Velika nagrada Abu Dhabija počela je u sličnom stilu kako je završila Velika nagrada Brazila. Mercedesi su opet završili na dvije najbolje pozicije, ali ovaj put u drukčijem redoslijedu. Lewis Hamilton bio je dvije desetinke sekunde ispred Georgea Russella, dok je na trećem mjestu s gotovo identičnim vremenom ostao Charles Leclerc u Ferrariju.
Ovaj trening brojne su ekipe iskoristile za rezervne vozače, pa smo tako imali čak osam izostanaka standardnih vozača.
Umjesto Carlosa Sainza u Ferrariju je drugi vozač danas bio Robert Švarcman, a završio je na sedmom mjestu, pola sekunde iza Leclerca.
Četvrti je bio Sergio Perez, dvije desetinke ispred zamjenskog timskog kolege – Liama Lawsona.
Šesti je bio Sebastian Vettel koji se ovim vikendom oprašta od vozačke karijere u Formuli 1, a u top deset su ušli i Daniel Ricciardo, Valtteri Bottas i Alexander Albon.
U Alpineu je mjesto Fernanda Alonsa zauzeo Jack Doohan, te je završio na 19. mjestu, a jedini je iza njega ostao Felipe Drugovich u Aston Martinu. Pietro Fittipaldi je nastupio za Haas, Logan Sargeant za Williams, a Robert Kubica za Alfu Romeo.
Većih incidenata nije bilo, ali je Logan Sargeant u svom Williamsu mogao napraviti nered kad se izvrtio na stazi u prvom zavoju. Srećom po njega, izletne zone bile su dovoljno široke da ne ošteti bolid i nastavi svoj put prema superlicenci.
Tehničkih problema s bolidom imao je Pato O’Ward u McLarenu. On je zbog toga izgubio dvadesetak minuta.
Podsjetimo da Formula 2 nastavlja sa svojim programom već u 12 sati i 30 minuta, što znači da će neki od vozača s ovog treninga brzo morati uskočiti u drugi bolid i odraditi F2 kvalifikacije.
P | # | Vozač | Ekipa | Vrijeme | + | Krugovi |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 44 | L.HAMILTON | Mercedes | 1:26.633 | 21 | |
2 | 63 | G.RUSSELL | Mercedes | 1:26.853 | 0.220 | 30 |
3 | 16 | C.LECLERC | Ferrari | 1:26.888 | 0.255 | 22 |
4 | 11 | S.PEREZ | Red Bull | 1:26.967 | 0.334 | 23 |
5 | 36 | L.LAWSON | Red Bull | 1:27.201 | 0.568 | 22 |
6 | 5 | S.VETTEL | Aston Martin | 1:27.268 | 0.635 | 20 |
7 | 39 | R.SHWARTZMAN | Ferrari | 1:27.429 | 0.796 | 24 |
8 | 3 | D.RICCIARDO | McLaren | 1:27.619 | 0.986 | 21 |
9 | 77 | V.BOTTAS | Alfa Romeo | 1:27.655 | 1.022 | 23 |
10 | 23 | A.ALBON | Williams | 1:27.840 | 1.207 | 26 |
11 | 10 | P.GASLY | AlphaTauri | 1:27.845 | 1.212 | 28 |
12 | 31 | E.OCON | Alpine | 1:27.891 | 1.258 | 27 |
13 | 22 | Y.TSUNODA | AlphaTauri | 1:27.991 | 1.358 | 28 |
14 | 88 | R.KUBICA | Alfa Romeo | 1:28.064 | 1.431 | 22 |
15 | 45 | L.SARGEANT | Williams | 1:28.098 | 1.465 | 23 |
16 | 20 | K.MAGNUSSEN | Haas | 1:28.142 | 1.509 | 20 |
17 | 51 | P.FITTIPALDI | Haas | 1:28.204 | 1.571 | 26 |
18 | 28 | P.O’WARD | McLaren | 1:28.350 | 1.717 | 22 |
19 | 82 | J.DOOHAN | Alpine | 1:28.484 | 1.851 | 25 |
20 | 34 | F.DRUGOVICH | Aston Martin | 1:28.672 | 2.039 | 23 |
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je vlado.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Robert Shwartzman ?
2
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne mogu se navinut da je Sh umjesto Sch
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nemam pojma, tako se čovjeku piše ime tj. prezime.
Navikao sam čitati Šarl Lekler, Fetel, Sainc i sl. po portalima naših susjeda, ali ne i kod nas. ?
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Odakle Mercedesu ovako brzine odjednom. To nema ni u filmovima
9
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
1. Tek je FP1
2. Razvijali su masovno do Brazila i izgubili 5-6 kg na težini, pomogla im dosta TD i napravili su dobar posao s razvojem
3. Ferrari i RB su doslovno drugi dio sezone već u 2023
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
S time da, ove Mercedesove nadogradnje su u planu razvoja za 2023. kada malo dižu floor edge. Sve je to ciljano, i vjerujem da ćemo nagodine gledati Hamilton – Verstappen borbu za naslov.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da nećemo!!
3
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zanimljiv će biti Mercedesov financijski izvještaj za ovu godinu. Najveći comeback ikad u jednoj sezoni. Od ekipe koja je ispadala u q1 do borbi za pp i pobijede, i to sve kada je budget nikad manji i ograničen razvoj motora. Malo sumnjivo u najmanju ruku…..
27
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Do prije tri mjeseca su bili preko sekunde iza RB i Ferrarija sad su al parii s njima.prečudno
11
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bude li Shaila Ann Rao opet obračun radila proče im to ?
13
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Catering ljudi, catering. Pa dajte čitajte malo vijesti.
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Njima godinama nitko nije mogao prici, oni sada za 7-8 mjeseci nadoknadili vise od sekunde…Totova kuhinja opet..
6
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Iduce godine se vracamo u 2014.-2020. Ovo je prestrasno sta je Mercedes napravio u toku sezone.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Na kraju će Mercedes od ekipe koja je izgledala kao totlani fijasko na početku ove sezone biti 1/1 u borbi za naslove iduće godine. Ferrari….izađite van iz f1 i prestanite se sramotiti.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako cemo iskreno, jedine prave borbe na stazi su izmedju timova Mercedes i RB
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako je ovo ikakva indikacija (Perez +0.3), znači to je to. Max i Lewis unutar desetinke će biti, Russell tu negdje, ostali mrvicu dalje.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
FP1 nije ni mrvicu indikacija… počevši od temperatura staze, setupa, količine goriva, modova motora, plana šta se testira….
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
RB bi trebao imati prednost na ovoj stazi barem po znazi motora.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ricciardo potpiso za RB za rezervnog vozaca
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Gdje bi mogao pronaći koji su sve startni brojevi vozača korišteni na treninzima od uvođenja ovog sistema 2014 ?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni se cini da je Fia opet dosta pogurala mecku za ovu sezonu sa teh.dir a bogami i sljedecu jer nitko ne moze toliko se poboljsat bez muljanja ili cega vec.
Lako bi se moglo desiti da Hamza osvoji naslov sljedecu sezonu bez prave konkurencije.
16
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Biti Ce jači nego ove godine,prognoziran borbu Mercedesa sa verstapenom za naslov
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije dobro, nije dobro. Ne želim jaki Mercedes.
8
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Presmjesno i pretuzno je gledati kako Red Bull i Ferrari vec godinama jedni druge tuze FIA-i i stalno neke ilegalnosti pronalaze jedni drugima, dok ovi iz mecke 8 godina imaju bolid brzi sekundu po krugu i nikom nista. I sad opet ove sezone od onog slabog pocetka do kraja sezone vec su ih dostigli i prestigli. I ovi majmuni ce opet iduce tuzit jedni druge dok Mercedes koji ocito vec godinama mulja di stigne nitko ne dira.
Ne navijam za nijednu od te 3 ekipe, ali moram reci da mi je bilo prekrasno na pocetku sezone gledat Verstappena i Leclerca u cvrstoj, ali cistoj borbi i vidjeti kako guraju jedan drugog do maksimuma, dok ovi ljigavci iz Mercedesa kad god su u borbi za naslov uvijek su neke kontroverze sto s tehnicke strane, a o vozackim kontroverzama da ni ne pricam. I sad kako stvari stoje opet ce oni iduce godine bit u borbi sa Red Bullom za naslov i opet ce to bit sve, samo ne sport kojeg svi volimo.
16
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To je formula,tko vise mulja taj je pobjednik tako je bilo od pamtivijeka,nikad postenja
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Istina, ali, licemjerstvo Tota je jos neviđeno…tobožnja žudnja za konkurencijom i onda redovito plakanje kad osjeti da se ta ista konkurencija priblizava..pritom ne bira nacine i rijeci kako da dobije sto zeli..kad su ono prije nekoliko godina mijenjali debljine guma usred sezone lajtmotiv mu je bila briga za sigurnost. Ove godine takoder, a onda kad je TD prosla, spominje li itko vise ista? Dal je ikad izasao neki rezultat mjerenja poskakivanja, sto su rekli da ce pratiti? Otkako su dobili sto su htjeli ni viteza vise ledja ne bole.
10
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve istina, ali zar nije toto dobar menadžer za svoju ekipu? Je,gleda svoj interes sto je vrlo bitno. I jos jedna stvar,prevelika lova je u igri
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nadajmo se da nista od toga i da je to rezultat samo toga sto su RB i Ferrari se prebacili na iducu godinu.
4
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ali bolidi su isti kao i ove godine, ne mjenjaju se pravila, sta se može prebaciti za iduci godinu?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A ima dosta toga, povoljnije im je razviti nekoliko nadogradnji na sam koncept bolida nego donositi jednu po jednu. I wind tunnel mogu koristiti konkretno. Ja se isto kao Mrgud nadam da su se okrenuli iducoj sezoni, nikako ne bih htio da se vrati era kad su Mercedesi najbrzi.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nadam se da shvacas da se bolidi razvijaju za novu sezonu mijenjala se pravila ili ne. Recimo, Ferrari za iducu godinu moze rijesiti pouzdanost motora, cime dolazis do toga da ga smijes malo jace odvrnuti. Pa ako si siguran da imas jak i pouzdan motor, onda gdje ti treba, na tim stazama ces podesiti auto na vise downforce-a, jer znas da ce ti motor moci izvuci to, pa ces biti brz i po ravnom i u zavojima. Pa onda shodno tome dizajniras i konstruiras cijeli auto itd itd..
2
1