Izdvojeno

Leclerc: Moramo poboljšati čuvanje guma, komunikaciju, strategije i pouzdanost

Piše: Lovro Andraka

Prije 3 tjedana, 30 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Charles Leclerc otvoreno je izjavio kako se Ferrari mora poboljšati na gotovo svim bitnim poljima.

“Trenutno smatram da su stvari koje moramo poboljšati čuvanje guma, komunikacija, strategije i pouzdanost, što su bili problemi s kojima smo se morali nositi u prvoj polovici sezone i koje smo morali savladati”, rekao je Leclerc za Motorsport.

“Smatram da smo napravili napredak u komunikaciji i strategijama, pogotovo u zadnjih nekoliko utrka. Momčad je napravila odličan posao u tim aspektima i vidim napredak. Nije bio toliko očit jer su u nekim utrkama ispravne odluke manje očite.”

“Što se tiče čuvanja guma, i dalje moramo napredovati. Vidjeli smo jači Red Bull na tom polju, pogotovo u specifičnim uvjetima poput onih u Suzuki. Sve u svemu, znamo što nam nedostaje i na nekim poljima već vidim napredak.”

Ferrari je odlično otvorio sezonu i činilo se da bi borba za naslove i ove godine mogla biti napeta, no već do ljetne stanke stvari su bile praktički riješene. Leclerc je rekao da je sve nade izgubio nakon VN Belgije na kojoj je Max Verstappen stigao do dominantne pobjede s 14. mjesta ispred timskog kolege Sergija Pereza.

“Mnogi ljudi vjeruju da je taj trenutak bila VN Francuske, no za mene je to bilo u Spa”, odgovorio je na pitanje o tome kada je shvatio da naslov nije ostvariv.

“Tijekom ljetne stanke sam još uvijek vjerovao da imamo mogućnost boriti se do kraja. Onda je stigla VN Belgije i to je bio prvi vikend u kojem je Red Bull bio zaista nadmoćan po pitanju tempa. Nakon tog vikenda sam shvatio da bi bilo vrlo teško očuvati naše šanse u prvenstvu.”

Leclerc je nakon Belgije ostao i bez drugog mjesta u prvenstvu jer ga je prestigao Perez, a s dvjema utrkama i jednim sprintom do kraja sezone razmak između njih dvojice je pet bodova u korist Meksikanca.

“Moje su misli većinski fokusirane na iduću godinu. Naravno da ćemo učiniti sve što možemo kako bismo pokušali ostvariti najbolje moguće rezultate u zadnjim dvjema utrkama, ali u tim dvjema utrkama najvažnije je pokušati sagraditi podlogu da budemo bolja momčad iduće godine.”

“U sklopu toga se i dalje nadam da možemo osvojiti drugo mjesto u vozačkom prvenstvu.”

Komentiraj

30 komentara

  1. Robert Kubica
    Yura Prikaži

    Ključ osvajanja prvenstva je imati najviše bodova na kraju sezone.



    18

    2
  2. Ispada da je boja kombinezons jedino ok. Sve drugo treba poboljšati.



    21

    1
  3. Alain Prost
    Alain Prost Prikaži

    Dogodine ide peta godina, ne osvoji li naslov vrijeme je za pa pa.



    3

    5
    • Ayrton Senna
      Scuderia Prikaži

      Je, na gridu sve vrvi kvalitetnijim vozačima od leclerca. Ferrari jedva čeka da ga se riješi da mogu vratiti latifija iz mirovine.



      23

      0
      • Kimi Raikkonen 7
        Pitstop Prikaži

        Nije u pitanju njegova kvaliteta nego motivacija kad nakon još godinu-dvije uvidi da bolid neće biti na razini za osvajanje naslova. Pa momčadski kolega počne isporučivati bolje rezultate (uostalom, Sainz je sve bolji u drugom dijelu sezone, a vidi vraga, Lec se nakon Belgije pomirio da ne može do naslova-znakovito) i eto ti recepta za rastanak. Sjeti se samo Vettela ne tako davno



        2

        0
  4. Narain Karthikeyan
    Narain Karthikeyan Prikaži

    Bilo bi ti lakse da si rekao sta nemorate poboljsat.



    8

    0
  5. Slijedeća sezona biti ili ne biti



    1

    0
  6. ako Matija ne ode, nećete uspjet sve to kompenzirat… nećete se uspjet toliko poboljšat. on jednostavno nije dobar lider da prene cijelu ekipu iz letargije



    1

    0
  7. Michael Schumacher
    Unwoken European Prikaži

    Ja sam rekao zbogom oko Španije i Monaca. Tada mi je bilo sve jasno.



    1

    0
  8. Ko navijaču Ferrarija, ovo mi je teško pisat, ali nastojat ću ostat koliko toliko nepristran, ali ajmo pogledat Ferrarijevu sezonu kroz poslovno-ekonomski aspekt pa ćemo vidjeti da je ova sezona, po brojevima, ultra uspješna za Ferrari. Krenimo redom:
    1. Pobjede: prošle godine 0, ove godine 4 – porast od 400%
    2. Pole position: prošle godine 2, ove godine 12 za sad – porast od 600%
    3. Podiji: prošle godine 5, ove godine 17 za sad – porast od 350%
    4. Konačni plasman: prošle godine 3. ove godine vrlo vjerojatno 2. – porast od 40%

    Ako zanemarimo aspekt da svaki navijač Ferrarija očekuje pobjede i naslove u svakoj sezoni i utrci i ako se to ne ostvari, sezona se smatra ultra neuspješna i katastrofalna, dolazimo do zaključka da je Ferrari enormno puno napredovao u ovoj sezoni u odnosu na prošlu godinu i sa poslovnog aspekta, više od ovoga je nemoguće i nepošteno tražiti.
    Ukoliko se polovica rasta preslika na iduću godinu, nema nikakve zime za sve nas navijače Ferrarija.



    2

    4
    • Ferrari
      Mrgud Prikaži

      Statistika je kao i bikini, puno toga otkriva, ali i sakrije ono najbitnije. Ili u ovom slucaju, cinjenicu da su u ovu godinu usli kao vodeci bolid na gridu, a sada imamo situaciju da se bore za 2. mjesto u WCC, i da su u WDC oba Mercedesa ispred Sainza. Dakle, imali su potencijal za prvaka, a na kraju godine se tjesimo usporedbom s jednom od losijih sezona u povijesti. To nije stav pobjednika. I za kraj pitanje jedno, koliki bi porast bio da su prosle godine imali 1 pobjedu? Sportski pozdrav



      12

      0
      • Slažen se sa većinom napisanog i moja namjera nije bili niti kritizirat niti opravdavat ikoga, ali ova sozona nije sigurnu lošija nego ona 2020. a bome ni od 2021. zar ne?
        Moja je namjera bila samo pokazati trend rasta kojeg Ferrari ima i koji će se sigurno preliti i na iduću godinu, a to što je nama navijačima dojadilo više čekat i dan na neki naslov je van konteksta. Po mom mišljenju, Ferrari je dosegao svoj limit za ovu sezonu i siguran sam da su mogli bolje da bi to i učinili, ali xy razloga koje mi ne znamo su omogućili ovakav rezultat. Možda Ferrari nije bio u stanju preko Hassa donositi 1000 nadogradnji kao RB preko Alpha Taurija pa je RB nadoknadio prvotni zaostatak. Možda im je preveliki broj motora utjecao na budžet pa nisu mogli više od ovog. Hipotetsko pitanje da tvrtka u kojoj radimo ima ovakve rezultate u odnosu na prethodne dvije godine kao Ferrari, da li bi bili zadovoljni ili ne?


        0

        0
        • @kimi
          molim jednu rb nadogradnju koja je ‘išla’ preko at-a… jednu od tisuću.



          1

          0
        • @zeko

          Naravno da nemam nikakav dokaz, ali i netko tko formulu i površnije prati vidi da RB dolazi na skoro svaku utku na početku sezone sa nekakvim nadogradnjama dok je AT ove godine u rangu sa Hassom i muku muče cijelu godinu, a Ferrari u cijelu godinu je par nadogradnji donio. Ograđujem se odmah od svega ovog jer nikad ništa neće biti niti dokazano niti opovrgnuto, možda je to samo moja teorija zavjere koju sam iskoristio kao primjer za gornji komentar



          1

          0
        • Alain Prost
          Alain Prost Prikaži

          Kažu da je i noga u guzicu korak naprijed.



          3

          0
        • Ferrari
          Mrgud Prikaži

          Upravo zavrsio Q1, molim te da ne branis vise Ferrari nakon ove situacije s Leclercom u boksu i sa 14 setova guma oko njega i opce zbunjenosti.

          To vise ne moze biti slucajnost.



          1

          0
        • Sebastian Vettel
          Pastor Prikaži

          Možda Ferrari nije bio u stanju preko Hassa donositi 1000 nadogradnji kao RB preko Alpha Taurija pa je RB nadoknadio prvotni zaostatak.

          🤣🤣🤣 Oj, jbt.

          AlphaTauri i Red Bull nemaju skoro ništa zajedničko, osim motora. Ni ovjesi im nisu ni nalik. Dok Haas koristi sve moguće od Ferrarija + kopiraju ono što ne mogu kupiti – aerodinamiku…

          A čitam na AMuS-u da će AlphaTauri još manje koristiti od Red Bulla sljedeće godine…



          1

          0
    • Realno bez obzira na direktivu i rasplet snaga nakon iste no Ferrari je imao potencijal za razvaliti prvi dio sezone. Ispustili su sigurnih 4,5 pobijeda pa bi statistika bila jos daleko bolja.



      3

      1
    • Ferrari
      TJ7 Prikaži

      Niti jedan postotak ti nije točan što znači da je 100% navedenih postotaka pogrešno 😂😂
      Mala šala pajdo ali i da su postotci točni to ništa ne znači navijačima Ferrarija koji su vidjeli dio sezone gdje je Ferrari bio najbrži bolid i ostatak sezone su gledali kako se RBR poigrava s njima praktički kako god žele.


      0

      0
      • To sam odmah rekao da je po navijačima sve osim naslova katastrofa pa tako i ova godina, ali kad se pošteno sagleda sve skupa, sezona je ipak bila napredak u odnosu na prošlu (to što nama navijačima to ne znači ništa je nešto drugo).
        Poprilično sam siguran da bi jedan Mclaren ili Alpine dao bubrege od svih zaposlenika da je na Ferrarijevom mjestu, što 2020. nije bio slučaj.



        1

        0
        • Je napredak, no u ovu sezonu su svi krenuli iz nule tako da lanjski zaostatak za Red Bullom i Mercedesom je izbrisan ulaskom u ovu godinu. Krenuli su kao u najmanju ruku podjednako brz bolid u prvih 7,8,9 utrka. Nakon toga su pali iz Red Bulla a sada već lagano iza Mercedesa. Po toj tendenciji možemo očelivati iduće godine slično kao i 2021 za Ferrari naspram najboljih ekipa. Da su oni rasli tokom godine i stizali vodeće nebih a rekao. Ferrari je neke utrke u početku dominirao (Španjplska,Austrija, i Monaco bi da nije genijalnih stratega). I nakon toga dođu da kasne za Red Bullom Mexiku skoro minutu. Ako tako gledamo , nemožemo nikako biti zadovoljni.



          1

          1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni