Izdvojeno

Ocon najbrži na drugom treningu u Sao Paulu

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 tjedana, 1 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Esteban Ocon bio je najbrži na drugom treningu u Brazilu, posljednjem uoči današnjeg sprinta i sutrašnje utrke. Francuz je bio desetinku brži od Sergija Pereza i tri desetinke brži od Georgea Russella.

Oconov timski kolega Fernando Alonso bio četvrti s četiri desetinke zaostatka, no Španjolac je, za razliku od prve trojice na softu, svoje najbrže vrijeme postavio na medium gumama. Max Verstappen bio je peti, a posljednji vozač unutar sekunde zaostatka za Oconom bio je Lewis Hamilton s pola sekunde sporijim vremenom.

Pierre Gasly i Mick Schumacher kasnili su već punu sekundu za najbržim, a u najboljih deset našli su se još Kevin Magnussen, koji kasnije danas kreće s pole positiona, i Lando Norris – njih dvojica bili su jedini vozači uz Alonsa koji nisu postavili najbrže vrijeme na softu, već također na mediumu.

Oba Ferrarija našla su se izvan top 10; Carlos Sainz bio je 11., a Charles Leclerc tek na 13. mjestu. Logan Sargeant vozio je za Williams umjesto Alexa Albona kako bi pokušao zaraditi dodatan bod za superlicencu koju mora dobiti kako bi mogao nastupati za britansku momčad 2023. – ovog je puta odvozio dovoljnu kilometražu bez ijednog incidenta, stoga bi i trebao dobiti taj bod. Čitav trening prošao je mirno i bez incidenata, uz samo jedno manje izlijetanje Nicholasa Latifija na travu kod zavoja 12 nakon promašenog kočenja.

Sprint utrka koja će odrediti startni poredak za sutrašnju utrku počinje u 20:30.

Rezultati

VozačBolidZaostatakKrugovi
1Esteban OconALPINE RENAULT1:14.60427
2Sergio PerezRED BULL RACING RBPT+0.184s36
3George RussellMERCEDES+0.312s31
4Fernando AlonsoALPINE RENAULT+0.445s29
5Max VerstappenRED BULL RACING RBPT+0.494s30
6Lewis HamiltonMERCEDES+0.533s32
7Pierre GaslyALPHATAURI RBPT+1.032s31
8Mick SchumacherHAAS FERRARI+1.080s40
9Kevin MagnussenHAAS FERRARI+1.211s37
10Lando NorrisMCLAREN MERCEDES+1.247s24
11Carlos SainzFERRARI+1.252s37
12Yuki TsunodaALPHATAURI RBPT+1.261s31
13Charles LeclercFERRARI+1.264s36
14Daniel RicciardoMCLAREN MERCEDES+1.390s28
15Valtteri BottasALFA ROMEO FERRARI+1.443s33
16Nicholas LatifiWILLIAMS MERCEDES+1.577s33
17Lance StrollASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES+1.659s42
18Sebastian VettelASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES+1.796s43
19Guanyu ZhouALFA ROMEO FERRARI+1.864s36
20Logan SargeantWILLIAMS MERCEDES+1.876s28

Komentiraj

1 komentar

  1. Ja mislim da u sprint vikendu nitko ne gleda P2 gdje testiraju potrošnju guma…
    Barem Latiffi nije zadnji



    2

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni