Izdvojeno

Magnussen na prvoj poziciji za sutrašnji sprint!

Piše: Luka Softić

Prije 4 mjeseci, 52 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 4 minuta

U nevjerojatnom raspletu kvalifikacija za sutrašnju sprint utrku, Kevin Magnussen je završio na prvom mjestu. S druge pozicije sprint će početi Verstappen, a top 3 zaključio je George Russell koji je izazvao crvenu zastavu u Q3, zapevši u šljunku nakon proklizavanja.

Q1

Vlažno brazilsko poslijepodne otvorio je Charles Leclerc koji je prvi napravio krug ovih sprint kvalifikacija i to na intermediate gumama. Iako je kiša prestala padati većina momčadi je prve krugove odradila na zelenim gumama zbog i dalje klizave staze. Jako dobru kontrolu bolida u skliskim uvjetima demonstrirala su oba Ferrarijeva vozača od kojih je u uvodnim minutama sesije bio brži samo svjetski prvak Max Verstappen, a zatim i njegov momčadski kolega Perez. Kako se staza počela sušiti viđali smo sve bolja vremena, pa tako i Fernanda Alonsa na najvišoj poziciji.

Rizik prelaska na suhe gume najočigledniji je bio u i dalje mokrom posljednjem zavoju, a prva momčad koja se okuražila bila je AlphaTauri. Nakon dva kruga zagrijavanja guma, Gasly se uspio plasirati na prvu poziciju s 4 minute do kraja runde. U tim trenucima smo vidjeli novi fijasko u Ferrarijevoj garaži, a živce je izgubio Leclerc čekajući da mu mehaničari konačno stave prave gume na bolid. Pri prelasku na soft gume brže od Ferrarija su reagirali Alpine, McLaren, Aston Martin i Mercedes čiji vozači su polako istiskivali vremena postavljena na intermediate gumama. Nakon završnog galopa na soft gumama u prvoj kvalifikacijskoj rundi izgubili smo Latifija, Bottasa, Zhoua, Tsunodu i Micka Schumachera. Potencijalno upozorenje za ometanje vozača u brzom krugu mogao bi dobiti Tsunoda, kojem se oštećenik Leclerc obratio putem radija s: “Yuki, it’s a joke!”

Q2

Iako i dalje oblačno, najavljivana kiša još uvijek nije pala te su vozači nastavili kvalifikacije na soft gumama. Norris je nastavio jako dobru formu iz prve runde zbacivši Verstappena s prvog mjesta u prvom stintu. Nakon što je Ocon prijavio kapljice u 4. zavoju, cmoljenje kiše obznanio je i George Russell, a poslije njih i Carlos Sainz. Činilo se da Mercedesov pitwall nije dobro procijenio situaciju s vremenskom prognozom, ali su Russell i Hamilton u zadnji čas postavili prolazna vremena prije pogoršanja uvjeta na stazi. Zadnje dvije minute runde su ponovo bile dinamične, a naposljetku su ispali Albon, Gasly, Vettel, Ricciardo i Stroll.

Q3

Jedini bolid koji je ovu rundu započeo na intermediate gumama bio je onaj Charlesa Leclerca. Da se radi o pogrešnoj odluci, Ferrari je shvatio tek nakon što su to ustanovile i spremačice gostoprimstvenog sektora Interlagos kompleksa. Fascinantnu radio komunikaciju između Leclerca i Ferrarija nastojat ćemo prenijeti u cijelosti u sklopu naše Radio-transkript sekcije. Da stvari budu gore za Monegažanina, George Russell je s osam minuta do kraja zapeo u šljunku nakon čega je uslijedila crvena zastava, dok je kiša počela padati sve više i više. U trenutku Russellovog incidenta, na pole positionu našao se Kevin Magnussen. U nastavku sesije uvjeti na stazi su bili za intermediate gume, a DRS je bio onemogućen. Jedina dva bolida koji su uopće izašli na stazu nakon crvene zastave bili su onaj Sergija Pereza koji je ispitao uvjete na stazi koristeći intermediate gume, i onaj Lewisa Hamiltona koji je kao naturalizirani Brazilac odvozio počasni krug pred pseudodomaćom publikom. S 5 minuta do kraja ostali smo na poretku prije crvene zastave – Magnussen prvi, Verstappen drugi, Russell treći, i nadalje: Norris, Sainz, Ocon, Alonso, Hamilton, Perez, Leclerc.

PVozačMomčadQ1Q2Q3
1Kevin MagnussenHaas 1:13.9541:11.4101:11.674
2Max VerstappenRed Bull Racing1:13.6251:10.8811:11.877
3George RussellMercedes1:14.4271:11.3181:12.059
4Lando NorrisMcLaren 1:13.1061:11.3771:12.263
5Carlos SainzFerrari1:14.6801:10.8901:12.357
6Esteban OconAlpine 1:14.6631:11.5871:12.425
7Fernando AlonsoAlpine 1:13.5421:11.3941:12.504
8Lewis HamiltonMercedes1:13.4031:11.5391:12.611
9Sergio PerezRed Bull Racing1:13.6131:11.4561:15.601
10Charles LeclercFerrari1:14.4861:10.950
11Alexander AlbonWilliams1:14.3241:11.631
12Pierre GaslyAlphaTauri 1:14.3711:11.675
13Sebastian VettelAston Martin1:13.5971:11.678
14Daniel RicciardoMcLaren1:14.9311:12.140
15Lance StrollAston Martin 1:14.3981:12.210
16Nicholas LatifiWilliams 1:15.095
17Zhou GuanyuAlfa Romeo1:15.197
18Valtteri BottasAlfa Romeo1:15.486
19Yuki TsunodaAlphaTauri1:16.264
20Mick SchumacherHaas1:16.361

Komentiraj

52 komentara

  1. Gene Haas sutra puni 70 godina, a KMag sa njegovim bolidom starta na pol poziciji, kakva priča lik će dobiti doživotni ugovor😂



    33

    0
  2. Russellu izlijetanje zapravo i pomoglo 😂😂😂



    9

    1
  3. Nisam siguran je li mrzim ili volim ovakve situacije? 🤔

    Enjoy Magnussen & Co.!!!



    10

    0
  4. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    Cestitke Kevinu na prvom PP u karijeri.

    Kvale kaos, Ferrari na nivou, cudo da je bilo samo jedno izlijetanje.

    Ajd barem bi u sprintu trebalo bit nekog uzbudjenja iza Maxa.



    5

    0
  5. Ferarijev wall za ginisa ovoliko glupih odluka cele sezone mora da su oborili rekord btw bravo za Maga j…n je bio krug zasluzeno



    17

    0
  6. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    onom kome nije drago vidit Has na polpoziciji netreba gledat F1!
    bravoo Magnusen!!! cijele kvale je izgleda dobro, i 6 misto je izgledalo dostizno, ali Crikey je rekao nek se momci vesele i odveo Mercedes na plažu
    Ferkan ko Ferkan riskiraju s krivim vozacem, mogli su uz dosta srece dobit malo i izgubit puno, i naravno izgubili su puno
    Fun fact, nakon Monaca prošle godine, Perez i Russel su se pravili pametni i rekli da ge vozace sta profitiraju svojim izletanjem u kvalama treba kaznit, a od tada samo njima ta taktika palila 😂



    31

    0
  7. Kmag pravo mjesto u pravo vrijeme. Ferkan fulao sve što je mogao, a tako i vozača za rizik (ne čudim se više). Ham vozi PR krug (isto se ne čudim). Jbg… teško me začudit… tako to bude kad za Ferkana navijaš. Rus botovski odradio pješčanu klopku… kmag bi se izvukao jednom rukom vezanom iza leđa.



    10

    0
  8. Fernando Alonso 14
    tapa-tapa Prikaži

    Koja sreća u Hassu😁 bez obzira kaj bu sutra bilo ovo je baš osvježenje gledat. Ferkan riskantno i fulali za 2 kruga na kraju-sutra fokus i sve ok….



    5

    0
  9. Max Verstappen 1
    Wlad55 Prikaži

    Cestitke kevinu



    6

    0
  10. Ferrari
    Mrgud Prikaži

    Znaci, Ferrari, nemam rijeci. Zaista. Kada covjek misli da je sve vidio, ovi uspiju izvuci jos jedan as iz rukava.

    Dakle, da sumiramo ideju;
    Leclerca su pustili van na inter gumama, koja je logika bila iza toga? – da ce pljusak pasti bas u izlaznom krugu i da ce svima drugima sjebati plan? Pa toliko srece bas nemaju. A ako su toliko uvjereni bili u svoju ideju, zasto nisu i Sainza stavili na istu strategiju? Strasno.

    Da dodam jos, drago mi je za Kevina i Haas.
    Russell i gestikuliranje i cinicno smjeskanje, strasno me nastavlja iritirati.



    26

    3
    • Max Verstappen
      derfahrer1996 Prikaži

      Dobro da ga Sainz nije jos pogodio odozada 🙄


      0

      0
    • Eto nije im sad Binoto da svaljuju sve na njega jednostavno onaj cova sa dugom kosom mora da ode odatle i komplet ljudi koji rade na strategiji dosta je bilo a ti tifosi da ustanu tamo u Maranelu i zibace ove luzere iz ekipe ovo je dno dna.



      9

      1
      • Michael Schumacher
        toky13 Donator Prikaži

        L.Mekies je najveći klaun !!

        Kevine bravooo !!



        6

        0
      • Ferrari
        Mrgud Prikaži

        Mozda Binotto ne donosi direktno odluke oko strategije, koje gume kada i sl., ali ako nastavi braniti nesposobnost koja je ocigledna i ljude koji stoje iza nje, onda je jednako kriv. Samo se zapitajte sto bi jedan kapacitet kao sto je Ron Dennis napravio da se njegovom timu vec tko zna koji put dogada situacija iz Q1 s gumama..vjerojatno bi bilo par otkaza/prekomandi a mehanicari bi do besvijesti vjezbali boje guma i nosenje amo-tamo…



        15

        0
    • Marlboro
      F1bodul Prikaži

      I te iste slikove stavljaju po ure.. ruganje!
      @nikolar95 … Griješe drugi i više al Ferrari je ime pa se sve gleda… Uzmi greške McLarena samo za usporedbu… Nisu puno bolji…


      0

      2
      • Sebastian Vettel
        Pastor Prikaži

        Šta je danas hvaljeni Haas uradio sa Mickom? I ono sa Leclercom u Q1 je ništa kada su mu tražili gume, kada je opet imao dovoljno vremena da izađe i zagrije gume i odradi par krugova. Micka su zadnjeg pozvali na soft. Uspio samo jedan krug na njima napraviti. I imaju biseri sada prvo i zadnje mjesto. 🤦‍♂️Ali su po mnogima ispali genijalci, a Mick ne zna voziti i treba ga izbaciti iz F1…



        15

        1
        • Imam utisak da namerno sabotiraju Sumahera da bi mu lakse dali pedalu iz ekipe kao ono evo lose vozi itd a decko redovno pobedjivao Magnusena u kvalifikacijama ali trku mu useru nacisto.



          8

          2
        • Toto Wolff
          KaTomoF1 Prikaži

          Da steta, imao je brzinu Kmaga.. trebao je ov9 biti Mick. Pa bi to imalo vrlo jak utjecaj za dalje ovako,jabe sve.



          2

          2
        • Bolje mu je da se makne od tih debila u Haasu. Ako mu i daju sad produženje, najkasnije do Monze treba imati nekoliko jako dobrih trka i ugovor s nekim drugim. Ja bi volio da ostane u sazviježđu Ferrarija, ali nema tu mjesta za njega. Sauber ide na 4 godine u suradnju s Audijem, a onda će se nakon 3 osma WCC mjesta u prvenstvu pokupiti natrag u Ingolstadt. Jedino ako Ferrari pridobije Williams ili one još veće debile u Aston Martinu,


          0

          1
  11. Max Verstappen
    derfahrer1996 Prikaži

    K.Mag kakva Legenda,bravo Haas 😁👌
    Jadan Leclerc u Ferrariju. U Ferrariju neznaju jesu na stazi ili u cirkusu.



    9

    1
  12. Talijanski klauni ne posustaju u svojim vrhunskim odlukama.
    K.Mag SVAKA ČAST !



    20

    1
  13. Prvo: čestitke KMag-u… Lijep tajming za krug i svaka čast… Naravno, teško može nešto više u sprintu, ali neka, vidjet ćemo…
    A dalje: Ferrari… LEC ako ne popizdi negdje na sastancima, ne znam što bi trebao… Koji su to amateri, bože sačuvaj. Koja je to muka biti navijač… Valjda će spasit nešto sutra.



    10

    0
  14. F1puls
    ivanh Prikaži

    Čestitke Magu, ima pametne ljude u garaži a Micka opet s*ebali prekasnim puštanjem u izlazni krug…..izgleda da Leclerc i Mick imaju istog stratega…
    ???



    19

    0
  15. Fernando Alonso
    Lovro Andraka urednik Prikaži

    S obzirom na to da je Mick zadnji (da parafraziram Buxtona, cijeli grid je Haas sendvič), Steiner će najvjerojatnije dogodine u ekipi imati dva osvajača PP-a u promjenjivim uvjetima u Brazilu 😛



    17

    1
  16. Kako reče jučer Leclerc ? Što ono moraju popraviti i kaže da već vidi napredak po pitanju nekih stvari. Jaoooo, za plakat.



    16

    0
  17. Williams
    Davor13 Prikaži

    Bravo za Magnusena, bas mi je drago zbog njega, slicna situacijs kao sa Russelom u Belgiji prosle godine



    1

    0
  18. apsolutno je nevjerojatno kolika kolicina retardacije i nesposobnosti stoji na pit wallu ferarrija. kad pomislis da su dirnuli dno oni zakopaju jos nize. dokad ce se ovo tolerirati da si postao predmet sprdnje svakoga tko gleda ovaj sport?



    8

    0
  19. nevjerojatno, i j”*** mi je drago :)



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni