Izdvojeno

Alonso o kontaktima s Oconom: Nasmijava me to; još jedna utrka i napokon je gotovo

Piše: Lovro Andraka

Prije 3 tjedana, 20 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Fernando Alonso završio je sprint utrku u Brazilu na 15. mjestu nakon što je dvaput u utrci imao kontakt s timskim kolegom iz Alpinea, Estebanom Oconom, a komentirao je kako ga cjelokupna situacija nasmijava.

“Nasmijava me to, na petnaestom smo i osamnaestom mjestu, baš je zabavno”, rekao je Španjolac u izjavi za DAZN.

“To se većinom dogodi kad smo zajedno, prošle godine sam izbjegao to nekoliko puta, ove godine me zamalo zabio u zid u Džedi, u Mađarskoj, a sada sam ovdje, stoga dobro, takve se stvari prije ili kasnije dogode, nemam što za reći.”

“Žao mi je momčadi i mehaničara koji naporno rade, no nadam se da se sutra možemo vratiti. Imao sam dobar tempo tijekom utrke, stoga čak i s 15. mjesta mogu zaraditi dobre bodove za momčad.”

U intervjuu za britanski Sky Sports rekao je da nije razgovarao s Oconom nakon sprinta:

“Nisam, nema potrebe, imamo još jednu utrku i onda je gotovo, napokon.”

“Tako je kako je, nekad je jako kompetitivno unutar momčadi, to mu se događalo s Perezom, s Verstappenom ovdje kada se vraćao u vodeći krug, tako da… Još samo jedna utrka”, rekao je Španjolac sa smiješkom.

Ocon je u sprint startao šesti, a Alonso sedmi, no obojica su zadobila štetu na bolidima nakon kontakta u zavoju 4 i još jednog na početku startno-ciljnog pravca, zbog čega su i pozvani kod sudaca. Točka na i Alpineovom užasnom sprintu bio je i događaj nakon utrke, kada se Oconov bolid zapalio. Sutra bi trebali startati s 15. i 18. mjesta.

Komentiraj

20 komentara

  1. Charles Leclerc
    Leclerc1978 Prikaži

    Ocon, teško smeće od čovijeka….



    27

    5
  2. U rječniku ispod riječi “panj” stoji Oconova slika. Iako bi mogla i Strollova, ali s obzirom da ga nitko ne “časti” preko radija očito je da se svi boje tate.



    5

    7
  3. Mattia Binotto
    Har Kl Donator Prikaži

    Interesantan završetak Alonsovog stinta 🤔.
    Neke stvari jednostavno me možeš predvidjeti 🤥.



    6

    0
  4. U prvom kontaktu je zaplesao po rubniku i udario Ocona. U drugom kontaktu se zabio u njegovu zadnju gumu.

    Alonso je 100% kriv osim ako polazna pozicija nije ta da se Ocon mora maknuti da Alonao prođe.



    15

    16
    • Ocon jest prgav vozac, ko i Verstappen isti, ali ovo danas je Alonso usro utrku i sebi i njemu



      22

      2
      • Ayrton Senna
        MCLfan Prikaži

        Verstapenu kad je gusto još je prgaviji,a ocon je standardna i malo griješi



        5

        1
        • Ma isti su njih dvojica meni što se tiče borbi na stazi, samo se Maxu progleda kroz prste otkako je došao u F1, a Oconu se ne progleda i još je imao timske kolege koji su popularni među navijačima, još sad protiv Alonsa ovo kad uradi onda su reakcije još žešće



          2

          0
    • Sebastian Vettel
      Pastor Prikaži

      Zaplesao po rubniku, pa rubnik nije staza. A zašto je bio na rubniku? Pa zbog idiota Ocona, koji je “od ranije poznat policiji” zbog ovakvih situacija… Stroll je dobio 10 sekundi što je otjerao Seba na travu, potpuno zasluženo. Pa ovo je isti slučaj, sa malo drugačijom podlogom van staze. Ali ovdje je bila i krivina. Teško je pri takvoj brzini zadržati bolid na rubniku.

      Tu drugu situaciju nisam vidio. Ali ova prva je totalno Oconova krivica. Najviše štete za tim. Ali neka oni brane svoga francuza. Lik im je ovako izbio bruku bodova.



      13

      7
      • Kimi Raikkonen 7
        Pitstop Prikaži

        Pogledaj ponovno prvu situaciju, čija je veća krivica. Sigurno nije Oconova. Ne znam što je Alonso mislio s takvim pokušajem. Da mu je Ocon i ostavio više mjesta, ne bi ovaj prošao zavoj nego bi izašao van staze



        5

        1
      • Nisi ovako pisao kad je prošle godine Verstappen istjerao Hamiltona van staze, sad je Ocon prgav i trebao je dobiti kaznu, a prošle godine je bilo hard racing👍



        5

        0
      • “Zaplesao po rubniku, pa rubnik nije staza.” ispravna konstatacija…. ” A zašto je bio na rubniku?” zato šta je pokuša preticanje tamo di nije treba !ispravno bi bilo postaviti ( i odgovorit) na pitanje ko je ovde bija idiot ? ako pogledamo snimku prvog kontakta ferrari ispred dvojca alpine na izlasku iz zavoja ide sasvim desno ( i McL također) , sa 2 kotača “gazi” rubnik isto ka i McL . možda je to “ispravna” putanja Pastore s obzirom da su i ferrari i McL također otišli sasvim desno , vozili po rubniku ? kako taj zavoj prolazi ocon ? malo “uže” od ferraria i McL , jedva da je sa pola kotača na rubniku . valjda je u retrovizoru vidija alonsa i pokuša mu ostavit bar malo prostora ali jbga protiv fizike ( centrifugalne sile ) se na može zar ne ? i onda je ocon idiot jer je proša zavoj vozačkom putanjom ( mislim da je i brundle to zaključija komentirajući kontakt ) , a alonso koji je pokuša nemoguće je svetac i u pravu ?
        naravno , drugu situaciju Pastor nije vidija kad je alonso forsira da se možda i osveti kolegi , pretekne ga na PRAVCU pri čemu je možda krivo ocjenija gabarite bolida i livom stranom prednjeg krila zakačija ocona oštetivši svoj bolid/krilo. da alonso nije bija optimista u prvom , a prgav u drugom kontaktu sa kolegom možda bi alpine jučerašnji sprint bile i uspješnije u plasmanu .
        činjenica da mnogi vole mrzit ocona je evidentna . da neki omiljeni radi isto okarakterizirali bi ga ka fajtera , “mudana” , hrabrog koji se ne predaje bez borbe ali ocon… treba ga pljuvati kad treba i ne treba . hrabar , vješt i promišljen je jučer bija seb koji je također suludim potezom strolla istjeran na rubnik i van staze sa 2 kotača ali je ne puštajući gas odlično iskontrolira bolid i usprkos svemu startajući sa P 13 završija na P 9 .



        3

        0
  5. Bravo Ocon, svaka čast. Danas možda i nije toliko kriv, ali potez u Mađarskoj je bio vrh, a godinu dana ranije da nije bilo Alonsa ne bi vidio pobjede.
    I ovo se nije događalo samo s Alonsom već i s drugim kolegama kao što piše, ali nikad nije imao problema s propuštanjem Hamiltona (Monaco…)



    21

    3
    • Sve mu mogu oprostiti, ali pusta je Hamiltona u Monacu ne. Hamilton ga ne bi pretekao za 9 godina u Monacu i unistio bi mu utrku, Al ne pajdo ga propusti i jos kaze ciji je on vozač.
      Tada sam bio zagovornik da se zabrane te posudbe vozača, koji voze za jedna tim a imaju jos ugovore s nekim drugim timom. Ljigavo.



      17

      1
  6. Kimi Raikkonen 7
    Dragan1980 Prikaži

    Nekada su istu situaciju odradili Rajkonen i Sumaher bez kontakta ikakvog.Ovo juce je definitivno mrznja izmedju vozaca.



    5

    0
  7. Alain Prost
    Alain Prost Prikaži

    Ozbiljna osoba u tim godinama ne bi smjela biti tako zločesta, znao je on točno što radi i da neće moći proći i što će biti rezultat svega, sada se nasmijava, a sve to je odraz njegove nemoći da ovoga prođe.



    7

    3
  8. Charles Leclerc 16
    CRooY3 Prikaži

    Kako Stroll vozi, Alonso će žaliti za Oconom :D



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni