Izdvojeno

Hamilton i Russell najbrži na prvom treningu u Abu Dhabiju

Piše: Ante Vetma

Prije 1 tjedan, 31 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Velika nagrada Abu Dhabija počela je u sličnom stilu kako je završila Velika nagrada Brazila. Mercedesi su opet završili na dvije najbolje pozicije, ali ovaj put u drukčijem redoslijedu. Lewis Hamilton bio je dvije desetinke sekunde ispred Georgea Russella, dok je na trećem mjestu s gotovo identičnim vremenom ostao Charles Leclerc u Ferrariju.

Ovaj trening brojne su ekipe iskoristile za rezervne vozače, pa smo tako imali čak osam izostanaka standardnih vozača.

Umjesto Carlosa Sainza u Ferrariju je drugi vozač danas bio Robert Švarcman, a završio je na sedmom mjestu, pola sekunde iza Leclerca.

Četvrti je bio Sergio Perez, dvije desetinke ispred zamjenskog timskog kolege – Liama Lawsona.

Šesti je bio Sebastian Vettel koji se ovim vikendom oprašta od vozačke karijere u Formuli 1, a u top deset su ušli i Daniel Ricciardo, Valtteri Bottas i Alexander Albon.

U Alpineu je mjesto Fernanda Alonsa zauzeo Jack Doohan, te je završio na 19. mjestu, a jedini je iza njega ostao Felipe Drugovich u Aston Martinu. Pietro Fittipaldi je nastupio za Haas, Logan Sargeant za Williams, a Robert Kubica za Alfu Romeo.

Većih incidenata nije bilo, ali je Logan Sargeant u svom Williamsu mogao napraviti nered kad se izvrtio na stazi u prvom zavoju. Srećom po njega, izletne zone bile su dovoljno široke da ne ošteti bolid i nastavi svoj put prema superlicenci.

Tehničkih problema s bolidom imao je Pato O’Ward u McLarenu. On je zbog toga izgubio dvadesetak minuta.

Podsjetimo da Formula 2 nastavlja sa svojim programom već u 12 sati i 30 minuta, što znači da će neki od vozača s ovog treninga brzo morati uskočiti u drugi bolid i odraditi F2 kvalifikacije.

P#VozačEkipaVrijeme+Krugovi
144L.HAMILTONMercedes1:26.63321
263G.RUSSELLMercedes1:26.8530.22030
316C.LECLERCFerrari1:26.8880.25522
411S.PEREZRed Bull1:26.9670.33423
536L.LAWSONRed Bull1:27.2010.56822
65S.VETTELAston Martin1:27.2680.63520
739R.SHWARTZMANFerrari1:27.4290.79624
83D.RICCIARDOMcLaren1:27.6190.98621
977V.BOTTASAlfa Romeo1:27.6551.02223
1023A.ALBONWilliams1:27.8401.20726
1110P.GASLYAlphaTauri1:27.8451.21228
1231E.OCONAlpine1:27.8911.25827
1322Y.TSUNODAAlphaTauri1:27.9911.35828
1488R.KUBICAAlfa Romeo1:28.0641.43122
1545L.SARGEANTWilliams1:28.0981.46523
1620K.MAGNUSSENHaas1:28.1421.50920
1751P.FITTIPALDIHaas1:28.2041.57126
1828P.O’WARDMcLaren1:28.3501.71722
1982J.DOOHANAlpine1:28.4841.85125
2034F.DRUGOVICHAston Martin1:28.6722.03923

Komentiraj

31 komentara

  1. x1

    Robert Shwartzman 😬



    2

    4
  2. Odakle Mercedesu ovako brzine odjednom. To nema ni u filmovima



    9

    4
  3. Na kraju će Mercedes od ekipe koja je izgledala kao totlani fijasko na početku ove sezone biti 1/1 u borbi za naslove iduće godine. Ferrari….izađite van iz f1 i prestanite se sramotiti.



    2

    2
  4. Sebastian Vettel 5
    GP2Engine Prikaži

    Ako je ovo ikakva indikacija (Perez +0.3), znači to je to. Max i Lewis unutar desetinke će biti, Russell tu negdje, ostali mrvicu dalje.


    0

    0
  5. Max Verstappen
    derfahrer1996 Prikaži

    Ricciardo potpiso za RB za rezervnog vozaca



    2

    1
  6. Williams
    Montoya Prikaži

    Gdje bi mogao pronaći koji su sve startni brojevi vozača korišteni na treninzima od uvođenja ovog sistema 2014 ?


    0

    0
  7. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    Meni se cini da je Fia opet dosta pogurala mecku za ovu sezonu sa teh.dir a bogami i sljedecu jer nitko ne moze toliko se poboljsat bez muljanja ili cega vec.
    Lako bi se moglo desiti da Hamza osvoji naslov sljedecu sezonu bez prave konkurencije.



    16

    6
  8. Michael Schumacher
    Unwoken European Prikaži

    Nije dobro, nije dobro. Ne želim jaki Mercedes.



    8

    6
  9. Stefan Bellof
    BandoBoris Prikaži

    Presmjesno i pretuzno je gledati kako Red Bull i Ferrari vec godinama jedni druge tuze FIA-i i stalno neke ilegalnosti pronalaze jedni drugima, dok ovi iz mecke 8 godina imaju bolid brzi sekundu po krugu i nikom nista. I sad opet ove sezone od onog slabog pocetka do kraja sezone vec su ih dostigli i prestigli. I ovi majmuni ce opet iduce tuzit jedni druge dok Mercedes koji ocito vec godinama mulja di stigne nitko ne dira.

    Ne navijam za nijednu od te 3 ekipe, ali moram reci da mi je bilo prekrasno na pocetku sezone gledat Verstappena i Leclerca u cvrstoj, ali cistoj borbi i vidjeti kako guraju jedan drugog do maksimuma, dok ovi ljigavci iz Mercedesa kad god su u borbi za naslov uvijek su neke kontroverze sto s tehnicke strane, a o vozackim kontroverzama da ni ne pricam. I sad kako stvari stoje opet ce oni iduce godine bit u borbi sa Red Bullom za naslov i opet ce to bit sve, samo ne sport kojeg svi volimo.



    16

    8
    • To je formula,tko vise mulja taj je pobjednik tako je bilo od pamtivijeka,nikad postenja



      1

      0
      • Ferrari
        Mrgud Prikaži

        Istina, ali, licemjerstvo Tota je jos neviđeno…tobožnja žudnja za konkurencijom i onda redovito plakanje kad osjeti da se ta ista konkurencija priblizava..pritom ne bira nacine i rijeci kako da dobije sto zeli..kad su ono prije nekoliko godina mijenjali debljine guma usred sezone lajtmotiv mu je bila briga za sigurnost. Ove godine takoder, a onda kad je TD prosla, spominje li itko vise ista? Dal je ikad izasao neki rezultat mjerenja poskakivanja, sto su rekli da ce pratiti? Otkako su dobili sto su htjeli ni viteza vise ledja ne bole.



        10

        3
        • Sve istina, ali zar nije toto dobar menadžer za svoju ekipu? Je,gleda svoj interes sto je vrlo bitno. I jos jedna stvar,prevelika lova je u igri



          2

          2
    • Ferrari
      Mrgud Prikaži

      Nadajmo se da nista od toga i da je to rezultat samo toga sto su RB i Ferrari se prebacili na iducu godinu.



      4

      4
      • Ali bolidi su isti kao i ove godine, ne mjenjaju se pravila, sta se može prebaciti za iduci godinu?


        0

        0
        • Robert Kubica
          Yura Prikaži

          A ima dosta toga, povoljnije im je razviti nekoliko nadogradnji na sam koncept bolida nego donositi jednu po jednu. I wind tunnel mogu koristiti konkretno. Ja se isto kao Mrgud nadam da su se okrenuli iducoj sezoni, nikako ne bih htio da se vrati era kad su Mercedesi najbrzi.



          3

          1
        • Ferrari
          Mrgud Prikaži

          Nadam se da shvacas da se bolidi razvijaju za novu sezonu mijenjala se pravila ili ne. Recimo, Ferrari za iducu godinu moze rijesiti pouzdanost motora, cime dolazis do toga da ga smijes malo jace odvrnuti. Pa ako si siguran da imas jak i pouzdan motor, onda gdje ti treba, na tim stazama ces podesiti auto na vise downforce-a, jer znas da ce ti motor moci izvuci to, pa ces biti brz i po ravnom i u zavojima. Pa onda shodno tome dizajniras i konstruiras cijeli auto itd itd..



          2

          1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni