Izdvojeno

Ferrari negira glasine oko smjene Binotta s mjesta šefa momčadi

Piše: Ante Maras

Prije 3 tjedana, 25 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nakon što su se tijekom utorka pojavile glasine da će Mattia Binotto otići s mjesta šefa momčadi Ferrarija i da će ga od 2023. godine zamijeniti Frederic Vasseur, trenutni šef momčadi Alfa Romeo Racinga, Ferrari se oglasio po tom pitanju te je opovrgnuo te glasine kao potpune besmislice koje su bez ikakvog temelja.

“U vezi sa špekulacijama u pojedinim medijima vezano za položaj Mattije Binotta kao šefa momčadi Scuderia Ferrari, Ferrari navodi takve glasine kao potpune besmislice.”

Navedene informacije u javnost je pustio Leo Turrini, novinar već godinama blizak Ferrariju koji navodi da je kap koja je prelila čašu Johnu Elkannu jest nedavni 1-2 Mercedesa u Brazilu, a i sam Elkann je uoči VN Italije ove godine za Gazzettu dello Sport rekao da ima povjerenja u Binotta, ali da svi elementi momčadi moraju napredovati kako bi se poboljšali rezultati, što implicira da šefovi Ferrarija nisu baš zadovoljni dosadašnjim radom Talijana rođenog u Švicarskoj.

Uz Vasseura, kao kandidat se spominjao i Antonello Coletta, šef Ferrarijeva GT odjela.

Nakon katastrofalne 2020. i ponešto bolje 2021. godine, očekivanja za 2022. godinu su bila velika budući da je Ferrari jako puno svojih resursa ulagao u razvoj bolida za 2022. sukladno novom pravilniku. Iako je Ferrari jako dobro započeo sezonu, loše taktičke odluke, nadogradnje koje nisu funkcionirale i nova tehnička direktiva donesena tijekom sezone dovele su do toga da su Ferrari i Leclerc ne samo dominantno izgubili bitku s Red Bullom i Maxom Verstappenom, nego je i 2. pozicija u konstruktorskom prvenstvu u opasnosti zbog Mercedesa koji se jako oporavio u drugom dijelu sezone nakon jako teškog početka za njih, a za veliki dio stvari odgovornost snosi i Mattia Binotto, što je dodatno potkrijepljeno ponekim ne baš uvjerljivim izjavama. Po završetku sezone svakako će biti zanimljivo pratiti što se zbiva u garaži Propetog konjića.

Komentiraj

25 komentara

  1. Nema smisla taj potez, mlada su momcad…



    11

    1
  2. Fernando Alonso
    Brane FA14 Prikaži

    Ako ga ne maknu sada, kao i ostatak pit walla, onda neće nikada



    7

    0
  3. Maurizio Arrivabene-vrati se



    21

    1
  4. Kakav mrtvi Vasseur pa to je losija kopija Otmara…. Cak je i Binotto za njega izmislio vidjenje ekipe.



    7

    1
  5. Red Bull
    grga Prikaži

    I tako to (uvijek) krene…



    4

    0
  6. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    Pozdrav
    Koliko ima istine u ovome nitko nezna ali da su Vassuer i Junior Todt u dobrim odnosima,u nekoj kategoriji formule suvlasnici ekipe ili nesto slicno,a Todt je isto menađer CL.
    Pa stoga da CL i Todt pokusavaju maknut MB i progurat Vasseura na mijesto sefa posto je CL u dobrim odnosima sa njim pa bi tako ocekuju se sve vrtijelo oko CL u Ferrariju i odmah bio prvi vozac.
    Ta teza se provlaci kroz neke medije sad koliko je istine cemo vidjet.



    2

    1
  7. Michael Schumacher
    Unwoken European Prikaži

    Prvi korak svake smjene je izjava o negiranju smjene. Isto je bilo i s Mauriziom Arrivabeneom.



    15

    0
  8. Ferrari
    Mrgud Prikaži

    Ne zeleci smjeniti nikoga oko sebe, vjerojatno ce smjeniti “sam sebe”. Bizarne greske tokom sezone su dovodile do jos bizarnijih pokusaja pravdanja, sto je bilo posebno iritantno.
    Ukoliko ga i smijene, pod svaku cijenu ga moraju zadrzati kao inženjera zaduzenog za motore.



    14

    0
    • DaBogda da bi ga u tom slučaju zadržali kao “tehničkog”.
      Ne vjerujem da će prihvatiti degradaciju.
      Volio bi da griješim.
      Najsmješnije u svemu je to, ako bi otišao kod konkurencije, opet bi otišao maximalno na mjesto “tehničkog”, ništa više.



      11

      0
      • Zato što je konkurencija pametnija od tipa kojem je jedina zasluga u životu da nosi gene osnivača….
        Ja sam odavno govorio da je su Elkann i Binoto greška…. Eto nadošlo im je nakon 4 sezone…. Elkann možda ubode nekog boljeg za šefa momčadi, ali ne bi se baš na njega kladio.

        Slabe su šanse da pristane biti TD, pa toliko je lobirao da postane šef, spletkario protiv prethodnika, ne vidim načina da pristane na bilo što drugo osim otkaza i otpremnine.



        3

        0
  9. Mclaren
    raca Prikaži

    Nema nekog posebnog smisla da to učine. Ovakvom zamjenom ne bi niš dobili



    2

    0
  10. Svaka čast njemu na poslovima koje je radio prije nego je postao šef ekipe. Imao je priliku i podbacio. Hvala i doviđenja. Neka radi ono što mu ide. Ferrari je postao predmet sprdnje i sve osim njegove smjene bi za mene bilo iznenađenje. Onako krenuti u sezonu , da se razumijemo je fenomelan posao preko zime. I toliki pad do kraja uz apsurdne kikseve tokom godine su jednostavno previše.



    8

    1
  11. Michael Schumacher
    karte_m0lim Donator Prikaži

    i “Ričardo” je negirao da dobija nogu…



    2

    0
  12. Čak i ako ode MB, ako nasljednik iz temelja ne promjeni pitwall i sve što ide uz to, onda smjena nema smisla.



    8

    0
  13. Dobitna kombinacija se ne mijenja 🙉🙉



    2

    0
  14. “… kap koja je prelila čašu Johnu Elkannu jest nedavni 1-2 Mercedesa u Brazilu” hm , mislim da je u brazilu ferrari odradija jako dobro za razliku on nekih drugih trka . carlos koji je zbog kazne starta sa P 7 je završija na podiju , leclerc koji je posli kontakta sa landom u 7. krugu vozija na uačelju je završija trku na P 4 . vozači RB koji je osvojia konstruktorsku titulu su završili na P 6 i 7 . perez koji je starta ispred CL i CS je završija iza njih sa zaostatkom od 10 s za carlosom i 5,6 s za leclercom , a nije ima problema ka CL ni kaznu ka CS . btw , kad je CL u 7. krugu bija zadnji u poretku , perez je vozija na P 2 .
    na kraju trke , a s obzirom na zaostatak za vodećima od 10 s maxa i 14 s pereza ne bi se dalo zaključit da je RB dominantno osvojia dvostruku krunu . mislim da je u odnosu na RB merc u brazilu izgleda dominantno , a ferrari bolje od njih jer carlos je “skinija” pereza , na startu P4 Vs P7 za RB , na kraju P3 Vs P7 za ferrari . max i leclerc su se u 7. krugu našli u “društvu” …. max 17. , leclerc 18. , a ipak je na kraju CL završija 4. , max 6. istina sa zaostatkom od tek 1,6 s . carlos je uz kaznu završija 4 s iza russella , a 2,5 s iza lewisa uz podatak da je LH odlazija 2 , a CS 3 X u box . iako nisam stručnjak za strategiju mislim da su odluke pita bile OK , a box je odradija odlično izmjene . tek je RB odradija jednu izmjenu brže od boxa ferraria .. 2 Vs 2,2 s . box MB je bija sporiji . interesantan podatak “brzine” boxa u brazilu i dobrog /brzog rada ljudi u ferrariu može biti i ovo … CS sa 3 zaustavljanja je do pvratka na stazu “izgubija” 72 , leclerc 76 , a max također sa 3 zaustavljanja gotovo 87 s . perez je ima 2 zaustavljanja pa zato nije u “računici” .
    da je ferrari i one “kikserske” trke odradija ka ovu u brazilu možda bi borba za titulu donekle bila napetija , a borba za P2 u konstruktorskom ( i novčiće koje ona donosi bolje plasiranom ) se ne bi odlučivala u abu dhabiu jer bi ferrari ima nedostižnu prednost pred MB iako i ovih 19 bodova može bit dovoljno ako zadnju trke odrade ka i brazil . ali ako MB bude brz i dobar u yas marini ka u brazilu…..
    mislim da je najveća greška mattie šta za strateškog direktora drži ruedu ali on je tu od 2014. šta znači da su “držali” i drugi šefovi tima . možda i ovako recimo loš je dobar jer nema boljih , a slobodnih na “tržištu” . a možda su trebali riskirat uzevši nekog mlađeg , ambicoznijeg koji bi potvrdija onu da bez rizika nema profita . npr u mercu su riskirali sa koncepcijom bolida , usavršavali kroz sezonu i zbog tog rizika bi lako mogli profitirat 2023. i bit u borbi bar za jednu titulu …. sa i bez mattie ako rueda i dalje bude glavni strateg šanse ferraria bi mogle bit :(



    9

    0
  15. Williams
    Montoya Prikaži

    Samo Briatore ih može pokrenut ;)



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni