Izdvojeno

Verstappen prvi na drugom treningu VN Abu Dhabija

Piše: Luka Softić

Prije 2 tjedana, 14 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Na vrhu poretka drugog treninga našao se Max Verstappen, drugo mjesto ostvario je George Russell, a treći je bio Charles Leclerc. Hamilton je kao četvrti kasnio za Verstappenom 6 desetinki, a Perez koji se bori za drugo mjesto u ukupnom poretku prvenstva s Leclercom je kaskao za prvoplasiranim 7 desetinki.

Nakon što je u prvom treningu dosta momčadi pružilo priliku mlađim vozačima među kojima je najbolji dojam ostavio Red Bullov Liam Lawson, na drugom treningu klasificirali su se vozači iz originalne postave. Dok su Tsunoda, Norris i Magnussen trening započeli na hard specifikaciji guma, ostali vozači su inicijalna vremena postavili na mediumu.

S 45 minuta do kraja vidjeli smo bliski susret Hamiltona i Magnussena te popratnu reakciju iskazivanja nezadovoljstva Mercedesovog vozača prema vozaču Haasa koji ove sezone ima jedan pole position više od sedmerostrukog prvaka.

Nakon što je postavio najbrže vrijeme treninga na soft gumama, Verstappen je s 40 minuta do kraja treninga prijavio lošu responzivnost pedale za kočenje. Sredinom treninga su se i ostali vozači prebacili na testiranje soft guma, vjerojatno sa ciljem traženja optimalnog setupa za kvalifikacije.

Kratku žutu zastavu izazvao je skorašnji umirovljenik Sebastian Vettel lockupom na kraju dugačkog pravca na kraju prvog sektora. Dobru formu nastavili su Mercedesi, plasiranjem na drugo, odnosno četvrto mjesto treninga.

Ferrari nas je još jednom primorao da se počešemo po potiljku scenom iz garaže u kojoj smo na Leclercovom bolidu vidjeli gume sa zelenom oznakom za intermedije, i sa krem bijelim naplatcima koji nisu po specifikaciji FIA-e. Objašnjenje je pružio Ted Kravitz koji je rekao da se radi o tankom bijelom sloju koji služi zaštiti naplataka, a koji se koristi dok momčad vježba promjenu guma. Dok se radi o prilično logičnom objašnjenju, Ferrari je ipak trenutno na glasu kao ekipa koja radi stvari na svoj način, bez obzira na mišljenje drugih, pa vrijedi preispitati sva događanja u njihovom taboru.

Posljednje trenutke treninga momčadi su iskoristile za testiranje bolida s punim spremnicima i simulaciju uvjeta utrke te značajnih promjena u poretku do kraja sesije nije bilo. Fanove Ferrarija razjarit će nova radijska razmjena između Leclerca i njegovog trkaćeg inžinjera:

Leclerc “Why are we slow?”

Padros“Our pace is not great at the moment.”

Treći trening na rasporedu je sutra u 11:30 po našem vremenu.

PVozačMomčadVrijeme+Krugovi
1Max VerstappenRed Bull Racing 1:25.14624
2George RussellMercedes1:25.487+0.341s26
3Charles Leclerc Ferrari1:25.599+0.453s29
4Lewis Hamilton Mercedes1:25.761+0.615s21
5Sergio Perez Red Bull Racing1:25.852+0.706s25
6Carlos Sainz Ferrari1:25.932+0.786s30
7Esteban Ocon Alpine 1:26.038+0.892s27
8Fernando AlonsoAlpine 1:26.043+0.897s28
9Daniel Ricciardo McLaren 1:26.124+0.978s13
10Valtteri BottasAlfa Romeo1:26.300+1.154s28
11Lando Norris McLaren 1:26.377+1.231s27
12Sebastian Vettel Aston Martin 1:26.395+1.249s27
13Zhou Guanyu Alfa Romeo 1:26.479+1.333s29
14Lance Stroll Aston Martin 1:26.547+1.401s26
15Yuki Tsunoda AlphaTauri 1:26.680+1.534s29
16Alexander Albon Williams 1:26.750+1.604s28
17Mick SchumacherHaas1:26.839+1.693s25
18Kevin Magnussen Haas 1:26.915+1.769s24
19Pierre Gasly AlphaTauri 1:27.036+1.890s28
20Nicholas Latifi Williams 1:27.262+2.116s29

Komentiraj

14 komentara

  1. Pirelli Wet
    r2d2 Donator Prikaži

    Ako je transkript točan, zaboravio je Leclerc na kraju dodati “Question”.



    8

    1
  2. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Prikaži

    Leclerc
    “Why are we slow?”

    Padros
    “Our pace is not great at the moment.”

    …to be continue (at the garage)



    6

    1
  3. Carlos Sainz 55
    2CV6 Prikaži

    Iznenadjujuca je brzina Mercedesa – u vrijeme zamrznutog razvoja motora našli su sekundu u toku sezone .
    Pitam se je li sve regularno jer ovo nije normalno..



    12

    7
    • Slazem se potpuno. Bolid nije dozivio drastične promjene.



      3

      4
    • Robert Kubica
      Yura Prikaži

      Sve vise ljudi postavlja to pitanje, nikome nije jasno. Od koncepta koji je nazvan potpunim promasajem do 1-2 pobjede u samo tri mjeseca. Ili ne postuju budget cap ili opet nesto muljaju, trece nema



      13

      6
      • Sve potpisujem. Oni dosta dobro izgledaju i u Abu dhabiju koja je brza staza, a imali smo prilike vidjeti da im ne odgovaraju brze staze jer im bolid pati od brzine na pravcu sto je bitno na ovakvim stazama. Pitanje,odakle sad brzina? Kako to sad da taj koncept bez bocnih stranica funkcionira? Jel imaju oni madjionicara u ekipi?



        3

        4
        • Marlboro
          F1bodul Prikaži

          Mislim da nema veze puno sa bočnim stranicama, one usmjeravanu zrak prema onom malom krilu ispod stražnjeg spojlera i difuzoru, tu mozda imaju veći drag šta se jasno vidi na top speedu, RB i Ferarri redovito brži, i ubaci se nekad Williams jer oni downforce su ostavili ispod jastuka. Ali “zadnja 3 mjeseca”? Mercedes je cijele sezone ” tu negdje ”, pušu za vrat Ferrariju, nisu bili daleko ni tijekom, pouzdani su i iskorištavali su tuđe greške i kao strvinari grabili ostatke. Pričamo ipak o timu koji od 2014. e dominira F1 a vi se pitate kako su uspjeli umanjiti porpoising i skakanje, šta ako pratite treninge se itekako vidi da nisu do kraja riješili i tek će u idućoj kampanji.
          Mislim u F1 inače, a kamoli u Mercedesu rade najbolji inžinjeri iz svere aero nautike, fizike i čega sve ne, a vi si postavljate to pitanje? Uvijek sve mora biti prevera. Mislim da se ovo zove razumiti i riješiti problem. Cijele su sezone govorili “unlock the potential”, pa sad valjda jesu!

          Lp



          7

          4
        • Oni su se žalili konstantno na promasen koncept,poskakivanje manjak top speed,sad sve to imaju
          Jel moguće da Ce taj bolid biti strijela nagodinu



          1

          2
        • Robert Kubica
          Yura Prikaži

          F1bodul, a zasto su od 2014. bili dominantni? Zato jer su unaprijed razvijali bolid, a i svake sezone su najvise trosili na razvoj bolida. Ove godine su se prvo borili za bodove, a sad na kraju sezone se bore za pobjedu. Postoji kao ogranicenje budget cap-a, ali ja mislim da se to moze zaobici.

          Kao netko tko ima (ne previse) iskustva inzenjeringa u motorsportu, mogu ti sa sigurnoscu reci da tim prosjecnih inzenjera uz neogranicene resurse ce sigurno napraviti bolji bolid od npr. tima vrhunskih strucnjaka koji imaju ogranicene resurse. Sve se to u krajnjem slucaju svodi na koliko mozes potrositi.

          A zaostatak od jedne sekunde u motorsportu je ogroman, i dalje ne znam kako su to uspjeli nadoknaditi. Jako sam skeptican.



          6

          2
      • Lewis Hamilton
        smr201 Prikaži

        Fascinantno da njihova konkurencija ne smatra da su probili budget cap ili da muljaju, ali vi u komentarima “znate”.
        A to pitanje se postavlja samo tu na stranici, nigdje nisam vidio relevantan izvor koji uopće to spominje.
        Čudno da RB ili neka ekipa ne regrutiraju nekoga sa stranice u team sa takvim odličnim opažanjima 🤣



        12

        5
        • Robert Kubica
          Yura Prikaži

          Ok prijatelju, samo poticemo razgovor



          1

          2
        • Marlboro
          F1bodul Prikaži

          Yura, sve to stoji, samo ne znam zašto je toliko čudno da uspijeli pronaći način da im bolid manje poskakauje, i automatski s tim je i brži, 3/4 sezone su imali problema s tim i evo od Spa im ide na bolje… Meni nije ništa sumnjivo … Eventualno RB sa svojim stalnim poboljšanjima al to cemo tek vidjeti dogodine.

          @Ralef1 … Dogodine je novi bolid… Mercedes je reako da ce promijeniti “DNK” bolida sta god to znacilo, vjvt drugaciji koncpet od skoro nule


          0

          2
        • Lewis Hamilton
          smr201 Prikaži

          Sve ok, ja sam uvijek za debatu.
          Meni je puno realnije da je bolid oduvijek imao brzine u sebi samo nisu znali kako to izvući iz njega.
          Tako da ta sekunda zaostatka sa početka sezona vjerojatno nije bilo realno stanje. To u kombinaciji sa odličnim razvojem kroz sezonu i eto ih.
          RB je nekoliko puta kroz sezone došao od toga da ih nema na mapi za pobjede na početku da na kraju budu itekako konkurentni.
          Jer sam siguran da postoji i trunka sumnje da nešto muljaju da bi RB to vrlo glasno rekao.


          0

          2
  4. reakciju iskazivanja nezadovoljstva Mercedesovog vozača prema vozaču Haasa koji ove sezone ima jedan pole position više od sedmerostrukog prvaka

    No gun…yet shots were taken ..



    5

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni