Izdvojeno

Perez najbrži na prvom treningu u Brazilu, Leclerc i Verstappen manje od stotinke sporiji

Piše: Lovro Andraka

Prije 3 tjedana, 5 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Sergio Perez bio je najbrži na prvom slobodnom treningu u Sao Paulu sa samo četiri tisućinke bržim vremenom od Charlesa Leclerca i osam tisućinki bržim od Maxa Verstappena koji se tijekom cijelog treninga žalio na ponašanje bolida pri skretanju.

Četvrti je bio Carlos Sainz s desetinkom zaostatka, a tisućinku sporiji od njega bio je Lewis Hamilton. George Russell bio je peti, a odlična vremena postavili su jedini Nijemci na gridu – Sebastian Vettel i Mick Schumacher zauzeli su šesto i sedmo mjesto.

Najbržih deset zaključili su Valtteri Bottas i Pierre Gasly, a jedanaesti je bio Fernando Alonso, prvi od samo petorice vozača koji su svoje najbrže vrijeme postavili na mediumu, a ne na softu. Ostalu četvoricu čine njegov timski kolega Esteban Ocon (13.), Lando Norris (15.) koji se oporavio od jučerašnjih tegoba te posljednja dvojica na tablici, Yuki Tsunoda i Daniel Ricciardo.

Incidenata na stazi nije bilo, jedino su Ferrarijevi vozači imali problema s vozačima u sporim krugovima – Sainz se požalio na Norrisa u trećem zavoju, dok je Leclercu zasmetao Lance Stroll u 12. zavoju. Stroll je pri kraju treninga prijavio problem s bolidom, no samostalno je stigao do svog boksa.

S obzirom na to da je ovo bio jedini trening uoči kvalifikacija koje počinju danas u 20 sati, vozači su isprobavali sve komponente guma, a tek su pri kraju voženi krugovi na softu, jedinoj gumi koja će se smjeti koristiti u kvalifikacijama, budu li one suhe.

Rezultati

PVozačBolidZaostatakKrugovi
1Sergio PerezRED BULL RACING RBPT1:11.85328
2Charles LeclercFERRARI+0.004s30
3Max VerstappenRED BULL RACING RBPT+0.008s27
4Carlos SainzFERRARI+0.186s29
5Lewis HamiltonMERCEDES+0.187s24
6George RussellMERCEDES+0.202s23
7Sebastian VettelASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES+0.304s29
8Mick SchumacherHAAS FERRARI+0.461s26
9Valtteri BottasALFA ROMEO FERRARI+0.613s30
10Pierre GaslyALPHATAURI RBPT+0.614s31
11Fernando AlonsoALPINE RENAULT+0.701s24
12Alexander AlbonWILLIAMS MERCEDES+0.780s28
13Esteban OconALPINE RENAULT+0.852s29
14Lance StrollASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES+0.906s25
15Lando NorrisMCLAREN MERCEDES+1.102s27
16Kevin MagnussenHAAS FERRARI+1.144s24
17Nicholas LatifiWILLIAMS MERCEDES+1.166s31
18Guanyu ZhouALFA ROMEO FERRARI+1.262s29
19Yuki TsunodaALPHATAURI RBPT+1.494s31
20Daniel RicciardoMCLAREN MERCEDES+1.506s27

Komentiraj

5 komentara

  1. Robert Kubica
    Yura Prikaži

    Je li ovo napokon utrka na kojoj će Lewis Hamilton pobijediti ove sezone?



    1

    1
  2. Eh, da ovako postignu da su tri top ekipe u 0.2 kroz sezonu.



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni