bolidi na stazi u ovoj sesiji bili su Mercedesovi i to na rabljenim soft gumama. Hamiltonov krug bio je sporiji za desetinku od vremena koje je Alonsu donijelo 14. poziciju u Q1 stoga se od Mercedesa svakako očekivao popravak dojma. Red Bull je još jednom pokazao suverenost, ali ovog puta je Perez nadišao momčadskog kolegu za čak 4 desetinke. S 5 minuta do kraja vidjeli smo i Mercedesov popravak vremena koji je Hamiltonu donio drugo, a Russellu četvrto mjesto. U zadnje dvije minute kvalifikacijske runde bolidi su počeli nizati nova vremena krugova te smo u raspletu, osim nekoliko Vettelovih pritužbi na smetanje Red Bulla u zadnjem zavoju, dobili i preliminarni poredak od 11-15 mjesta: iz Q2 ispali su Alonso, Tsunoda, Schumacher, Stroll i Zhou. Borbu za pole najavili su s prvim i drugim mjestom Perez i Leclerc, dok je Verstappen Q2 završio na četvrtom mjestu.

Q3

Red Bull je planirao dati slipstream Perezu, međutim Verstappen zbog manjeg problema na bolidu nije stigao izaći iz boksa kad i Perez. Mercedesi su ponovo bili prvi koji su postavili vremena na tablici, a Leclercov jako dobar krug nadvisio je Sainz, nakon čega je Perezov krug zbog sitne greške u posljednjem zavoju bio dovoljan za drugo mjesto. Ipak, nedugo potom Verstappen je utišao previranja za prvo mjesto s krugom bržim od minute i 24 sekunde, ujedno i za tri desetinke bržim od Sainzovog. U posljednjem pokušaju Verstappen je uspio dati Perezu slipstream, a pritom osvojiti i pole position. Perez je osigurao drugo mjesto, ispred trećeplasiranog Leclerca, rivala za drugo mjesto u konačnom poretku. Sainz će biti četvrti, a Hamilton i Russell peti i šesti.

PVozačMomčadQ1Q2Q3
1Max VerstappenRed Bull 1:24.7541:24.6221:23.824
2Sergio PerezRed Bull 1:24.8201:24.4191:24.052
3Charles LeclercFerrari1:25.2111:24.5171:24.092
4Carlos SainzFerrari1:25.0901:24.5211:24.242
5Lewis Hamilton Mercedes1:25.5941:24.7741:24.508
6George Russell Mercedes1:25.5451:24.9401:24.511
7Lando NorrisMcLaren 1:25.3871:24.9031:24.769
8Esteban Ocon Alpine1:25.7351:25.0071:24.830
9Sebastian VettelAston Martin1:25.5231:24.9741:24.961
10Daniel Ricciardo McLaren 1:25.7661:25.0681:25.045
11Fernando AlonsoAlpine1:25.7821:25.096
12Yuki Tsunoda AlphaTauri 1:25.6301:25.219
13Mick SchumacherHaas 1:25.7111:25.225
14Lance Stroll Aston Martin1:25.7411:25.359
15Zhou Guanyu Alfa Romeo 1:25.5941:25.408
16Kevin MagnussenHaas 1:25.834
17Pierre Gasly AlphaTauri1:25.859
18Valtteri BottasAlfa Romeo1:25.892
19Alexander AlbonWilliams1:26.028
20Nicholas LatifiWilliams 1:26.054

Komentiraj

38 komentara

  1. Kakav povijesni i ujedno tužni dan.

    Zadnje kvalifikacije za čovjeka koji je izgubio 56 od 60 kvalifikacija protiv momčadskog kolege.

    Ulica će te pamtiti. Goatifi. 🐐



    48

    0
  2. 7 tenths??? hahahha vidimo se 2024 lulu pa se ti i dalje cudi.



    5

    19
  3. Max Verstappen 1
    TheDutchLion Donator Prikaži

    Prosla trka merc 1-2, nasladjivanje nad problemima u red bullu i najave o povratku za 2023.

    Danas kasne 0.700, max pomaze checu da se kvalificira ispred leclerca za presudnu trku i bolid je opet kanta..

    Tmuran dan u meckinom taboru 😃😃



    20

    14
    • spremi se za lavinu minusa lulu merc botova koji su na aparatima ocekivali ljudi pole ajmo jazavci u rupu do 2024



      8

      22
      • Jim Clark
        mclaren f1 Prikaži

        Bože dragi, komentar i nadimci na razini osnovne škole



        21

        1
        • Pokušavam skužiti što je ovaj pjesnik htio reći i smijem se na tvoj komentar. Kao da su ovi s fejsa iz dijaspore došli ovdje. Samo fali onaj famozni HAHAHA na kraju teksta



          3

          1
      • Max Verstappen 1
        TheDutchLion Donator Prikaži

        @Nikolar95

        LewisHamilton44, lando norris i dani su dezurni za davanje crvenih minusa na stranici.

        Navijacima hamiltona i mercedesa samo to preostaje..cudan je to sklop u glavi
        Ako ti se svidja neciji komentar stavis plus, ako ti se ne svidja repliciras argumentima ili produzis dalje.
        Al dobro..to sam ja.mozda nekom predstavlja gust stiskat minuse jer valjda misle ako komentar s kojim se ne slazu ima vise crvenih nego zelenih, da to onda znaci da je je taj komentar glupost ili neistina..



        7

        16
        • Svatko ima pravo na mišljenje, isto tako svatko ima pravo lupati minuse na ono s čime se ne slaže. Ti izneseš mišljenje, ja se ne slažem i stavim minus, ja iznesem mišljenje, ti se ne slažeš, staviš minus. Jednostavno. Ako ti to smeta, mislim da bi mogao predložiti nekakav drugi način rješavanja rasprave.
          Kad vidim kakva razina rasprave i komentara se piše, jednostavno mi nema smisla iznositi argumente, ionako smo mi navijači Hamiltona i Mercedesa u manjini na ovom portalu.



          9

          8
        • Bernie Ecclestone
          Dani Donator Prikaži

          Kaj ima i zeleni minus?



          2

          2
  4. Sebastian Vettel 5
    Marko1 Prikaži

    Mercedes čudno prespor, ili su ostvarivanjem svog cilja, a to je pobjeda u ovoj sezoni, odlučili spustiti performanse svog bolida i ostati treći na poziciji konstruktorskog prvenstva čime bi dobili nešto više vremena za svoja aero testiranja naredne godine ili se toliko masivno muče s otporom zraka na bolidu da brže od ovoga ne može.



    11

    0
    • Prespori su na pravcima,tj,brzim stazama. Tesko da Ce to moci rijesiti i nagodinu


      0

      1
    • Malo me povuklo nakon što su zadnje 3 utrke dobro izgledali pa sam mislio da imaju dobre šanse i ovamo, međutim realnost je da su daleko od RB-a, a tu negdje s Ferrarijem, a da su do zadnje utrke u igri za drugo mjesto mogu zahvaliti pitwallu Ferrarija i prednosti koju imaju nad njima u razvoju bolida kroz sezonu.



      3

      4
  5. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Ferrari bolji od očekivanog, mislio sam da ce bit sporiji od Mecke
    Leclrec ima neke realne šanse dobit sutra Pereza ako Verstapen bude “timski igrac”
    Vettel odlicne zadnje kvalifikacije covjek bi ostao sigurno u F1 da ima bolid koji bar se moze borit za postolja
    Latifi odlican podeblja je prednost s najviše startova s P20, i vjerovatno jedini čovjek koji bi mogao začiniti ovo trku s pravovrenim Latifi trenutkom



    10

    0
  6. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    Bravo za Red Bull ali jos jedan dokaz da su u svojoj ligi veci dio sezone.
    Mozda bi sa ovim bolidom osvojili naslov vecina vozaca u f1.



    3

    19
  7. Stvari su opet na svom mjestu. U Brazilu je RB promašio setup. S obzirom na promjenjivo vrijeme i samo sat vremena za igranje za setup prije parc fermea ih je koštao više od ostalih. Mercedes očito ima neku zlatnu setup recepturu za Brazil.

    Po ovome što vidim Mercedes je izgleda najviše napredovao u motoru. Na početku su svi bolidi s Mercedesovim motorom bili zadnji dok su u zadnjim utrkama McLaren pa čak i Aston izgledali puno bolje. Ako Mercedes napravi bolju šasiju za 2023. od ove onda ih dogodine očekujem u vrhu ili točnije do vrha jer vjerujem da će i RB s evolucijom biti bolji. Ferrari mora riješiti pouzdanost motora i potrošnju guma. Dobro su se sada kvalificirali, ali bojim se da će nakon 10ak krugova početi zaostajati za RB dvojcem.

    Lijep rezultat za Prstića, nadam se da će imati ljepšu zadnju utrku od Coultharda i da će bit paljenja guma na kraju.

    Sutra će biti smiješno ako Max pusti Pereza, a ovaj bude sporiji od njega…



    15

    1
  8. Alain Prost
    Alain Prost Prikaži

    Sutra na startu Alonso čuva Vettela da ga netko ne razbije.



    12

    0
  9. Max Verstappen 1
    Wlad55 Prikaži

    Da li je merc ovdje sa razlogom ovako spor jer smo na razini mora a vidjeli smo u brazilu i meksiku gdje su vece nadmorske visine da su konkurenti. Da li to znaci da merc na vecini staza nece biti konkurentan i da ce sljedece sezone opet red bul i ferari voditi glavne bitke?



    4

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni