Izdvojeno

Mick Schumacher: Neke godine jednostavno nisu vaše

Piše: Ante Vetma

Prije 2 tjedana, 27 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nakon što su dva vozača Haasa napravili sendvič od cijelog grida s pole positionom Kevina Magnussena i 20. pozicije za Micka Schumachera – glavna utrka im nije bila najblistaviji trenutak sezone. Naime, Magnussena je iz utrke već u prvom krugu izbacio Ricciardo, a Schumacher je završio na 13. mjestu, bez bodova.

Ovo je deseta uzastopna Mickova utrka bez bodova, što ga čini jedinim vozačem s nulom nakon ljetne stanke. Dok su glasine o dolasku Nice Hulkenberga sve glasnije, Schumacher komentira:

“Neka godina je vaša, a neka nije. Ova godina vjerojatno nije za mene.”

“Još uvijek je jedna utrka ispred nas i ponovo ćemo dati sve od sebe.”

“Ovako je bilo cijele godine, ali na kraju nam ne pođe za rukom. Dali smo sve od sebe, ali bilo je izvan naše moći.”

Schumacher je nakon posljednjeg izlaska sigurnosnog automobila bio na 11. poziciji, ali je oštetio bolid u sudaru s Pierreom Gaslyjem:

“Pokušao sam zadržati AlphaTauri iza sebe, ali sam nažalost malo oštetio bočni usisnik. Naravno, to nije bio idealan scenarij.”

Ako se pokaže istinitom glasina o dolasku Hulkenberga, za Schumachera bi rješenje moglo biti u ulozi rezervnog vozača Mercedesa.

Komentiraj

27 komentara

  1. Fernando Alonso
    Brane FA14 Prikaži

    Negdje sam danas pročitao da će mali izgleda put Alpine, za rezervnog, a ‘Hunkelber’ je već riješena stvar u Haasu…navodno je potvrda u srijedu



    2

    0
    • oce se usrecit sa hulkenbergom. gori od micka a ovaj zesci prosjek.



      9

      5
      • Nebi reko covek je dosao sa ulice i poderao strola Hulk je vozacina nazalost nikad nije imao pravu sansu a nece ni sad mnogo postici ni sad.



        8

        4
        • Nikolar95… ako strolla smatraju panjinom onda to šta ga je hulkenberg “podera” i nije neka referenca . a i to “deranje” je upitno jer bahreinu je hulkenberg bija bolji od strolla ( 0,17 s) , a u trci je “pobjednik” bija stroll ( 18 s zaostatka hulkenberga za kolegom ) . u saudi arabiji u Q je uspješniji bija stroll , a u trci hulkenberg . možda je nico doša sa ulice u kokpit AM ali provjeri da možda nije testni vozač AM 2021./22. ;) i šta znači to da NH nije ima pravu šansu ? šansa se dobija vožnjama bolida sa kojima se teško može do pobjede ali imaju potencijala za podije . kako/zašto je seb doša u RB ? pobjedom sa TR . bottasovih 9 podija u williamsu su mu bili “karta” za MB . perez 10 podija ( od toga jedna pobjeda sa racing pointom) u sauberu , FI i RP . hulkenberg je također vozija za sauber , FI sa kojima je sergio osvaja podije . ;) u kompletnih 9 sezona , 177 trka najveći dometi su mu bili jedan PP , 2 FL i 4. misto ka najbolji plasman karijere . hulkenberg drži “rekord” tj najveći broj startova bez pobjedničkog postolja . s obzirom na navedene provjerljive činjenice koji mu je top tim treba pružit “pravu šansu” ? i omalovažavani stroll sa za sada “kraćom” karijerom od NH ima jedan PP i 3 podija = 3 X završava 3. , a nije baš da je vozija bolje bolide od NH . pljuvano ocon u 110 trka ( 71 manje od hulkenberga ) ima pobjedu ( hvala fernandu ) i 2 podija te je u prosjeku osvaja 3,25 bodova po trci ( NH 2.88 boda ) i 59,6 po sezoni ( NH 47,3 boda ) iako je 9 godina mlađi/neiskusniji od hulkenberga . a nije baš da je ocon vozija bolje , konkrentnije bolide od NH zar ne ? ne vidim čime , kakvim rezultatima je ovaj tek solidan vozač “zaslužija” da neki misle kako je on zapravo vozačina koju su trebali angažirat RB , MB ili ferrari !?!?? a možda su šefovi timova slijepci koji za razliku od posjetitelja portala nisu vidili klasu hulkenberga ….



          6

          0
        • Ovo što je avalon napisao samo pokazuje koji debil je šef Haasa, ali tu je neka druga priča. Još mi nije jasno koja, ali vidjet ćemo kad potpišu Hulka koji sponzori odlaze, a koji dolaze.



          3

          0
        • Ma hulk je promašaj. Uvijek bi h radije dao mladom vozacu da se kali nego istrosenom Hulku



          1

          0
        • Sebastian Vettel
          Pastor Prikaži

          Evo opet avalona sa svojom statistikom protiv jednog od najmržih mu vozača…

          Lako je Bottasu bilo nabijati podije u drugom najboljem bolidu u to vrijeme…


          0

          0
  2. simpa mi je Hulk, ali ne razumijem uopće logiku iza njegovog dovođenja u Haas. Da se razumijemo, ne mislim da je MiniSchumi neki extra talent, imao je par bljeskova, a bome ga ni strategije nisu mazile. Valjda bi mu mogla presuditi rasturanja bolida.



    12

    1
  3. F1puls
    ivanh Prikaži

    Od Bahreina pa na dalje, skoro sve strategije njegove garaže bile su pogrešne.Na sprint utrkama imao je izvrsne rezultate baš iz tog razloga.
    Mislim da je Mick bolji izbor od Hulka



    28

    0
    • Mick je ako nista drugo mlad dok je hulk na zalasku karijere. Mick moze biti samo bolji, Hulk samo sporij kako vrijeme bude odmicalo.

      A iskreno, mora bit neka kvaka sa Hulkom da svih ovih godina nije dobio niti jednu priliku u dobroj ekipi a glasi kao brz vozac.



      19

      0
    • Sebastian Vettel
      Pastor Prikaži

      Ovdje je soft bio sve, a on je imao medium-soft-medium. A imao je dva korištena softa. Ali i ostali su uglavnom koristili korištene softove… Na kraju ga je to najviše koštalo i SC.

      Vettel, Stroll i Perez nisu ni imali dva softa, pa oni nisu ni mogli drugačije. Samo što je Stroll koristio soft na kraju, a SC ga približio ekipi ispred. Na kraju ga Seb pustio, dok je bio u DRS-u iza Bottasa. A poslije puštanja Stroll nijednom nije došao Bottasu u DRS. I na kraju ni Seb nije dobio svoju poziciju nazad…



      7

      0
      • F1puls
        ivanh Prikaži

        Ovdje je soft bio sve, a on je imao medium-soft-medium

        Nebih rekao..Mick je imao medium soft soft…Alonso je imao medium medium medium soft i “letio” je na mediumu.Nakon drugog i trečeg stinta bio je do 1.5 sek brži od Micka na softu.Alonso je nakon prvog SC-a bio na 12 a Mick 8 poziciji, da bi u 52 krugu prije sc-a Alonso imao 5 a Mick 13 poz. Stroll je tajođer nakon drugog boxa ponovo stavio medium i bio brži od Micka 0.5 sek po krugu.



        6

        0
        • Nigel Mansell
          drv Prikaži

          Očito je Alpinu odgovarala staza i medium gume, inače ne bi Alonso (uz sav svoj talent) mogao doći tako visoko sa 18. mjesta, čak ispred RB-a, tako da mislim da to nije prava usporedba.

          Činjenica je da je većini bolida soft odgovarao puno bolje od mediuma, pa možemo pretpostaviti da je tako i za Haas.



          2

          0
  4. Čini se da ovom slučaju nije dovoljno imati slavno prezime da bi napravio rezultat



    4

    3
    • F1puls
      ivanh Prikaži

      Da se zove i Leclerc, ne može si pomoći ako na pit wallu sjede nesposobni idioti.Jednom su uništili naslov a dŕugome karijeru.
      KMag jè ispao genijalac, zbog čega ili koga????..zbog genijalnog inženjera koji ga je prvog pustio na stazu…….



      11

      1
      • Prije nego je došlo do crvene zastave većina vozača su postavila vrijeme a KMag je bio prvi,tako da nije baš samo do inžinjera ;)



        4

        0
        • F1puls
          ivanh Prikaži

          Ne, KMag je prvi izašao u Q3 i čekao zeleno svjetlo,budući se očekivala kiša, znači radilo se o lucidnosti njegova inženjera.
          Usput,samo je Leclerc imao inter gume, isto kao što je Mick jedini imao wet gume u Japanu, te kada je opet ostao bez bodova zbog idiotske strategije



          3

          0
        • Dobro prijatelju kakve veze to što pišeš ima sa mojim komentarom,rekao sam da je imao najbolje vrijeme prije crvene a ne da nije prvi izašao.

          A što se tiče Leclerca Ferrari i strategija su se odavno posvađali.



          2

          0
        • Sebastian Vettel
          Pastor Prikaži

          Pa ne znam zašto si uopšte spominjao crvenu zastavu u odgovoru na njegov komentar, kada on nije crvenu zastavu ni spomenuo…
          Rekao je da je uzeo pp zbog toga što je izašao prvi, a ne zbog crvene zastave.



          1

          0
  5. Mislim da Mick ovo nije zasluzio…ali ok…vidjet ce da su se zaje… s hulkom…
    Samo da je imao bolje strategije imao bi vise bodova od miljenika momcadi Kevina



    15

    1
  6. Nemaju nakog strpljenja za Micka. Lani najgori bolid, kao da je iz druge klase, dakle samo jedna sezona. Prekratko. Po meni bi Mick ostao, nije nista gori od nekog Tsunode ili Zhua, Lattifija. Prekratko za stvoriti misljenje i stati iza toga.



    16

    0
    • Pogotovo je tako ako se uzme u obzir koliko ga je njegov tim koštao sa lošim strategijama. Po prikazanom do sada sam dojma da nije nekakav ogroman talenat ali isto tako nije ni dobio kako spada podrsku ekipe. Možda bi slika bila drugačija da su se posvetili njemu u utrkama gdje je bio u prilici za bodove. S druge strane, K.M nije nikad pokazao nešto woow, pa sam bio mišljenja da bi trebao biti u najmanju ruku podjednak njemu ako ne i bolji da bi zaslužio ostati u timu. Ali definitvno smatram glupim potezom mjenjati ga za nekoga tko je zrel za mirovinu uskoro. Moj stav je da su mu trebali dati priliku i iduće godine pa onda idlučiti dali je on kalibar za nešto više u f1.



      7

      0
      • Slažem se. Mick nekako spada u neku srednju kategoriju vozača, iako je zadnjih nekoliko utrka imao dobre šanse za bodove, samo ga strategijom zeznu svaki put. Plus, Latifi je proveo tri godine u Williamsu, a po meni je pravio više gluposti od Micka, zašto i Haas ne bi njemu dao priliku za treću godinu? Također, mislim da Mick previše živi pod pritiskom svog prezimena.



        1

        0
  7. Sebastian Vettel 5
    Vordas Donator Prikaži

    Žao mi je Micka, čini mi se dobar dečko. Danas moraš imat jako dobru podršku ili novce ili biti van serijski talent makar niti to nije garancija. Mislim da Haas niti druge godine neće biti nešto posebno, možda to i tamo koji blijesak kao u Brazilu više sretno nego spretno. Hulk samo viječita nada i talent, po meni se nije potvrdio.



    6

    0
    • Monisha Kaltenborn
      monkeyseat Prikaži

      Mick je prefin i prekulturan dečko. Šteta da nije naslijedio malo prgavosti od tate i više se izborio za sebe.
      Koliko god mu je prezime pomoglo smatram da mu je još više odmoglo.
      Želim mu svu sreću da nađe zamjensko sjedalo i da nastavi svoj put u F1 :-)



      13

      0
  8. Mick Schumacher
    Ante Maras novinar Prikaži

    Mislim da Haas od samog početka nije bio za dovođenje Malog od Gazde. Koliko se sjećam, oni su se krajem 2020. nadali da će Kimi u penziju ili Gio otic iz F1 pa ce MSC otic u Alfu, a oni onda mogu uz Mazepina dovest neko iskusno ime u F1(mozda cak upravo Hulk, al ne drzite me za rijec), samo sto je cijeli plan pao u vodu kad je Alfa potvrdila Gia i Kimija za 2021. i onda su bili “prisiljeni” uzet Micka.
    Za početak ove sezone je bilo uopće i dobro da su uspjeli nagovorit KMaga da dodje nakon situacije s Mazepinom, a obzirom kakav je Haas bio 2021. nije bas bilo zainteresiranih za Haas pa je MSC ostao. Sad kad je netko zainteresiran(Hulk) uz neke losije voznje MSCa(nije sve njegova krivnja, nesto se namjerno ili nenamjerno pita Haasa) dolazimo do situacije da Haas odbacuje mladog talenta cije je prezime jedno od “plemickih” u F1 da se dovede vozac od 35-36 godina koji je skupio 4-5 utrka tijekom 2-3 godine.



    3

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni