Izdvojeno

Mick Schumacher nakon odlaska iz Haasa: Razočaran sam [anketa]

Piše: Marko Litvić

Prije 2 tjedana, 26 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Mick Schumacher iduće sezone neće biti vozač Haasa. Nakon VN Velike Britanije i VN Austrije na kojima je osvojio bodove, već 10 utrka zaredom nije osvojio ni jedan. U tih nekoliko mjeseci broj kritičara se povećavao, a nije pomogla činjenica kako je šef momčadi Guenther Steiner bio jedan od njih. Danas je donesena službena odluka.

„Iako u budućnosti idemo u različitim smjerovima, cijela momčad želi puno sreće Micku u njegovom nastavku karijere.“

Guenther Steiner

Nedugo nakon izjava Steinera i momčadi, Schumacher se osobno oglasio na društvenim mrežama.

„Ovo će biti moja zadnja utrka za Haas F1 Team. Ne želim skrivati razočaranje odlukom o tome da mi se ugovor ne produlji. Štoviše, htio bih zahvaliti Haasu i Ferrariju što su mi dali priliku. Sve ove godine dok smo bili zajedno pomogle su mi u razvoju; i u tehničkom i u osobnom. Kad su stvari postale teške, tek onda sam shvatio koliko zapravo volim ovaj sport.“

Mladi Nijemac tvrdi da ovo nije kraj njegove priče o Formuli 1 te da će se pokušati vratiti što prije.

„Put je povremeno bio grbav, ali sam se postupno poboljšavao, puno naučio i sad sam siguran kako zaslužujem svoje mjesto u Formuli 1. Vrata mi nisu zatvorena, a neuspjesi nas čine jačima. Moje srce kuca za Formulu 1 i žustro ću se boriti za povratak na grid. Dokazat ću im kako nisu u pravu.“

Haas je odmah našao zamjenu za Schumachera. U pitanju je Nico Hulkenberg koji se vraća „u početnu postavu“ nakon što je nekoliko godina proveo kao rezervni vozač Racing Pointa, odnosno Aston Martina. To znači da je preostalo još samo jedno slobodno mjesto, ono u Williamsu, iako je i ono neslužbeno zauzeto (Logan Sargeant).

Ukoliko Schumacher ne dobije mjesto u Williamsu, postoji mogućnost uloge rezervnog vozača za Mercedes ili Alpine koji se u zadnje vrijeme spominju kao moguće opcije.

Je li Haas opravdano otpisao Schumachera?

Rezultati

Loading ... Loading ...

Komentiraj

26 komentara

  1. Ferrari
    TJ7 Prikaži

    Nisam siguran znate li, ali na Android aplikaciji (verzija 1.1.0), anketa se ne prikazuje. Kada se otvori u pregledniku, uredno se učita.



    9

    0
  2. Pa i ja bi bio razočaran kad na kraju vidis s kim te zamijene.

    A ovi pametnjakovići sa komentarima imao je priliku da ss dokaže i sl. Koliko je istih tih prilika ima Hulkenberg do sada.



    18

    1
  3. Al nevjerovatno koliko Ferari lako pusta svoje iz akademije. I Djovenacija, Italijana je pustila tek tako. Sada Šumija. Ima 2 (bratska) tima, i umjesto da iskoriste to oni pustaju da im idu. Sada imaju talenatovanog Olivera Bermana u F2, i njega ce upropastiti. Daj boze da predje u RB ili Merc.

    Ne znam ali bez obzira na rezultat trebas cuvati svoje. Djovenacija nije nista gori od Zoua, Albona, Strola…

    Imaju neki problem sami sa sobom ocito.



    6

    0
  4. Ferrari
    amer98 Prikaži

    Pa ova prevara je u F1 jedino radi oca i novca. Nije ni za f3 kvalitetom…jedan otpisani Magnusen ga deklasirao



    6

    28
  5. Sebastian Vettel 5
    battery992 Prikaži

    Imao je mali Schumi grešaka, ali koliko je tim griješio preko njegovih leđa, čak bi se i Ferrari posramio.
    Imam osjećaj da je nešto drugo tu presudilo, kako njegovom izlasku iz Ferrari akademije, a također i prestanku suradnje s Haasom.
    Možda saznamo više tijekom stanke.



    18

    0
  6. F1, kao i svaki vrhunski sport je okrutan. Da Mick nije porazbijao toliko bolida vajerojatno bi ostao u Hassu. Ovako je brdo dolara otišlo na popravke umjesto na razvoj bolida…

    LP



    2

    0
  7. Ne znam sta ga svi branite. Pred Sch su kao i u svakom poslu, postavljeni ciljevi koje nije ispunio i gotovo. Razbio je bolid nepotrebno nekoliko puta. Ono cime se ne slazem je zamjenom Hulkenberga. Bolje da su stavili novog mladog perspektivnog vozaca na kojem ce u buducnosti gradit momcad. Mick to za sada nije.



    2

    0
    • Nelson Piquet
      graho Donator Prikaži

      Koliko su puta Grozni i KMag razbili bolid, kakvu je tek sezonu imao Grozni ’18 i nije dobio nogu, a sad malog Micka nogiraju…



      5

      0
    • Sebastian Vettel
      Pastor Prikaži

      Svi se nešto slažu i ne slažu, kao da znaju sve podatke… Kojeg mladog? Niže serije su se iscrpile, sve slabija konkurencija. Ove godine F2 osvoji lik u trećoj sezoni. Mlađi nisu bili dovoljno jaka konkurencija, a stariji ko stariji. Ono što je valjalo je već otišlo. A ovogodišnji prvak je tu bio i kada je Mick osvojio… Od mlađih iz nižih serija nema niko bolji od Micka. Tako da mladog vozača tek nema nikakvog smisla tražiti u ovakvoj konkurenciji. A sasvim je logično šta oni traže, i Hulk je tu najbolja opcija. Koliko god neki ne razumjeli, nije džaba čovjek uvijek tražen.


      0

      0
  8. Max Verstappen 1
    Kuko11 Prikaži

    Ako Mick završi u mečki , mogao bi jednog dana postati br.2 kada ste hamster umirovi .
    Što se tiče Haasa i bezveznjaka Gunthera , ne sjećam se da je toliko prigovarao i vršio pritisak na Mazepina dok je od njegovog ćaleta uzimao lovu…



    4

    0
  9. Williams
    Montoya Prikaži

    Kako bi ocjenili ovog vozača da je nastupao pod imenom Enigma i da nitko nezna ništa o njemu ?



    4

    1
  10. jel anketa samo na stranici ili? jer ja nikad ne vidim anketu u aplikaciji


    0

    0
  11. Michael Schumacher
    karte_m0lim Donator Prikaži

    da sam na Mickovom mjestu, zavido bih bolid u 1000 komada pri povratku u boks na kraju utrke ..



    4

    2
  12. Mick Schumacher nije kalibar za prvaka,nece nikad ni biti



    1

    2

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni